Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daniella74 schreef:Ratten zijn perfecte dieren voor kleine kinderen, ze zijn ook echt veel liever en geduldiger dan mensen denken.
Mannetje of vrouwtje?
Je kan er ook leuk mee meisjes plagen, succes verzekerd.
Miss_Mustang schreef::S sorry dit topic heeft mij aan het denken gezet de meest verschrikkelijke beelden spelen zich nu af in mijn hoofd :S
Hengsten met roze strikjes in hun staarten die zo vaak gekamt zijn dat er nog maar 1 haartje over is, een en al arabieren veulentjes, die later door de eigenaar zelf ''ingereden'' worden.
Het is altijd zomer, er word iedere dag zonder zadel een buitenrit gemaakt, maar het is wel iedere maand kerst met veeeel sneeuw en dan worden en zo'n 10 000 veulens geboren die Noël heten. Alles is roze. Pony's zitten onder de bandages en troep behalve als het nodig is. Schimmels worden roze geverfd zodat het net my little pony's zijn. Sporen en zwepen worden verboden. Maar.... er zijn ook nog andere penny's.... Die wonen in afgelegen gebieden. Dit zijn de ''stoere'' penny's. Zij weten alles van paarden en pakken ieder paard aan (uhum) Zij zijn zogenaamd de fantastische ruiters die niet bang zijn om te laten zien wie de baas is. Daar bokken dus shetten dappere kindertjes op de grond..... gaan ze stofhappen met hun grote mond..
En hoe het allemaal eindigt? Tjah, sommige pony's kunnen de stress aan, dat zijn de zogenaamde pony's met pennymeisjes... Sommige pony's zullen helemaal doordraaien en nooit meer de oude worden....
En weet je wat ik ga doen?
Ik beging een ondergronds bokt verzet!!! Gaan we al die penny's ergenst opsluiten, en alle getraumatiseerde pony's weer op de rails helpen.
Hoe ik zoveel weet over die penny meisjes? heb een account op de pennyprofielen site :S niet dat ik een penny ben. Maar ik help al die arme 8jarigen die een pony hebben maar er niks van kunnen.... Ik dacht nog, zal ik een link naar bokt neerzetten maar dat zal ik jullie niet aandoen...
Miss_Mustang schreef:omg check dit mensen!
De pennyvanger!
zie je t al voor je, met vlindernetje achter roze meisje aan?
[KH] Waaaaaaaaah !!!! Een penny bus !!!!