benookduiker schreef:heb ik weer vind je een duif blijkt hij uit belgie te komen en bel je op zegt de man draai maar zijn nek om
ja hoor
dus niet breng hem wel even naar het asiel![]()
![]()
ach wat zielig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
benookduiker schreef:heb ik weer vind je een duif blijkt hij uit belgie te komen en bel je op zegt de man draai maar zijn nek om
ja hoor
![]()
geworden en de bijde meiden hebben hun A diploma gehaald dus op naar de B
te bokten
Daniellee_ schreef:GEFELICITEERD VOOR LINDA & NADINEE MET HUN DIPLOMAA
Iris_ schreef:YO jullie zijn alweer op pagina 12!

, ik steeds: 8, 7 --> kwam Chantal weer met haar vijfen en zessen aan
). 
ATE schreef:nou en volgende week zelf een b proefje rijden zal wel weer niks worden
Yinari schreef:ATE schreef:nou en volgende week zelf een b proefje rijden zal wel weer niks worden
Tuurlijk wordt dat wel wat !! Waarom niet dan
Yinari schreef:Chantal en ik hebben even stréng gejureerd (Chantal is wel een beul zeg, ik steeds: 8, 7 --> kwam Chantal weer met haar vijfen en zessen aan
).
Ga binnenkort ook maar eens met mijn avatar spelen, die van mij is wel al heel lang dezelfde...
hoop niet dat ze volgende week mijn moet jureren

Yinari schreef:Ik denk trouwens dat je het wel kan, gewoon netjes op de bordjes rijden in het juiste tempo = punten (niet dat ik het zelf kan, maar daar praten we niet over

Yinari schreef:Dat is ook de bedoeling, topinstelling!!
zo lief dat ik een ieder erop durf te zetten en dat is ook heel veel waard
Yinari schreef:Dat is ook de bedoeling, topinstelling!!
al op ? benookduiker schreef:Shenavallie schreef:@Liquita: heb je voor mij misschien ook een leuke avatar? Ik ben er nl. helemaal niet handig in...
Je kan toch de foto gebruiken die in de collage staat![]()
LIQUITA schreef:@ Shenavallie:
Ik heb even snel een avatar voor je gemaakt. Maar hij is niet scherp. Kijk maar even wat je er van vindt, anders maak ik later een nieuwe. Ik ga nu eerst op verjaardagsvisite bij Tamara.
Komt ie dan he:
Om je avatar erop te zetten:
> Gebruikers paneel (rechts boven in)
> Profiel (links)
> Wijzig avatar (links)
> Plak deze link http://img520.imageshack.us/img520/8980/maisyln2.gif bij " Upload van een adres"
> Klik op versturen
Veel SUCCES!!!!
ja hoor
![]()
ATE schreef:zo weer terug van de manege linda 3 degeworden en de bijde meiden hebben hun A diploma gehaald dus op naar de B
![]()