Alleen maar korte antwoorden
Ja leuk
truste
echt niet je bent gek
Nou daarmee kunnen we een lekker gesprek mee aanknopen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnitaJoeri schreef:haha geen communicatie mogelijk geloof ik
AnitaJoeri schreef:die paardentandarts had trouwens een hengst voor ons gehad en die hengst was zo gek op haar dat zijn kwakkie op de grond lag ,ze was helemaal vies ervan ,en wij maar lachen
AnitaJoeri schreef:die paardentandarts had trouwens een hengst voor ons gehad en die hengst was zo gek op haar dat zijn kwakkie op de grond lag ,ze was helemaal vies ervan ,en wij maar lachen
madelon31 schreef:AnitaJoeri schreef:die paardentandarts had trouwens een hengst voor ons gehad en die hengst was zo gek op haar dat zijn kwakkie op de grond lag ,ze was helemaal vies ervan ,en wij maar lachen
Gatver.....wat doet ze dan allemaal met die paarden???
Mag je ook kijken??? dan weet ik zeker dat ze opa met rust laat![]()
madelon31 schreef:maar aniet ik ben nu ook weg groetjes aan rub en zeg maar dat hij snel zijn bonbonnetjes weer krijgt hoor!
Wel samen delen dan he! beetje voor jou en beetje voor hem!
Maar hij heeft me ingefluisterd dat ie heel graag naar de tandarts wil, want hij kan zn peentjes niet meer goed doorbijten
Marieke_ schreef:Haha zo weer 5 blz bijgelezen.
Fijn Aniet dat Ruub niet hoeft te worden geopereerd.
Heli heeft heel goed zn best gedaan tijdens de zwemles vandaagMaar hij heeft me ingefluisterd dat ie heel graag naar de tandarts wil, want hij kan zn peentjes niet meer goed doorbijten
Marieke_ schreef:leuk he... met of zonder vlindertjes ?
Sily schreef:Moet nu twee topics van SMD bij houden![]()
We gaan de 1000 redden, niet doorvertellen hoor![]()
Krijg het nog steeds niet voor elkaar dat ik de mailtjes krijg, mis ik de helft weer.
), dus eh, mij ook laten weten...?