Vreoeger weet ik iig wel een blond iemand die altijd marrruuss riep, maar dat is iig al een jaar of 9 geleden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Renee__ schreef:Naja, beter iets meer pit dan niet vooruit te krijgen zijn toch.
Lijkt me erg moeilijk hoor, een jong paard goed in/door/berijden.
Hoelang issie nu ohz?
Eigenlijk is 't 'n grote clown
Sap schreef:Als hij naar de stapmolen, paddock of het weiland moest ging hij altijd stilstaan en schrikken
esilep schreef:Ik ben er een keer geweest, maar vond het veel te groot en onpersoonlijk. Er stond een instructrice in de binnebak te schreeuwen en riep de hele tijd heet woedend mars bij haar commando's.
Joonas schreef:esilep schreef:Ik ben er een keer geweest, maar vond het veel te groot en onpersoonlijk. Er stond een instructrice in de binnebak te schreeuwen en riep de hele tijd heet woedend mars bij haar commando's.
Waarschijnlijk de carousselles van Alexandra. Dan moet je wel mars roepen na een commando anders kun je niet met zestien combinaties tegelijk netjes rijden.
) Ik heb ook Tinkerbel verzorgd en heb een blauwe maandag geholpen met de partytjes. Ik heb ook nog een tijdje springles gehad van Alfons. Ik kan me trouwens ook nog herinneren dat ik helemaal gek van Sjors was.
)
kooslover schreef:Ik heb ook nog een vraagje (Beetje voor school ook)
Ik moet van de paarden waar ik iets mee gedaan heb weten wat voor rassen het zijn ed. dus misschien heeft iemand hier een idee....
Ik moet dat weten van Sonja, Liesje, Dimple, Sarina, L'Esprit en Nala.
Goldrush en Revange ken ik niet....

En Nala misschien een New Forest ofzo
Djesseka schreef:Ik ben er wel een aantal keer geweest, maar heb er nooit gereden. Ze hebben ontzettend veel leuke paarden staan. Vorige week was ik er nog met mijn bijrijdpaardje vanwege de ORUN die daar gegeven wordt.
kooslover schreef:Ik heb ook nog een vraagje (Beetje voor school ook)
Ik moet van de paarden waar ik iets mee gedaan heb weten wat voor rassen het zijn ed. dus misschien heeft iemand hier een idee....
Ik moet dat weten van Sonja, Liesje, Dimple, Sarina, L'Esprit en Nala.
Goldrush en Revange ken ik niet....

kooslover schreef:Goldrush en Revange ken ik niet....
Marijke82 schreef:Nilan schreef:Ja, dat klopt! Ben ik ook heel erg blij mee!! Niets is fijner dan wanneer je 'n dagje rustig thuis kan zitten wetende dat je paard in goede handen is!! Suus doet Véron zo'n beetje iedere dag en zowieso op de donderdag...
Ken je Elsbeth?
Die verzorgt Romina altijd op Vrijdag, en als ze niet te druk is met school komt ze vaker
) Ja, ik zie haar vrij vaak met je paard! Lijkt me 'n fijne meid! Ik zag dat ze vandaag les had van Erik?! Leuk joh! Zag er ook netjes uit