Haaaaaaaai. Bluuuuuuuuuuh wat een poedersuiker. Net gefitnesst en paard gereden en kamer opgeruimd, alleen dat is alweer wat langer geleden.
Haha Lotte wou zo'n foto maken met mijn fototoestel ergens in de Appelbergen .. aaaaah hij staat in de fik. Er kwam rook uit haha en toen moest ze hem nog in haar zak doen en er verder mee rijden
Maaaargoed, morgen om half 12 vrij en dan de stad in en dan sinterklaas vieren met vriendinnen, hoop dat het drooooooog is!
Wij doen niet aan Sinterklaas, gaat mn moeder cadeaus kopen Maaaar ik heb nu dus de dvd van potc2 en bodylotion amor amor en een chocoladeletter en tijdschrift.
muhaha eindelijk es een rustig dagje heb maandag namelijk al taakgroep gemaakt en strax paardrijden hopelijk gaat t weer zo chillie als vorige week woensdag met les
Ik ben net naar de tandarts geweest, jippiieeee.. Maar heb geen gaatjes en nu ben ik mijn chocoaldeletter aant opvreten En vanavond heb ik mentorgesprek en morgen pw wiskunde, aahhh... En wij moeten voor W&O een interview houden met een onderzoekpersoontje, dus Marieke en ik hadden vandaag 2 uur vrij gekregen voor dat interview.. We hadden om 12 uur bij iemand die lesgeeft in strafrechten afgesproken, en om 10 uur waren we al in de stad Dus we konden nog eem chil shoppen hehe, twas echt te rustig, goddelijkkkk En om half 1 was het interview al klaar en we hoefden pas om half 2 terug te zijn, lalala Was wel chil dagje school vandaag dus MAAR IK HEB GEEN ZIN IN PW WISKUNDEE.. En volgende week heb ik ect 5 pw's, dus ik denk dat ik niet naar mijn peerd kan.. grrrmmbblll..
Haai trouwens. Moet voor morgen stomme poedersuiker maken voor maatschappijleer. Dat mens ging vandaag de halve klas eruit sturen omdat ze geen hw hadden, maar niemand had dat, alleen wij moesten blijven omdat ze dacht dat wij wel gingen opletten. Maar wij wilden er ook uit omdat het ons laatste uur was, stom mens