het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 17:55

Dat door dat bos, ik was báng, ik vind dat doodeng *spoiler verwijderd Tong uitsteken*

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:19

Ik haat nachtdroppingen Tong uitsteken Ik word dan helemaal panish en vooral als ik het bos niet ken..

Maar ik heb wat vraagjes:
1. Hoeveel rijbroeken nemen jullie mee?
2. Hoe doen jullie dat met de bonteavond KnipoogAls je nooit op 't reelaer komt Lachen
3.: Wat nemen jullie verder aan kleding/schoeisel mee ..
Dit is mijn 1e keer alles dusja Tong uitsteken

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:22

Ik heb altijd wel 3 rijbroeken ofzo mee, maar ik kan niet tegen vieze kleren Schijnheilig. Heb altijd zó veel mee.
(Wordt nog leuk dit jaar met eigen paard mee, 100 setjes ofzo Schijnheilig )

En ik had vorige keer gewoon een stel sportschoenen en jodhpurs..
Dit jaar ook jodhpurs en eventueel chaps. Maar gewoon met jodhpurs vond ik het fijnst rijden, chaps zijn zo warm.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:24

Ik had afgelopen zomer 2 rijbroeken mee, dat was genoeg want het was zo'n tropische week dat ik ze alleen tijdens het rijden aanhad.
Voor de rest had ik hééél veel t-shirts bij me, dat was absoluut nodig die week want droeg er geloof ik 3 per dag. Haha! En had wat korte broekjes mee. En bikini (zwembad was heerlijk Haha! ) uiteraard. Verder gewoon standaard dingen. Spijkerbroek mee, dikke trui voor 's avonds/'s nachts. Schone sokken. Schoenen...ik had uiteraard mijn johdpurs bij me voor het rijden, verder een paar sportschoenen en 2 paar teenslippers. Maar als je een minder mooie week hebt qua weer dan kan ik me voorstellen dat je andere kleding en schoenen meeneemt.

Dingen voor de bonte avond hebben wij gewoon met de hele JT op een middagje zitten verzinnen. Lachen

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:01

Carlolover schreef:
Ik haat nachtdroppingen Tong uitsteken Ik word dan helemaal panish en vooral als ik het bos niet ken.. had ik ook mar dacht gewoon doen:P

Maar ik heb wat vraagjes:
1. Hoeveel rijbroeken nemen jullie mee?3 of 4 denk ik
2. Hoe doen jullie dat met de bonteavond KnipoogAls je nooit op 't reelaer komt Lachen heb nog wel ideeën maar ga zelf al dit jaar:P
3.: Wat nemen jullie verder aan kleding/schoeisel mee ..afhankelijk van het weer;),, denk zowiezo stalschoenen gewone schoenen en rijlaarzen:P
Dit is mijn 1e keer alles dusja Tong uitsteken

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:04

Mocca schreef:
Ik had afgelopen zomer 2 rijbroeken mee, dat was genoeg want het was zo'n tropische week dat ik ze alleen tijdens het rijden aanhad.
Voor de rest had ik hééél veel t-shirts bij me, dat was absoluut nodig die week want droeg er geloof ik 3 per dag. Haha! En had wat korte broekjes mee. En bikini (zwembad was heerlijk Haha! ) uiteraard. Verder gewoon standaard dingen. Spijkerbroek mee, dikke trui voor 's avonds/'s nachts. Schone sokken. Schoenen...ik had uiteraard mijn johdpurs bij me voor het rijden, verder een paar sportschoenen en 2 paar teenslippers. Maar als je een minder mooie week hebt qua weer dan kan ik me voorstellen dat je andere kleding en schoenen meeneemt.

Dingen voor de bonte avond hebben wij gewoon met de hele JT op een middagje zitten verzinnen. Lachen

Oohh beter:D wij hadden net die week met heel veel regen.... was je onderweg net droog kwam de volgende bui alweer... Vork
waar hadden jullie gezwommen dabn??

whaaa met de bonte avond wearen wij aan het begin van de week albezig:P JT lied onderweg gemaakt:P maar we hadden dan ook behoorlijk wat meegemaakt:P

@ Ezumii: Met dat probleeem zit ik ook eigen paard... welke setjes neem ik mee Vork Clown heb met me zelf afgesproken dat er maar 2 meemogen:P

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:24

je hebt nu ook van die regenbroekjes voor alleen je bovenbenen Lachen Handig voor als het regent en je paard zou er niet snel van verschieten Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:43

Amrah, wij hadden de meest tropische week.
Maar liever wat minder warm hoor. 's Avonds laat gaan rijden (1e trektochtdag) en dan om half 2 's nachts eindelijk je bed pas zien, en dan om half 5 (!!) er weer uit moeten omdat je moet gaan rijden, want vanaf een uur of 12 was het niet meer te doen.

Nee doe mij maar wat minder warm. Haha!
Zwemmen weet ik niet precies trouwens. In Heino, kan dat?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:48

Roze gaat natuurlijk zowieso mee Clown.
De trektocht ga ik met een bontje rijden, ik heb nog nooit zo lang gereden met haar en zit niet op drukplekken etc te wachten, ook lijkt me dit het minst warm omdat het ademend is.

Maar voor op stal moet ik nog kiezen hehe.
En moet nog kijken hoe we dat gaan doen met vliegenwering, voeren.

Kan iemand zich nog herinneren op trektocht, ik wil mijn paard niet bij hun paarden in de wei hebben want tis nogal een b*tch, maar ze kunnen apart toch?

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:05

Ezumii schreef:
Roze gaat natuurlijk zowieso mee Clown.
De trektocht ga ik met een bontje rijden, ik heb nog nooit zo lang gereden met haar en zit niet op drukplekken etc te wachten, ook lijkt me dit het minst warm omdat het ademend is.

Maar voor op stal moet ik nog kiezen hehe.
En moet nog kijken hoe we dat gaan doen met vliegenwering, voeren.

Kan iemand zich nog herinneren op trektocht, ik wil mijn paard niet bij hun paarden in de wei hebben want tis nogal een b*tch, maar ze kunnen apart toch?

Bij mij ook Vork mag die weer gayman spelen (tis een ruin Vingers aflikken ) denk ook dat ik een bontje doe want mij zadel is ook niet bepaald comfortabel en een nieuw zadel neem ik liever niet mee...

neem me eigen vliegenspray mee denk ik voor onderweg of gewoon voor de zekerheid...
eigenpaarden gaan geloof ik zowiezo apart... ik en een vriendin nemen allebij ons paard mee dus we gaan effe kijken of die samen kunnen want ze moeten ook samen op de trailer.

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:07

Mocca schreef:
Amrah, wij hadden de meest tropische week.
Maar liever wat minder warm hoor. 's Avonds laat gaan rijden (1e trektochtdag) en dan om half 2 's nachts eindelijk je bed pas zien, en dan om half 5 (!!) er weer uit moeten omdat je moet gaan rijden, want vanaf een uur of 12 was het niet meer te doen.

Nee doe mij maar wat minder warm. Haha!
Zwemmen weet ik niet precies trouwens. In Heino, kan dat?

pfff dat lijkt me ook niks en ook niet voor de paarden.... wij gingen juist vroeg weg omdat we een wedje hadden gelegt met de andere jt van wie het eerste terug zou zijn Vork wel gewonnen;)

ja in Heino dat kan wel:)

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:13

Jep, we zijn met de tropenweek toen in Heino naar het zwembad geweest, heerlijk! Wat zijn we toen vroeg op gestaan, ik vond het maar niets, om half 5 aan het ontbijt! Maar het had ook wel wat om om 8 uur te "lunchen" op de hei!
Toch vind ik een wat meer normale temperatuur fijner, ook voor de paardjes!!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:13

En Esmee, je paard kan gewoon apart in de wei van de rest Lachen

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:29

Hoop dat dit jaar een graad op 20/23 hooguit is vid ik warm genoeg om te rijden ook voor de paardjes.das maar goed ook:) want de mijne is het niet eens gewent om met andere op de wei te staan:p

sas155

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:51

ik hoop niet dat ik in een tropische week zit, maar moet wel lekker weer zijn Knipoog
wat is handiger met rijden bij jullie met chaps of rijlaarzen?? heb geen chaps maar kan me voorstellen dat t handig is met zo'n trektocht..
heb er iig heeel veel zin in Haha!

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:54

chaps zijn zeker handig eventueel kan je op alleen de jophurs rijden als het echt warm is... ik heb gelukkig nog leren chaps dus dat ademt nog wel goed:)

sas155

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:00

ok, ik heb gevoerde laarzen dus dat wordt egt gewoon te heet als t best wel heel erg heet is..
maar moet nog allemaal nieuwe rijspullen aangaan schaffen dus kan dat er ook nog wel bij
moet een cap, en broeken enzo nog..
ik ga meteen in de eerste week van de vakantie Haha!

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:04

oke:) leuk:) ik ga in week 4 ,, chaps en jophurs zijn zeker aan te raden,, makkelijk vooral:D

sas155

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:11

dankje Lachen
je bent vast al wel is eerder daar geweest op trektocht ofzo??
hebben ze leuke paardjes?? zag op hun site de foto's, en zagen er wel vet lief uit Lachen
zou graag op een haflinger willen ofzo Knipoog
rijd normaal altijd op fjordjes die zijn ook leuk, maarja ik zie t dan wel Knipoog

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:13

Ik heb er ook weer super veel zin in Haha! Vind het wel spannend Vork Ga voor het eerst in me eentje op kamp Haha! moet nog maar afwachten of er leuke mensen in me JT komen Bloos Clown Vast wel Tong uitsteken

Vorig jaar hadden we telkens net voor of net na de rit regen Haha! we hebben het tijdens het rijden helemaal droog gehad, en het was ook niet te warm of te koud Cool Tong uitsteken Hopen dat we dit jaar net zulk geluk hebben Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:17

sinESappel schreef:
Jep, we zijn met de tropenweek toen in Heino naar het zwembad geweest, heerlijk! Wat zijn we toen vroeg op gestaan, ik vond het maar niets, om half 5 aan het ontbijt! Maar het had ook wel wat om om 8 uur te "lunchen" op de hei!
Toch vind ik een wat meer normale temperatuur fijner, ook voor de paardjes!!

Half 5 ontbijten is inderdaad maar niks, maarja je moest wel, anders viel je weer van je paard van de honger.
En dan om half 8 alweer lunchpauze...
En aaaal die muggen en dazen en andere steekbeesten. Heb er duizenden doodgeslagen die week geloof ik. Clown

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 07:29

Hoezo niet het is toch heerlijk om in de zomer als het warm is vroeg opte staan??

tjah muggen das indd niks,, waren de paarden onderweg niet extra ingespoten??

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 07:32

Om half 2 pas naar bed kunnen en om half 5 er weer uit is niks hoor. Zeker niet als je moe bent van een hele dag paardrijden en in de buitenlucht zijn. En je weer een dag van 20 uur voor de boeg hebt.
En het was niet warm, het was bloedheet.
Die arme paarden hadden het niet meer volgens mij. Drie keer per dag afspuiten, continu water vullen...pfft nou lekker is anders hoor. Tong uitsteken

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 07:34

Tjh het is waar je van houd:P meestal hoe korter ik slaap hoe drukker ik ben (A) had dan wel de slechte week maar sliep hooguit 4uurtjes op ene nacht.
Inderdaad:S neem in iedergeval een spuitbus anit vlieg ed mee,, mocht het zoerg worden dat ik me paard no even in kan spuiten.
Dat snap ik:P

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 14:56

welke trektocht ook erg leuk is en een stuk goedkoper (en langer Knipoog 5 dagen!)
is de trektocht bij DE ZINGENDE HUIFKAR.

Voor meer informatie pm mij of kijk op www.freewebs.com/dezingendehuifkar

laat gerust een berichtje achter in het gastenboek of meld je gratis aan op het forum Lachen