* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*
Ik word dan helemaal panish en vooral als ik het bos niet ken..
Als je nooit op 't reelaer komt 
. Heb altijd zó veel mee.
)
En had wat korte broekjes mee. En bikini (zwembad was heerlijk
) uiteraard. Verder gewoon standaard dingen. Spijkerbroek mee, dikke trui voor 's avonds/'s nachts. Schone sokken. Schoenen...ik had uiteraard mijn johdpurs bij me voor het rijden, verder een paar sportschoenen en 2 paar teenslippers. Maar als je een minder mooie week hebt qua weer dan kan ik me voorstellen dat je andere kleding en schoenen meeneemt.
Carlolover schreef:Ik haat nachtdroppingenIk word dan helemaal panish en vooral als ik het bos niet ken.. had ik ook mar dacht gewoon doen:P
Maar ik heb wat vraagjes:
1. Hoeveel rijbroeken nemen jullie mee?3 of 4 denk ik
2. Hoe doen jullie dat met de bonteavondAls je nooit op 't reelaer komt
heb nog wel ideeën maar ga zelf al dit jaar:P
3.: Wat nemen jullie verder aan kleding/schoeisel mee ..afhankelijk van het weer;),, denk zowiezo stalschoenen gewone schoenen en rijlaarzen:P
Dit is mijn 1e keer alles dusja
Mocca schreef:Ik had afgelopen zomer 2 rijbroeken mee, dat was genoeg want het was zo'n tropische week dat ik ze alleen tijdens het rijden aanhad.
Voor de rest had ik hééél veel t-shirts bij me, dat was absoluut nodig die week want droeg er geloof ik 3 per dag.En had wat korte broekjes mee. En bikini (zwembad was heerlijk
) uiteraard. Verder gewoon standaard dingen. Spijkerbroek mee, dikke trui voor 's avonds/'s nachts. Schone sokken. Schoenen...ik had uiteraard mijn johdpurs bij me voor het rijden, verder een paar sportschoenen en 2 paar teenslippers. Maar als je een minder mooie week hebt qua weer dan kan ik me voorstellen dat je andere kleding en schoenen meeneemt.
Dingen voor de bonte avond hebben wij gewoon met de hele JT op een middagje zitten verzinnen.
heb met me zelf afgesproken dat er maar 2 meemogen:P
Handig voor als het regent en je paard zou er niet snel van verschieten

.Ezumii schreef:Roze gaat natuurlijk zowieso mee.
De trektocht ga ik met een bontje rijden, ik heb nog nooit zo lang gereden met haar en zit niet op drukplekken etc te wachten, ook lijkt me dit het minst warm omdat het ademend is.
Maar voor op stal moet ik nog kiezen hehe.
En moet nog kijken hoe we dat gaan doen met vliegenwering, voeren.
Kan iemand zich nog herinneren op trektocht, ik wil mijn paard niet bij hun paarden in de wei hebben want tis nogal een b*tch, maar ze kunnen apart toch?
mag die weer gayman spelen (tis een ruin
) denk ook dat ik een bontje doe want mij zadel is ook niet bepaald comfortabel en een nieuw zadel neem ik liever niet mee...Mocca schreef:Amrah, wij hadden de meest tropische week.
Maar liever wat minder warm hoor. 's Avonds laat gaan rijden (1e trektochtdag) en dan om half 2 's nachts eindelijk je bed pas zien, en dan om half 5 (!!) er weer uit moeten omdat je moet gaan rijden, want vanaf een uur of 12 was het niet meer te doen.
Nee doe mij maar wat minder warm.
Zwemmen weet ik niet precies trouwens. In Heino, kan dat?
wel gewonnen;)

Vind het wel spannend
Ga voor het eerst in me eentje op kamp
moet nog maar afwachten of er leuke mensen in me JT komen
Vast wel 
we hebben het tijdens het rijden helemaal droog gehad, en het was ook niet te warm of te koud
Hopen dat we dit jaar net zulk geluk hebben
sinESappel schreef:Jep, we zijn met de tropenweek toen in Heino naar het zwembad geweest, heerlijk! Wat zijn we toen vroeg op gestaan, ik vond het maar niets, om half 5 aan het ontbijt! Maar het had ook wel wat om om 8 uur te "lunchen" op de hei!
Toch vind ik een wat meer normale temperatuur fijner, ook voor de paardjes!!
5 dagen!)