Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:50

Cassidy schreef:
Ik kijk er erg naar uit...dat ik de paarden dan een maand niet zie zit me eigenlijk nog het meeste dwars, hoewel ik weet dat ze in goede handen zijn...

Daar zou ik het ook moeilijk mee hebben hoor. Maar idd, volgens mij kan je geen betere zorg vinden zoals je die krijgt bij Evelien! Paarden worden daar op en top in de watten gelegd Tong uitsteken
Je moet gewoon niet teveel eraan denken en plezier hebben op reis. Nieuw-Zeeland moet echt zo gaaf zijn gewoon! En het is des te leuker als je je meiden weer ziet en ze je blij begroeten Lachen

Ooh suus! Nog een dag thee leuten voor de computer! 's Ochtends kan ik nog kletsen tot 13u, dan heb ik een uurtje les en dan ben ik uit. Dus rond 14u kan ik je weer gezelschap houden Ja
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-10-06 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:51

Ik denk dat ik een stiekeme meelezer heb gespot... Schijnheilig

Anoniem

!!12!! Haha!

Anoniem

Huh? wie? wat? waar?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:52

Heb je gelijk in, bij Eef staan ze echt super, 't kan ook zijn dat ik altijd op flutstallen kwam maar ik vind Eef toch echt wel een van de weinige mensen waar ik Stees aan toe zou vertrouwen. Tong uitsteken

Wow, een uurtje les? Klinkt als mijn school... *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:53

Ik zag schumiegirl net in de lijst staan. Haha!
Edit: en we gaan nog steeds met een rotgang 't topic door, mss moeten we alvast een titel verzinnen voor deel 2... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:56

Whahaha dat vind ik een goed idee Haha! Als het aan ons ligt zitten we binnen een paar weken op de 500. Aan jou de eer om die te openen Tong uitsteken

Leuk joh, nou Schumiegirl: Posten! Als je vragen hebt kan je die hier altijd stellen maar je moet wel na de les een verslagje plaatsen he?! Ja Hahaha, nee hoor, doe maar wat je zelf wil Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:58

Jus_dOrange schreef:
Heb je gelijk in, bij Eef staan ze echt super, 't kan ook zijn dat ik altijd op flutstallen kwam maar ik vind Eef toch echt wel een van de weinige mensen waar ik Stees aan toe zou vertrouwen. Tong uitsteken

Wow, een uurtje les? Klinkt als mijn school... *LOL*

Idd, je hebt van die stallen waar gewoon niet naar je paard om word gekeken als je weg bent. Bij Eef staat zorg voor de paarden echt voorop en dat is heel fijn vind ik.

Achja, morgenochtend hebben we projectdag. Da's een beetje werken en veel op internet. Dan hebben we een uurtje global (als dat uberhaupt doorgaat) da's een soort van topo. Vandaag hadden we echt heel nutteloos een uurtje les. Ben ik dan helemaal voor naar school gefietst met die rotwind.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:59

Topic van de maand
Deze maand is onze keus gevallen op het Baaisikkel-topic Hier kun je terecht voor al je problemen met je baaisikkel

*LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:01

Een soort van topo? Wow ik ben blij dat ik dat niet meer heb... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:07

Jus_dOrange schreef:
Topic van de maand
Deze maand is onze keus gevallen op het Baaisikkel-topic Hier kun je terecht voor al je problemen met je baaisikkel

*LOL*

Pfff hahahaha Haha! Haha! Haha! Dat is echt een te grappig topic. Goed idee van Cassidy Ja

Nee, wees daar maar idd blij om. Het is echt een sh*tvak en ze hebben het veranderd. Eerst kreeg je 2 kansen als je een plaats fout had aangklikt. Nu nog maar 1 dus dat word keihard leren Verdrietig

Echt vreemd, Schumiegirl kan nog steeds niet dit topic op. Er word vermeld dat ze nog 3 posts moet maken om hier te kunnen komen. Vind het zo maf dat je moeder dan wel met 11 posts hierbij kan!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:10

Vond 't topic ook hilarisch ja, ik had wel meteen door dat 't om een fiets ging, maar na een tig aantal pagina's had ik zo'n "Oooooh, vandaar de naam baaisikkel"... Errug blond dus.. Nagelbijten / Gniffelen

Bij ons zat topo altijd bij aardrijkskunde, AK kan ik wel, topo vind ik niet leuk... Nagelbijten / Gniffelen AK dikke voldoendes en topo dramatisch laag, uiteindelijk kwam 't wel uit op een voldoende omdat AK zwaarder meetelt, maar ik heb 't toch maar laten vallen. Tong uitsteken

Is ook errug vaag ja, m'n moeder speelt gewoon heel erg vals. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:15

Hahaha dat zit hier gewoon haar moeder te beschuldigen! Schumiegirl kan trouwens nog steeds niet posten. Ze staat bij geregistreerde gebruikers maar ze kan nog steeds niet hierheen komen. Of is het nu juist andersom en moet ze naar de kudde om hier te komen? Ik weet het ineens niet meer!

Ik was altijd goed in topo en AK, dikke 8en en voor topo altijd 10en. Maar nu ben ik er echt slecht in.

Hahaha ach, mss had je een zware dag toen je het topic las Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:18

De kudde als 't goed is. Tong uitsteken .

Topo kan ik wss ook niet goed omdat andere landen dan Nederland, de landjes eromheen, Japan en Amerika me niet zo heel erg boeien... Nagelbijten / Gniffelen Kan er niks aan doen maar ik wil niet weten waar alles ligt, vooral niet als ik d'r nooit heen wil, en als ik d'r dan toevallig kom dan zoek ik dan wel uit waar 't is... Clown

Denk dat ik inderdaad een hele zware dag had, 't was echt "Oooooh, dat bedoeld ze!" *schaam*... Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:30

Oh toch wel? Dan zeg ik het snel even tegen haar!

Dat vind ik nog wel interessant waar alles ligt. Maar niet waar dit plaatsje in weetikveelwelkland ligt. Zoals wij moeten nu de provincie Friesland uit ons hoofd leren, kom op, wat heb je daar nou aan?

Hahaha ach, maakt niets uit. Kan gebeuren Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:35

Volgens mij was 't de kudde ja... Nagelbijten / Gniffelen Weet 't niet zeker..

Friesland leren... Hmm... Ik weet iets van 5 plaatsjes in Friesland en ze hebben ook nog wat meertjes... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:38

Zoiets ja Tong uitsteken Maar gelukkig gaat het niet vaak door en de lerares is liever lui dan moe dus hopelijk zegt ze morgen weer af. Nu die griep heerst komt het heel vaak voor dat leraren het een weekje af laten weten, leuk voor de leerlingen Ja

Nja, ik heb haar nu een pb gestuurd met die info. Mss dat het de kudde toch wel is.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:39

Da's wel beter ja, maar 't is ook zo onnuttig om naar school te gaan om te bokken. Tong uitsteken

Ik dacht dat 't de kudde was, weet 't niet zeker... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:49

Dan zaten we dus toch goed Haha! Hopelijk lukt Schumie het ook!

Ja, eigenlijk is het zowiezo onnuttig om naar school te gaan imo. Ik ging erheen om brochuresamenstelling te leren (reisgidsen maken etc) er werd gezegd dat ze daar ook les in gaven. Nou, ik zit er nu 3 jaar en ik weet alleen maar hoe ik op een reisbureau moet werken. En als ik dus iets niet wil is het wel op een reisbureau werken. Maar binnenkort hebben we 1 op 1 gesprekken met je tutor dus mijn tutor gaat heel wat beleven tijdens het gesprek.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:51

Haha, mijn ene hond heet Schumi en mijn andere hond heet Beau (haha helder moment Clown ), heel vaag. Tong uitsteken

Da's wel heel niet nuttig idd, in dat geval kan een gesprek met je tutorgeval heel grappig worden... Nagelbijten / Gniffelen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:55

Ik geloof dat ik hier vreselijk beschuldigd word door een paar kwebbels, ik ben gewoon het leukse, liefse braafste en aardigste mens wa er bestaat op deze wereld en daarom mag ik hier komen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:55

Pff hahaha kom je nu mee Haha! Wel grappig idd, ik heb ook af en toe van dat soort momenten hoor. Volkomen normaal... Althans... Tong uitsteken

Dat gesprek gaat heel erg grappig worden. Ik ga binnenkort een lijstje maken met alles wat mij stoort van school en dat word een hele grote lijst. Ik ga denk ik maar rond 09u naar binnen, dan verwacht ik rond 15u wel klaar te zijn met mijn klachten. Dan nog de reactie van mijn tutor Haha!

Wat wil jij eigenlijk voor opleiding gaan doen hierna? Jij zal nu toch ook wel moeten gaan kiezen?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:59

schumax schreef:
Ik geloof dat ik hier vreselijk beschuldigd word door een paar kwebbels, ik ben gewoon het leukse, liefse braafste en aardigste mens wa er bestaat op deze wereld en daarom mag ik hier komen Lachen

Yeah right... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:00

Oooh je mag niet zo praten tegen je mams! Maar ik heb het gelukkig al een beetje voor haar opgenomen. Ik zei juist dat ze mss wel heeeeel slim is Schijnheilig