Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:05

Nou, Ot, waar zullen we het eens over gaan hebben Haha! Ik heb namelijk nog wel een paar verzoeknummertjes Sigaar

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:11

Just tell it Lijst

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:13

Nou... lama niet doen hè Bloos Vingers aflikken

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:15

Hmm, misschien toch niet zo slim idd Cool
Het is wel een beetje stil in dit topic zeg...

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:19

Jaa, of er wordt een groot verhaal door AS getypt over de dingen waar ze het bij mij niet over eens is (lekker boeiend overigens: regel 1; ik heb altijd gelijk, regel 2; heb ik geen gelijk, dan krijg ik gelijk!), of wij zijn het met ze 2en die de boel hier terroriseren Clown Haha!

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:20

Juist, helemaal juist! Vandaar trouwens dat iedereen wegblijft Haha!

00Shirley00

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 01:30

Ik ben geloof ik 4 jaar geleden geweest.Tis egt super gezellig daar.
Ik heb toen op Wanda en Nandor gereden egt 2 super leuke paarden.
Ben eigenlijk benieuwd of die er nog staan??
Weet iemand dat?

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 11:50

Wanda is er niet meer, ze had heel erg veel last van koliek, telkens weer...

Nandor is er nog wel! Lachen

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 21:08

Mistralle schreef:
Roxxiejj schreef:
Nou, jou kan ik iig vertellen dat het nog steeds helemaal top gaat met Fabiola en Romeo. Je moet maar snel weer hierheen komen! Clown

OT schiet op, en voortaan de stal weer aanvegen jij Haha!

Wat moet ik er verder nog over vertellen? JIJ hebt het laatste toch al verteld, of heb ik het mis? Clown
Sigaar

Dat is altijd leuk om te horen !!! Pling Maar ik kom dit jaar wss niet, ik ga wss naar Stal 't Reelaer in Raalte (Dat ligt toch een eindje bij Markelo vandaan ?). Daar doen ze aan jongerentrektochten, de eerste 3 dagen blijf je op stal en de laatste 4 dagen ga je trekken en logeer je op maneges of campings met de paarden !!! Cool Erve Meenderinkboer vond ik ook supergaaf, maar met dit kamp zijn meer mensen van mijn leeftijd (ik ben 17 en het is van 11 tot 18) en die trektocht lijkt me ook heeeeel gaaf !!!! Go jij! Go jij! Maar ik wil zéker nog eens terug komen bij Erve Meenderinkboer, wie weet met Paola en onze paardjes !!! Pling

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 12:28

Aaah, mensen van jou leeftijd...

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:26

Hmm.. Hoe oud was ik dan ongeveer.. *denk denk*

Ohja.. OUDER DAN JIJ en ik vind het er nog steeds super en mij sla je er egt niet meer weg!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:47

hmm ik wil daar denk ik graag op ponykamp, jammer genoeg gehoord dat je er met zn twintigen in een bak moet rijden en dat je als een randdebiel les krijgt, is dit waar? want het leek me juist een hele leuke manege!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 22:43

Roxxiejj schreef:
Hmm.. Hoe oud was ik dan ongeveer.. *denk denk*

Ohja.. OUDER DAN JIJ en ik vind het er nog steeds super en mij sla je er egt niet meer weg!

Heb je mij horen zeggen dat ik het er niet leuk meer vind dan ?

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 22:44

Mistralle schreef:
Aaah, mensen van jou leeftijd...

Als jouw profiel nog klopt en je nog steeds in 3 havo zit, ben ik nog altijd ouder. Vork Ik zit nl. in de 5e en ga volgend jaar MBO Paardenhouderij doen Cool.
Laatst bijgewerkt door Maxielover op 25-02-07 22:48, in het totaal 2 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:45

Roxxiejj hoe was het bij snorrewind?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:45

Jaimyliefje schreef:
hmm ik wil daar denk ik graag op ponykamp, jammer genoeg gehoord dat je er met zn twintigen in een bak moet rijden en dat je als een randdebiel les krijgt, is dit waar? want het leek me juist een hele leuke manege!

nee want er worden groepen gemaakt van ongeveer 7 a 8. Les als een randdebiel? Was dat?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:59

Dames doen jullie nog wel een beetje aardig tegen elkaar?

Het gaat gewoon om ervaringen bij dit Ponykamp en niet om persoonlijke zaken.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:26

ja indd Knipoog
maar ze zeggen in mijn ervaringen topic dus dat er wordt les gegeven alsof je debiel bent. weetjewel galop aan 't handje (dat er iemand moet mee rennen) en dat je de hemel in wordt geprezen als je er een lesje niet vanaf valt (ook als je dat sowieso nooit gebeurt) en dat je gewoon om de meest simpele dingen allerlei complimentjes krijgt of dat deze simpele dingen worden uit gelegd alsof het een 'big deal' is.. dus allemaal heel kleuter achtig enzo..
nouja, ik weet niet wat er van waar is...
ohja hoe laat moeten kinderen van mijn leeftijd (= 13 jaar) naar bed. en als je bjv op leeftijd wordt ingedeeld. bij wat voor groep zou ik dan worden ingedeeld?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:33

Prcies AS, lief doen! Luister naar Apple! Ik ben iig nog ouder dan JIJ, dus moet je niet zo zeuren. Ot heeft een eigen paardje bij Meenderink, dus alles wat zij zegt is waar, TOG OT Haha! Wij zijn de Meenderink-die-hards, dus hou je mond Koe

Wat die anderen dan tegen je hebben gezegd, zuigen ze dan gewoon uit hun duim. Galop aant handje kennen ze niet eens daar, je gaat in galop, of niet, maar vasthouden, nee zeg, anders was de instructrice wel moeder of kleuterleidster, als ze kinderhandjes wil vasthouden...
En over dat afvallen zal ik het wel niet gaan hebben, want wie dat heeft gezegd, kraamt de grootst mogelijke onzin uit. Ik ben er de hele zomer geweest en heb het ze er nog nooit over horen hebben (tenzij je op een gek paard zat, waar iedereen normaal vanaf valt, maar dan wordt het meer gezegd als grapje dan dat het serieus is).

Dus nee, les als een randdebiel krijg je niet en de enige keer dat je met ze 20en rijdt is net voordat je op buitenrit gaat en dan vertrek je inderdaad in groepen van 7 a 8 man, heel goed TeeGee. Snorrewind ging btw goed, kwas tevreden, 192 punten, 5de plaats...

Had alleen geen Meenderinkboer jas aan, anders hadden ze er nu weer nieuwe pensionklante bij, mja Haha!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 23:35

Jaimyliefje schreef:
ja indd Knipoog
maar ze zeggen in mijn ervaringen topic dus dat er wordt les gegeven alsof je debiel bent. weetjewel galop aan 't handje (dat er iemand moet mee rennen) en dat je de hemel in wordt geprezen als je er een lesje niet vanaf valt (ook als je dat sowieso nooit gebeurt) en dat je gewoon om de meest simpele dingen allerlei complimentjes krijgt of dat deze simpele dingen worden uit gelegd alsof het een 'big deal' is.. dus allemaal heel kleuter achtig enzo..
nouja, ik weet niet wat er van waar is...
ohja hoe laat moeten kinderen van mijn leeftijd (= 13 jaar) naar bed. en als je bjv op leeftijd wordt ingedeeld. bij wat voor groep zou ik dan worden ingedeeld?

Hoi, ik ben er afgelopen jaar 3 weken geweest, en op mijn niveau heb ik ze nooit zo ''debiel'' zien doen zoals jij het omschrijft !!! Haha! Je wordt op niveau (ervaring) ingedeeld, dus beginner, halfgevorderd en gevorderd. Knipoog Als er veel mensen op kamp zijn heb je soms 2 of meer groepen van een niveau, en meestal zit je wel bij mensen van ong. dezelfde leeftijd in een groep. De bedtijd kan ik me zo gauw niet meer herinneren, maar echt vroeg is het niet hoor voor jouw leeftijd !!! Tong uitsteken

En idd, ik heb er niet voor niks een moderator bij geroepen zonet : De gezelligheid was hier ver te zoeken !!!!! Rolleyes

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 23:37

Roxxiejj schreef:
Prcies AS, lief doen! Luister naar Apple! Ik ben iig nog ouder dan JIJ, dus moet je niet zo zeuren. Ot heeft een eigen paardje bij Meenderink, dus alles wat zij zegt is waar, TOG OT Haha! Wij zijn de Meenderink-die-hards, dus hou je mond Koe

Wat die anderen dan tegen je hebben gezegd, zuigen ze dan gewoon uit hun duim. Galop aant handje kennen ze niet eens daar, je gaat in galop, of niet, maar vasthouden, nee zeg, anders was de instructrice wel moeder of kleuterleidster, als ze kinderhandjes wil vasthouden...
En over dat afvallen zal ik het wel niet gaan hebben, want wie dat heeft gezegd, kraamt de grootst mogelijke onzin uit. Ik ben er de hele zomer geweest en heb het ze er nog nooit over horen hebben (tenzij je op een gek paard zat, waar iedereen normaal vanaf valt, maar dan wordt het meer gezegd als grapje dan dat het serieus is).

Dus nee, les als een randdebiel krijg je niet en de enige keer dat je met ze 20en rijdt is net voordat je op buitenrit gaat en dan vertrek je inderdaad in groepen van 7 a 8 man, heel goed TeeGee. Snorrewind ging btw goed, kwas tevreden, 192 punten, 5de plaats...

Had alleen geen Meenderinkboer jas aan, anders hadden ze er nu weer nieuwe pensionklante bij, mja Haha!

Ik wil niet veel zeggen hoor Rox, maar IK heb die moderator (Apple) erbij geroepen omdat JIJ en Ot mijn topic aan het verkl*ten zijn en ik dat niet pik !!!!! Stoom uit je oren Ik zou als ik jou was dus maar ff op je woorden letten, want ook al zou je 100 jaar ouder zijn dan zou ik nog niet naar je luisteren !!!!!!! Duivel Dus : Hou zelf je grote smoel !!!!!!! Boos!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:40

O mijn hemel, heb jij de moderators erbij geroepen? Dat is zielig Vork

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 08:37

Heey Doei!
Ik ben weer terug van een week voorjaarskamp!
Het was echt heel leuk, we waren maar met zijn vieren.
Dat er les word gegeven op debiele manier? Nee dat is niet waar. In ieder geval niet deze hele week!. We hebben les gekregen van Femke, evelijn en Hendrik. Nou allemaal heel duidelijk en goed! Ik reed op Apollo, zo lief beestje! Verder reden bij ons Silvester, bruno en Marino mee. Buitenritten waren echt heel leuk.
Roxxiejj ik heb jou inderdaad geloof ik nog gezien met je paard. Jij ging rijden toen wij opstapten voor een buitenrit!
Groetjes Aster

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:16

Roxxiejj schreef:
O mijn hemel, heb jij de moderators erbij geroepen? Dat is zielig Vork

ff ophouden allemaal dus.. dat maakt bokt weer wat gezelliger (heb het dus niet alleen tegen jou he... tegen iedereen)

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:18

weet iemand of mijn pony ook op wei zou mogen daar op kamp (als ik haar meeneem) want als dat niet geregeld kan worden neem ik haar echt niet mee. dan draait ze waarschijnlijk helemaal door Clown (ze staat namelijk het hele jaar door op wei Knipoog )