Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mistralle schreef:Roxxiejj schreef:Nou, jou kan ik iig vertellen dat het nog steeds helemaal top gaat met Fabiola en Romeo. Je moet maar snel weer hierheen komen!![]()
OT schiet op, en voortaan de stal weer aanvegen jij
Wat moet ik er verder nog over vertellen? JIJ hebt het laatste toch al verteld, of heb ik het mis?![]()
Roxxiejj schreef:Hmm.. Hoe oud was ik dan ongeveer.. *denk denk*
Ohja.. OUDER DAN JIJ en ik vind het er nog steeds super en mij sla je er egt niet meer weg!
Mistralle schreef:Aaah, mensen van jou leeftijd...
Jaimyliefje schreef:hmm ik wil daar denk ik graag op ponykamp, jammer genoeg gehoord dat je er met zn twintigen in een bak moet rijden en dat je als een randdebiel les krijgt, is dit waar? want het leek me juist een hele leuke manege!
Jaimyliefje schreef:ja indd![]()
maar ze zeggen in mijn ervaringen topic dus dat er wordt les gegeven alsof je debiel bent. weetjewel galop aan 't handje (dat er iemand moet mee rennen) en dat je de hemel in wordt geprezen als je er een lesje niet vanaf valt (ook als je dat sowieso nooit gebeurt) en dat je gewoon om de meest simpele dingen allerlei complimentjes krijgt of dat deze simpele dingen worden uit gelegd alsof het een 'big deal' is.. dus allemaal heel kleuter achtig enzo..
nouja, ik weet niet wat er van waar is...
ohja hoe laat moeten kinderen van mijn leeftijd (= 13 jaar) naar bed. en als je bjv op leeftijd wordt ingedeeld. bij wat voor groep zou ik dan worden ingedeeld?
Roxxiejj schreef:Prcies AS, lief doen! Luister naar Apple! Ik ben iig nog ouder dan JIJ, dus moet je niet zo zeuren. Ot heeft een eigen paardje bij Meenderink, dus alles wat zij zegt is waar, TOG OTWij zijn de Meenderink-die-hards, dus hou je mond
![]()
Wat die anderen dan tegen je hebben gezegd, zuigen ze dan gewoon uit hun duim. Galop aant handje kennen ze niet eens daar, je gaat in galop, of niet, maar vasthouden, nee zeg, anders was de instructrice wel moeder of kleuterleidster, als ze kinderhandjes wil vasthouden...
En over dat afvallen zal ik het wel niet gaan hebben, want wie dat heeft gezegd, kraamt de grootst mogelijke onzin uit. Ik ben er de hele zomer geweest en heb het ze er nog nooit over horen hebben (tenzij je op een gek paard zat, waar iedereen normaal vanaf valt, maar dan wordt het meer gezegd als grapje dan dat het serieus is).
Dus nee, les als een randdebiel krijg je niet en de enige keer dat je met ze 20en rijdt is net voordat je op buitenrit gaat en dan vertrek je inderdaad in groepen van 7 a 8 man, heel goed TeeGee. Snorrewind ging btw goed, kwas tevreden, 192 punten, 5de plaats...
Had alleen geen Meenderinkboer jas aan, anders hadden ze er nu weer nieuwe pensionklante bij, mja
Roxxiejj schreef:O mijn hemel, heb jij de moderators erbij geroepen? Dat is zielig