Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShirleyA schreef:Hiep hiep hoera: Esther is er ook!!! Gezellig!
Leuk hoor Naadje, welke programma's heb je nu dan?
naadje24 schreef:ow haha nu ga je me moeilijke dingen vragen![]()
![]()
![]()
ik laat alles doen namelijk![]()
uhm ff kijken ik geloof paint shop photo 5 (dat staat er tenminste)
Dabo schreef:Photoshop heb ik ook, is een gaaf progje, maar wel ingewikkeld hoor!

Gieltje2002 schreef:Jaaaaaaaaaaaaa, daar is ze dan!!! Ik heb me suf gepost de afgelopen dagen en toen ik me had aangemeld kon ik nog niets plaatsen in dit topic. Maar het is opgelost.
Welkom
Een aantal van jullie weten het al maar Omar had gisteren weer tekenen van spierbevangenheid. Ik had in binnenbak gereden en beetje rustig aan alleen maar gedraafd, lang en laag en gestapt en verder niets. Ik ging uitstappen op het harde en toen voelde ik meteen dat hij niet goed liep. Toen ik afstapte wou hij niet meedraven met me en dat is al niets voor hem. Ik zette hem op stal en hij bleef weer net als 10 maanden geleden in de deuropening staan in plashouding. Hij moest ook wel plassen maar bleef ook daarna weer zo staan. Ik pakte als test wat voer en gooide dat in zijn bakje en toen hij alleen maar om de voorhand draaide en achterhand liet staan om te eten wist ik genoeg.
Heb nu overal pijn in mijn lijf
Als hij ooit echt een langdurige blessure aan zijn been zou krijgen dan ben ik echt de banketstaaf
Ik ga hem nu net als Shirley eigen hooi voeren en hij mag nooit meer dat hooi van de rol. Dat mocht hij al niet maar hij kreeg het toch. Goedkope klant is Omar nu... eige voer en eigen hooi.
AnneOmie schreef:Gieltje2002 schreef:Jaaaaaaaaaaaaa, daar is ze dan!!! Ik heb me suf gepost de afgelopen dagen en toen ik me had aangemeld kon ik nog niets plaatsen in dit topic. Maar het is opgelost.
Hiiiiiiii EstherWelkom
![]()
Ik zit er even helemaal doorheen meidenEen aantal van jullie weten het al maar Omar had gisteren weer tekenen van spierbevangenheid. Ik had in binnenbak gereden en beetje rustig aan alleen maar gedraafd, lang en laag en gestapt en verder niets. Ik ging uitstappen op het harde en toen voelde ik meteen dat hij niet goed liep. Toen ik afstapte wou hij niet meedraven met me en dat is al niets voor hem. Ik zette hem op stal en hij bleef weer net als 10 maanden geleden in de deuropening staan in plashouding. Hij moest ook wel plassen maar bleef ook daarna weer zo staan. Ik pakte als test wat voer en gooide dat in zijn bakje en toen hij alleen maar om de voorhand draaide en achterhand liet staan om te eten wist ik genoeg.
Het heeft maar kort geduurd gelukkig want 5 min. later was hij weer 'normaal' en was aan het bietsen en spelen en knuffelen enzo en deed gewoon vrolijk maar ik had genoeg gezien. Met opzadelen was hij al knorrig. Ik denk dat het kuil hem fataal is geworden in combinatie met het gras en geen arbeid omdat hji met die beenblessure zat, ik heb 10 dagen niets met hem gedaan. Ik baal zo vreselijk
AnneOmie schreef:Misschien kun je even kijken of hij er goed bijstaat Willemijn? Dat zou lief zijn.