kippie17 schreef:Jawel.....
Ik geloof dat Miss_Blimm het nog niet helemaal doorheeft.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kippie17 schreef:Jawel.....
kippie17 schreef:Volgens mij weet ik ook wie Miss-Blimm is..
Miss_Blimm schreef:En wie is kippie dan? Ik reed nog niet zo lang bij Wilten toen suepergirl er al langer stond. Blom, misschien dat dat je wat zegt? Jouw vader had indertijd af en toe contact met mijn pa via/voor hun werk. Weet wel dat jouw ouders toen uit elkaar gingen. De mijne niet lang erna...
suepergirl schreef:kippie17 schreef:Volgens mij weet ik ook wie Miss-Blimm is..
zegt anoniempje
kippie17 schreef:Miss_Blimm schreef:En wie is kippie dan? Ik reed nog niet zo lang bij Wilten toen suepergirl er al langer stond. Blom, misschien dat dat je wat zegt? Jouw vader had indertijd af en toe contact met mijn pa via/voor hun werk. Weet wel dat jouw ouders toen uit elkaar gingen. De mijne niet lang erna...
Ik woonde bij je in de straat......
en ging veel om met het zusje van een vriendinnetje van jou!
Amethyst_ schreef:WAAR was jij mandyik helemaal blij dat er EINDELIJK een meeting werd gehouden, ben je er niet
en met alleen jolien meeten werkt niet, ik ken haar al
manniejJ schreef:Amethyst_ schreef:WAAR was jij mandyik helemaal blij dat er EINDELIJK een meeting werd gehouden, ben je er niet
en met alleen jolien meeten werkt niet, ik ken haar al
Ik kon alweer niet(Me vader moest iets voor zn werk doen), me moeder gaat bellen voor een andere dag. Maandag of woensdag en dan wat later op de avond
Amethyst_ schreef:doe woensdag half8-half9 maar