Echt

Ze staat nu bij mij thuis
..Kijk maar ff in mijn onderschrift.. allemaal foto's van dr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..
hihi
echt een knuffelkont haha
X_xLaura schreef:
hee jammer dat je nu al iemand hebt.. is dat op stal klein lange veldseloo ofzo? daar rijd vriendin van mij op fresco(hier: mijnfjord)
nouja jammer ik zocht namelijk ook nog een bijrijpaard is die vn jou een tinkerXBelg? dan heb ik je wel gezien laatst.
We hebben vorige week het formulir opgestuurd. Ik ga 5 augustus.. Nog iemand?
), lijkt het me geweldig om lekker met hem een weekje weg te gaan.
die milano is mooi
is ze groot ofz valt ut wel mee? iemadn hier daarop gereden?? en die friese vind ik ook stoer
nou nog meer mensen die dan miss gaan.?
weet jij vast wel, worden we ingedeeld met begeleiden of kunnen we zelf uitzoeken? hoe gaat da ong? want anita en ik willen ook zelf nog een weekje JT meedoen
en we gaan naar LowLands
sinESappel schreef:Je krijg vanzelf een mail gestuurd Shanouk! Daarin staat hoe je je kunt opgeven!
Ik dacht dat je op de aankomst dag wat paardjes mocht uitproberen 
jilleroo schreef:X_xLaura schreef:
hee jammer dat je nu al iemand hebt.. is dat op stal klein lange veldseloo ofzo? daar rijd vriendin van mij op fresco(hier: mijnfjord)
nouja jammer ik zocht namelijk ook nog een bijrijpaard is die vn jou een tinkerXBelg? dan heb ik je wel gezien laatst.
klopt dat is de stal van kleinlangevelsloo ik heb je vriendin wel een paar keer gezien.
en BB is gewoon een tinker , maar niet iedereen weet wat voor ras dat is dus meestal zeg ik gewoon bonte belg. zit veel shire en clydesdale bloed in dus hij behoorlijk fors.
of je mij gezien hebt? geen idee kan ook zijn dat je sanne (bijrijdster gezien heb..) durf het zo niet te zeggen
k vind tinkers echt tof! mja.. Carlolover schreef:Kun je al een paardje reserveren dan?Ik dacht dat je op de aankomst dag wat paardjes mocht uitproberen
Heb er iig veel zin in:)
Carlolover schreef:Kun je al een paardje reserveren dan?Ik dacht dat je op de aankomst dag wat paardjes mocht uitproberen
Het was als grapje bedoelt, ik hoop gewoon dat ik nog een klein stukje krimp, zodat ik as zomer weer met Maroc de trektocht kan rijden, vond het echt een geweldig beest.
Myukii schreef:Carlolover schreef:Kun je al een paardje reserveren dan?Ik dacht dat je op de aankomst dag wat paardjes mocht uitproberen
Nee natuurlijk kan je een paard niet reserveren hihiHet was als grapje bedoelt, ik hoop gewoon dat ik nog een klein stukje krimp, zodat ik as zomer weer met Maroc de trektocht kan rijden, vond het echt een geweldig beest.
Maar wil nog véél liever met mijn eigen verzorghobbeltje. Kijk echt al sinds de vorige jt uit om met hem in de crosswei te rijden daar haha![]()
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om je nu al gewoon in te schrijven, en later besluit dat je met een eigen paard komt? Of willen ze dat gelijk bij je inschrijving weten?
Ik dacht al
..