Stal 't reelaer(raalte)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ktink

Re: Stal 't reelaer(raalte)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 20:39

Haha.. gelukkig maar..
Echt Gaaaap
Ze staat nu bij mij thuis Haha! Haha!..
Kijk maar ff in mijn onderschrift.. allemaal foto's van dr Knipoog

Billy12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 20:54

ohhhhh ze is alleen maar mooier geworden! Haha! hihi
kvind der echt geweldig... in de week die ik reed wilde niemand op Prada omdat ze der lelijk vonden..
maar ik vond der echt zown lieffie Haha! echt een knuffelkont haha

alleen ik ben 1m70 en ik kon gewoon op Prada, kwas niet te groot ofzo.. in je profile staat dat ze 1m40 hoog is.. maar toch was ik dus niet te groot ofzo.. Tong uitsteken

super fotows trouwens zeg Haha!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:27

X_xLaura schreef:

hee jammer dat je nu al iemand hebt.. is dat op stal klein lange veldseloo ofzo? daar rijd vriendin van mij op fresco Haha! (hier: mijnfjord)
nouja jammer ik zocht namelijk ook nog een bijrijpaard is die vn jou een tinkerXBelg? dan heb ik je wel gezien laatst.

klopt dat is de stal van kleinlangevelsloo ik heb je vriendin wel een paar keer gezien.

en BB is gewoon een tinker , maar niet iedereen weet wat voor ras dat is dus meestal zeg ik gewoon bonte belg. zit veel shire en clydesdale bloed in dus hij behoorlijk fors.

of je mij gezien hebt? geen idee kan ook zijn dat je sanne (bijrijdster gezien heb..) durf het zo niet te zeggen

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 19:21

Heb er zo veel zin in Lachen We hebben vorige week het formulir opgestuurd. Ik ga 5 augustus.. Nog iemand?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:03

Als ik ga, ga ik in de week van 15 juli. Kreeg paar weken terug een pb van Smeejj dat eef, keet, zij en misschien nog een paar anderen in die week ook zouden gaan.
Maar zit heel erg met de vraag of ik op een reelaer-paardje zal gaan, of met mijn eigen verzorgknol..

Is natuurlijk wel een superervaring, met Lester op trektocht. Zeker omdat het de laatste tijd met ons zo super goed gaat (qua vertrouwen enzo dan, hoe goed het gaat met rijden kan ik zelf nooit over oordelen Knipoog ), lijkt het me geweldig om lekker met hem een weekje weg te gaan.

Aan de andere kant moet ik dan in een half jaar nog wel écht heel erg aan zijn 'grote-voertuigen-angst' doen, want om de hele tijd met een onwijs gespannen paard te zitten als er een trekker aankomt zie ik niet zo zitten..
Verder is op een manegepaard ook wel erg relaxed, heb je toch eigenlijk een stuk minder verantwoordelijkheid. Niet dat ik de verantwoordelijkheid niet op me wil nemen, maar ik weet zeker dat ik onwijs ga zitten stressen of het niet te zwaar voor hem is, dat hij het niet te warm krijgt, dat hij niet kreupel loopt, wondjes in zijn mond, enz enz. En ik heb ook geen zin om de zeikerd van de week te zijn, omdat ik altijd denk dat mijn knol weer zielig is Knipoog

Hoop dat die week nog voorlopig even een maandje niet vol raakt, kan ik nog even goed nadenken.

En als ik niet met Lester ga, reserveer ik bij deze Maroc weer Haha!

Melissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:27

Hyper! die milano is mooi Pling is ze groot ofz valt ut wel mee? iemadn hier daarop gereden?? en die friese vind ik ook stoer Cool
en over dat ruiterpaspoort dacht ik omdat het er bij stodn op de site maar het is nog nie nodig zei de man die ik aan de teefoon had Pling
ik ga waarschinlijk in de 2de week dsu van 8juli tot 14 maar moet nog ff afwachten wanneer me mams vakantie heeft.. Pling nou nog meer mensen die dan miss gaan.?

nou hor ut wel:D doegies(K)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:59

heej k'tinkaatje Lachen weet jij vast wel, worden we ingedeeld met begeleiden of kunnen we zelf uitzoeken? hoe gaat da ong? want anita en ik willen ook zelf nog een weekje JT meedoen Lachen en we gaan naar LowLands Haha!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:17

Je krijg vanzelf een mail gestuurd Shanouk! Daarin staat hoe je je kunt opgeven!

WendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:37

Ik heb er 2 1/2 jaar geleden mijn ruiterbewijs (eindelijk toch maar eens) gehaald met een groep mensen bij ons van stal vandaan.
Heel aardige mensen, er zitten leuke paarden tussen die iig kunnen wat er voor het ruiterbewijs gevraagd wordt en je krijgt goede voorbereiding op het examen.
Ik zat op Pedro, heel braaf paard en iedereen is geslaagd!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:25

sinESappel schreef:
Je krijg vanzelf een mail gestuurd Shanouk! Daarin staat hoe je je kunt opgeven!

oke Haha!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 18:14

Kun je al een paardje reserveren dan? Lachen Ik dacht dat je op de aankomst dag wat paardjes mocht uitproberen Knipoog

Heb er iig veel zin in:)

X_xLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:04

jilleroo schreef:
X_xLaura schreef:

hee jammer dat je nu al iemand hebt.. is dat op stal klein lange veldseloo ofzo? daar rijd vriendin van mij op fresco Haha! (hier: mijnfjord)
nouja jammer ik zocht namelijk ook nog een bijrijpaard is die vn jou een tinkerXBelg? dan heb ik je wel gezien laatst.

klopt dat is de stal van kleinlangevelsloo ik heb je vriendin wel een paar keer gezien.

en BB is gewoon een tinker , maar niet iedereen weet wat voor ras dat is dus meestal zeg ik gewoon bonte belg. zit veel shire en clydesdale bloed in dus hij behoorlijk fors.

of je mij gezien hebt? geen idee kan ook zijn dat je sanne (bijrijdster gezien heb..) durf het zo niet te zeggen

nee heb jou toen ook gezien was de 2e keer ofzo dat sanne erop ging rijden, het was toen nog heel druk op de stal, steffie was er, noami en noelle en ik waren er en dan die sanne.. k vind t echt een te gek beest! en ik dacht dat het een tinkerXbelg was wand dat had noelle tegen mij gezegt Haha! k vind tinkers echt tof! mja..

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:06

Carlolover schreef:
Kun je al een paardje reserveren dan? Lachen Ik dacht dat je op de aankomst dag wat paardjes mocht uitproberen Knipoog

Nee een paard kun je niet reseveren Tong uitsteken

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:26

Carlolover schreef:

Nee natuurlijk kan je een paard niet reserveren hihi Knipoog Het was als grapje bedoelt, ik hoop gewoon dat ik nog een klein stukje krimp, zodat ik as zomer weer met Maroc de trektocht kan rijden, vond het echt een geweldig beest.

Maar wil nog véél liever met mijn eigen verzorghobbeltje. Kijk echt al sinds de vorige jt uit om met hem in de crosswei te rijden daar haha Knipoog

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om je nu al gewoon in te schrijven, en later besluit dat je met een eigen paard komt? Of willen ze dat gelijk bij je inschrijving weten?

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:30

Myukii schreef:
Carlolover schreef:

Nee natuurlijk kan je een paard niet reserveren hihi Knipoog Het was als grapje bedoelt, ik hoop gewoon dat ik nog een klein stukje krimp, zodat ik as zomer weer met Maroc de trektocht kan rijden, vond het echt een geweldig beest.

Maar wil nog véél liever met mijn eigen verzorghobbeltje. Kijk echt al sinds de vorige jt uit om met hem in de crosswei te rijden daar haha Knipoog

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om je nu al gewoon in te schrijven, en later besluit dat je met een eigen paard komt? Of willen ze dat gelijk bij je inschrijving weten?

Dat is wel mogelijk.. maar schrijf dit dan wel ff op je formulier..

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:31

Oké, dan denk ik dat ik me maar ga inschrijven dan Knipoog

Welke weken gaan de bokkers in dit topic? Ik denk dat ik in week 3 wil.

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:32

Ik weet het nog niet Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:47

kweet t ook nog ni Haha!

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:50

Tong uitsteken

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:24

ow Tong uitsteken Ik dacht al Lachen

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 21:57

Grappig, een Reelaer topic.

(Oeh, oeh, ik herken iemand!)

Ik rij er zelf al een behoorlijk tijdje, ben er in ieder geval altijd op zaterdagochtend en sinds ik Indy lease veel vaker. (:

X_xLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:19

hee DD! Lachen

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:55

ik ga in de week van 5 augustus Lachen

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:24

Oeeh.. gezellig.. allemaal zaterdagmensen Haha!..
Alleen daar hoor ik vanaf vandaag niet meer bij Boos!

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 22:59

Lauraaa~

Echt zonde hoor ):

Je komt toch nog wel af en toe even langswippen?