Bij ons slaagt ook niet iedereen maar het merendeel altijd wel. En wie zakt heeft dan bijvoorbeeld 208 ofzo...net eronder...die balen dan altijd wel.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smurffie schreef:grr grrr naja we hebben nu een jury in ons midden .. maar soms zijn ze echt niet helemaal goed hoor!!! mn paard had nog een beetje last van een blessure maar ik moest ermee rijden .. dus hij geeft een bok in galop .. verder was het goed krijg ik een 7 -3 had ik gevraagt waarom .. omdat ie bokt ..wat kan ik daaraan doen??? toen waren er van de 40 ook maar 4 geslaagt terwijl er normaal maar 6 of 7 van de 40 zakken, dan zeg ik dat het aan de jury licht sorry hoor!! verder had ik het niet gehaalt (209) en als ze dus dat van de bokken achterwegen hadden gelaten was ik wel geslaagt .. dit was ook nog eens in de f4!!
smurffie schreef:bij ons hebben ze zelfs een keer commentaar gehad dat in de f3 de pony's en paarden niet aan de teugel liepen :S met manegepaardjes kan je dat toch niet eisen en al helemaal niet in de f3 kom op heei dan klop je toch niet helemaal!!
Flurk schreef:je moet zeker een cursus hebben gevolgd en alles kost bij de FNRS geld zowel voor de jury als voor de rijder.
Als jury moet je zelfs een paspoort aanschaffen ook al rij je niet