ik denk niet dat het alleen van het zadel komt mick, want ze heeft ook bij haar kont last enzo.. Hoop wel dat het alleen van het zadel is, maar dat weet Constance ook niet helemaal zeker. Ze hoopt dat het met de behandelingen beter wordt, en anders moeten er foto's gemaakt worden
Laten we hopen dat het aan het zadel ligt, dat is makkelijk te verhelpen (en trouwens, als ze bij dr kont last heeft kan het ook een het zadel liggen he, de ruggengraat loopt helemaal door)
Kentaurs zitten trouwens erg lekker, ik rijd er ook op 1 (van Meghan)
@ joyce: waar blijven trouwens die nieuwe dekjes waar je t laatst over had dat dekje van capri was vandaag echt zooo smerig. helemaal klam. als ze die dingen nou gewoon 1 keer in de maand wassen, gaan ze een stuk langer mee... maja... hoe zit het trouwens met die spring demo op 1 april??? ik kom wel kijken hoor!
Die komen zsm, die van Replay is ook helemaal ranzig en stuk. We gaan 2 dingen doen, eerst gaat patries aan de mensen zegmaar springen uitleggen en wij gaan het voordoen, soort van clinic en smiddags gaan wij gewoon springen, en als mensen vragen hebben dan horen we het wel. Caroussel lukte niet, Replay word helemaal gek dan
whaha gekke Replay maar die dekjes waren besteld hoorde ik toen, dus ze zullen binnenkort wel een keer komen, misschien net voor de wedstrijd/open dag zou wel leuk zijn zijn ze ook nog mooi en schoon
nee idd, ben blij dat Rafaella heeft gewonnen! k'heb het alleen niet gezien op de tv, alleen toen ze bekend maakte wie de winnaar was was net op tijd thuis..