Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb er alweer een flinke ochtend opzitten. Eerst om 8 uur Sel zijn gitaar en versterker naar school (Voorburg) gebracht want ze hebben vandaag voorrondes voor het Open Podium. Selmar & zijn vriend Bas spelen een stuk van Gary Moore en hopen natuurlijk geselecteerd te worden voor het echte werk!!
en toen om 10 uur alweer een bespreking met twee collega´s. Nou volgens mijn agenda gaat mijn hele dag er zo uitzien dus af en toe een rustpauze mag best op Bokt
Serada schreef:En Mir, hoe voel je je vandaag, al wat beter
moossie schreef:En jij red je het een beetje op je werk?
Ik ga vanmiddag wel iets eerder naar huis, kan ik nog lekker even naar stal. Ik denk dat ik nog ga rijden, voor ik morgen weer les heb. Even wat huiswerk van Connie doornemen want anders.....
Maar ben aan het leren voor mijn herkansing Wiskunde. Nu hopen dat ik een beter cijfer ga halen!
) hopelijk gaat het weer super!
Controle natuurlijk!! 
Ik heb vandaag Juba even voor mijn rekening genomen. 
bij theo. En sommigen van jullie heb ik wel is zien rijden.

Ik zit op mijn werk en ik ben met een brief bezig maar het lukt niet. Op één of andere manier komen de zinnen er niet uit en lijkt het net Turks
Roxxx schreef:hey ireen heb jij zaterdag les van connie? wil ook graag een lesje volgen maar maandag en vrijdag komen steeds niet uitmisschien dat ik dan ook nog een half uurtje mag.
suusapluus schreef:Heej, ik weet niet of jullie mij kennen maar ik verzorg een haflingertje ook tegenover stal De delfse hout.bij theo. En sommigen van jullie heb ik wel is zien rijden.
Echt gezellig zo!
Ik voel me nog steeds banketstaaf dat ik dacht dat het door de bak oid kwam en dat ik even niet heb nagedacht over dat het best wel eens zijn ijzers zouden kunnen zijn...Nouja gaat wel over gelukkig en Yus heeft er niets blijvends aan overgehouden..