Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tonke

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 07:40

Hallo goede morgen allemaal,

Bedankt voor het zorgen voor Froukje gisteren. Jullie zijn echt schatten allemaal. fijn dat er zo'n reddende engel team bestaat.

Misschien moet ik vanmiddag/vanavond weer een een beroep op jullie doen Qua stal uitmesten dan. Eric moet waarschijnlijk vanmiddag weer terug naar antwerpen omdat ze gisteren door de dichte mist niet alles hebben kunnen doen. Ik kom wel maar moet even kijken wat ik kan. Moet nl ook nog naar de chiropracter van middag en daar kom ik meestal een beetje gekraakt van terug. We zien het wel ik kom iig wel lekker even knuffe met mijn paardje en natuurlijk met de andere paardjes. En weer even bij kletsen met jullie allemaal.

Bij de tandarts is het goed gegaan. Ik moet nog 1x terug komen en dan is het helemaal klaar. Heb wel weer veel pijn maar dat zou maar een paar dagen duren.

Trouwens leuke foto's. Moet ook eens gaan leren hoe dat werkt.

En Dayna leuk dat je er ook bij bent. Het word steeds drukker en steeds gezelliger.

Zo ik moet nu echt afsluiten anders kom ik te laat op mijn werk.

Oh ja Mir heel veel beterschap. Goed uitzieken hoor anders blijf je er maanden last van houden.

Nou groetjes allemaal.

Tot horens of tot ziens.

Liefs Tonke.

Ps nogmaals bedankt voor gisteren.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 09:14

ik ga vanavond tonke dus kijk maar ff anders doe ik het wel ff vanavond
nou meiden werkze allemaal
ik ga ook weg moet van 10/17 uur werken pffffff maar ja baas is in de middag weg dus das lekkerhihihi
doei doei

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 11:02

Mmh eerst koffie ik heb er alweer een flinke ochtend opzitten. Eerst om 8 uur Sel zijn gitaar en versterker naar school (Voorburg) gebracht want ze hebben vandaag voorrondes voor het Open Podium. Selmar & zijn vriend Bas spelen een stuk van Gary Moore en hopen natuurlijk geselecteerd te worden voor het echte werk!!

Toen door naar mijn werk, waar ik mijn post van twee dagen moest doorspitten en toen om 10 uur alweer een bespreking met twee collega´s. Nou volgens mijn agenda gaat mijn hele dag er zo uitzien dus af en toe een rustpauze mag best op Bokt

Nou Tonke nog 1 bezoek en je bent er. Het is ook niet het lekkerste de tandarts. Gister moest ik ook met mijn kinderen voor de halfjaarlijkse controle en de jongste moest zijn laatste melkkies laten trekken want die wilde er niet vanzelf uit. Geen leuk gezicht maar ik was wel trots, hij gaf geen kik... de bikkel

En Mir, hoe voel je je vandaag, al wat beter

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 13:44

Serada schreef:
En Mir, hoe voel je je vandaag, al wat beter

Gaat gelukkig al wat beter! maar nog niet zoals het moet hoor!Maarja gaat wel weer over. Ik blijf deze week thuis van mijn werk...dat wel. Even lekker aansterken..

En jij red je het een beetje op je werk?

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 13:52

Hallo allemaal,

Peet lief van je aangeboden maar het is niet meer nodig. Eric hoeft niet weg dus hij komt mee. Dus als hij nog meer stallen moet doen dan horen we dat wel. Het is voor ons nog zo nieuw. Dus je mag Eric even begeleiden.

wij komen na het eten.

Liefs Tonke.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:02

moossie schreef:
En jij red je het een beetje op je werk?

Je hebt gelijk, voor dit soort dingen moet je echt de tijd nemen. Met mij gaat het prima, soms is drukte ook erg leuk en lijkt alles mee te zitten Ik ga vanmiddag wel iets eerder naar huis, kan ik nog lekker even naar stal. Ik denk dat ik nog ga rijden, voor ik morgen weer les heb. Even wat huiswerk van Connie doornemen want anders.....

Ghitta, doe je de 12e feb. mee aan een wedstrijdje of zeg je, doe maar effe niet?! Ik heb wel zin dus ik ga even rondkijken, ik sta wel op de reservelijst van Slingeland maar ik wil niet steeds zo laat rijden. Misschien maar eens op onze eigen vereniging proberen.

Peet, ben je al lekker aan het Bokken of is je baas nog niet pleite

Dayna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:24

Heey

zo ik was al lekker half 1 uit Maar ben aan het leren voor mijn herkansing Wiskunde. Nu hopen dat ik een beter cijfer ga halen!

Zo morgen weer les met dat zwarte monster ( ) hopelijk gaat het weer super!

Kuss Daay

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:34

Nou Daay, heel veel succes. Heb je deze herkansing morgen of kan je het weekend ook nog even leren? Ik ben ook al lekker thuis, ik was nog geen twee tellen weg of mijn baas belde al op mijn
mobiel Controle natuurlijk!!

Je ging morgen ook lessen he Daay, weet Connie dat al?

Dayna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 17:35

Hoi Linda!

Ik heb m dinsdag dus kan nog even leren
Ja ik ga morgen lessen, vorige week had ik t al tegen Conny gezegd dus ik denk dat ze het wel weet..

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 17:59

weet iemand of whis der stal al gedaan is?

vesratje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:43

leuke fotos allemaal zeg van whis en thom enzo ik kom echt weer een keer kijken bij jullie op stal maar ben nog niet echt lekker en heb ook nog andere paardjes te doen dus heb het beetje druk
en op mij werk word het nou ook weer druk dus heb weinig tijd voor leuke dingen

gr

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 18:54

we zien je van zelf verschijnen maaike hihi

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:48

Maar goed dat ik weet dat je les hebt nu Day. Ik had bijna roet in het eten moeten gooien.
Maar de enting van Owen ging vanavond niet door. Isabella heeft een ongelukje gehad op haar werk. Mocht vandaag even niet naar de paarden toe.
Ze doet Owen nu van het weekend.
Niet schrikken als ze komt, ze is in haar gezicht gebeten door een hond.
Heeft er een aantal hechtingen in zitten maar die gaan er na 10 dagen weer uit. Al met al baalt ze nu heel erg. Ze wilde komend weekend het zadel weer in gaan. Ik heb vandaag Juba even voor mijn rekening genomen.
Maar ik begreep dat morgen haar vriend naar stal komt om hem te doen. (die is vrij)
Helaas had ik niet veel tijd over anders had ik er meer gedaan. Ik heb even de droger hier weggebracht, en boodschappen gehaald met Herman.
Ik ga even naar de jeu de boel club. Ik zou zeggen tot morgen lady"s
oef wat een drukke dag vandaag

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:02

Heej, ik weet niet of jullie mij kennen maar ik verzorg een haflingertje ook tegenover stal De [***]. bij theo. En sommigen van jullie heb ik wel is zien rijden.

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:33

hey lin, kan jij ff bemiddelaar voor mij zijn
zou je misschien aan connie willen vragen of ik zaterdag ook een half uur mag lessen? thnx alvast

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 21:06

Jah Rox is goed, ik zal het morgen wel even aan Connie vragen en dan zet ik het hier wel even op Bokt

Vanavond heerlijk gereden, Thom was helemaal gezweet en stoomde een heel sauna bij elkaar haha. Maar hij was weer zo braaf, de lieverd

Wat een pech weer voor Isabella zeg, hoe gaat het nu met haar?

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 22:22

das minder zeg voor isabella nou meid sterkte

hoi suus ik weet niet of ik je ken maar welkom

mir ik heb yus z'n beentjes weer ff ingespoten hij stond te stampen maar voelde niet echt iets zitten
maarja voor de zekerheid ff gedaan
aad dikke kus kanjer whis stond er weer heerlijk bij dankje

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:26

De gebroeders....

Afbeelding & Afbeelding

Dayna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 09:41

Haha op deze foto's lijken ze best op elkaar zeg

Goedemorgen trouwens! Ik heb echt zin om vandaag weer te lessen! Zal er wel weer lkkr spierpijn van krijgen haha! Tot vanmiddag!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 09:58

Ben je vandaag vrij Daay, dat je zo vroeg al op Bokt zit Ik zit op mijn werk en ik ben met een brief bezig maar het lukt niet. Op één of andere manier komen de zinnen er niet uit en lijkt het net Turks

Ik heb vanmiddag ook lekker les, ik heb er echt zin in. Waren we nou met z'n drieen of saampjes? Morgenochtend ga ik trouwens peen halen, voor degene die het nog niet weten. Mocht je ook willen, zet het dan even op het lijstje op mijn
kast

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:41

Haaai allemaal,

Zo, ik zit nu op school, dus ik denk ff snel bokken, haha! Echt poedersuiker, maar wij hebben waarschijnlijk 4 weken geen internet. Ik leef van internet, haha! Echt heel frustrerend dit! Maar wij hadden altijd internet via het werk van mijn vader, maar mijn vader werkt daar nu niet meer vanwege zijn vervroegd pensioen, dus had mijn vader ergens anders nieuwe internet verbinding aangevraag, die we deze week zouden moeten krijgen, maar die hadden we dus nog niet. Dus mijn vader gebeld, zijn ze onze gegevens kwijt geraakt, terwijl mijn vader wel een ontvangstbevestiging heeft gehad. Dus nu duurt het nog leuk 4 weken! Die EIKELS!!!! Zij maken toch een fout, moeten zij het ook zo snel mogelijk weer oplossen, maar nee hoor, het duurt nog 4 weken

Roxxx schreef:
hey ireen heb jij zaterdag les van connie? wil ook graag een lesje volgen maar maandag en vrijdag komen steeds niet uit misschien dat ik dan ook nog een half uurtje mag.

Hoi Roxx,
Beetje late reactie nu, maar ik heb zaterdag om 11.15uur les. Voor Connie wordt het denk ik heel moeilijk om er op zaterdag nog een les bij te nemen, want zij moet om 13.00uur alweer op de manege zijn, om de manegelessen les te geven. Misschien dat als we de tijden een beetje aanpassen, dat we het samen in de ochtend kunnen proppen, maar moet even kijken of Connie dat wil, want volgens mij is zij ook niet zo van het vroege opstaan, hihi! Maar ik ga het haar morgen wel even vragen, want zij wilde mijn les ook combineren met andere lessen, maar de vrijdag en de maandag wordt voor mij dus ook heel moeilijk om te lessen, dus het zou wel fijn zijn als wij het samen zouden kunnen combineren. Maar ik heb morgen dus om 11.15uur les, dus als je er rond die tijd ook bent, kunnen we het er samen even over hebben met Con, misschien dat als we op tijd zijn, dat je er mogen nog achteraan kunt, maar dat hoor je dan misschien wel van Lin, als zij het vandaag nog aan Connie gaat vragen

Nou, nu ga ik even snel de rest van het topic bijlezen, hihi!

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:44

suusapluus schreef:
Heej, ik weet niet of jullie mij kennen maar ik verzorg een haflingertje ook tegenover stal De delfse hout. bij theo. En sommigen van jullie heb ik wel is zien rijden.

Welk haflingertje verzorg jij dan? Haflinger Sophie staat daar ook toch?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:51

Zo, het wordt wel gezellig zo he in het Langelaan topic, kan ook niet anders natuurlijk, want daar is het het Langelaan topic voor, hihi! Maar iedereen van stal zit er nu zo'n beetje bij hier. Leuk

Nou, Lin en Daay veel plezier en succes vanmiddag met de les, maar dat zal wel lukken!

En Peet, ik bel je vanmiddag rond 17.00uur of 17.30uur goed? Om even af te spreken voor vanaaf. Heb er weer veel zin in

Mir, ben je alweer een beetje beter?

Nou, ik ga weer ffies wat doen, dalijk lekker zonnebanken, hihi! Heb net een tentamen gemaakt en moet er dalijk eigenlijk nog eentje maken, maar heb hem helemaal niet kunnen leren, veel te weinig tijd voor gehad, haha! Dus ik ga even bedenken of ik hem ga maken of niet. Kan hem wel maken, maar ken het toch niet.

Nou, tot ooit maar weer op bokt zou ik zeggen, haha! Ga nog wel een keertje buurten bij mijn broer of zus, daar kan ik wel internetten, hihi! En zie jullie natuurlijk op stal weer!

Doei Doei!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:13

Haaaai Allemaal!!

Hier weer een berichtje van de ziekenboeg! Ik had weer veel bij te lezen zeg!! Echt gezellig zo!
Ik ben nog steeds niet helemaal beter, maar gelukkig gaat het de goede kant op! Zondag kom ik wel weer even buurten denk ik en anders zekerweten maandag! Gelukkig is Yus in goede handen bij jullie

Peet bedankt voor het inspuiten van Yus zijn benen...Helpt echt goed he dat spul!

Lin Het zijn echt net broertjes he?? hihihi
Uuuhm ik ben vast vergeten te reageren op een paar andere berichtjes van jullie! Ik moet toch maar eens gaan werken met die aparte schermpjes zoals Peet me heeft uitgelegd!!

Vandaag komt Linda. Ze gaat Yus longeren en/of losgooien! Ik hoop dat het werkt die 2 a 3 weken rust voor hem...Nu nog 2 weken en dan kunnen we hopelijk weer gaan opbouwen Ik voel me nog steeds banketstaaf dat ik dacht dat het door de bak oid kwam en dat ik even niet heb nagedacht over dat het best wel eens zijn ijzers zouden kunnen zijn...Nouja gaat wel over gelukkig en Yus heeft er niets blijvends aan overgehouden..

Kussss Mir

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:13

Ireen heel veel succes met je tentamen!!