Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joyceee86 schreef:Waarom is het zo rustig hier?
niemand meer wat te vertellen??
Ikke wel. Heb zaterdag sinds lange tijd het zand van de bak weer van dichtbij gezien haha.. Gorez was opgefockt die van gert was aan het bokken en slaan op de zweep.. nikos kwam op een gegeven moment achteruit.. Gorez was bang en binne 2 tellen lag ik daar. Ik was aant stappen en ik weet niet wat hij deed maar van de 1 op andere moment sprong die weg, haha en daar lag ik op mijn rug
Daarna bokte hij weg, maar hij heeft me niet geraakt
Heb nu last van me kont en mijn hak doet zeer, maar meer gelukkig niet
Joyceee86 schreef:[quote="Joyceee86"]jaa.. potverdorie heb ik eindelijk een vrije zaterdag. denk ik ff rustig te gaan stappen haha niet dus.. maar piet was ook geschrokken. En toen moest ik van Monique op olympus gaan gewoon voor de schrik weg te krijgen, maar dat paard geeft mij goed vertrouwen dus.. Piet zei toen ie naar mij toe kwam van wat doe je. Dus ik zeg ja ik moet er nu eigenlijk op dus ik heel ff weer erop gestapt en toen ging Monique erop
djoontje schreef:Ik weet uit betrouwbare bron dat t toch niet zo lekker zit op versace als zij een rodeorondje inlast. Maar wel mooi om te zien dat er eindelijk weer es iemand opzat die zich niet door ons kleutertje liet imponeren.
En de reactie van Versace is natuurlijk ook wel weer begrijpelijk: als je normaal gesproken zelf bepaalt wat je al dan wel of niet doet als er een ruiter op je rug zit, en er komt er opeens eentje waarvan je opeens niet meer mag doen waar je zelf zin in hebt. Tsja...dan spelen je van mama geërfde eigenwijsheids-genen op, en moet je natuurlijk op gepaste wijze reageren![]()
![]()