Bij mij op de manege hebben ze op Woensdagochtend en avond uit gehandicapten les. De vorige wedstrijd deed er ook een gehandicapte mee en dat ging heel goed
het lijkt me echt geweldig om te helpen op een gehandicaptenmanege! helaas heb ik zelf niet zoveel tijd om echt mee te gaan helpen. ik zie al die gezichtjes van die kinderen alvoor me geweldig! ik vind het ook super hoe gewelig de paarden het doen en ik heb echt respect voor de mensen die er als vrijwilliger werken! echt super! ik weet zeker dat ik hier ooit ook nog wel wat mee ga doen geweldig vind ik het!
@ Superhaffies: Stoer! Ben benieuwd naar de foto's!
@ Ktink: Echt super dat je er zoveel bewondering voor hebt! Er zijn zoveel mensen die gehandicapten maar eng vinden en paarden stom.. Zo zonde, want het is echt geweldig werk om te doen!
Wat leuk ik had dit topic nog niet eerder gevonden, maar wat ben ik er blij mee.
@Alytuiere=>Arnoesch is mijn oude pony. Bij ons was het alleen nog Arnoes maar wat maakt het uit! Ik vindt het heel leuk om te horen dat jullie haar zo lief vinden, ze is ook gewoon een schat. Ik mis haar ook nog steeds.
Volgens mij heb ik nog een foto van haar op de computer, even kijken
Tsja dat moesten publiciteitsfoto's worden.. Ze hadden die van mij maar niet genomen omdat ik op elke foto chagrijnig kijk ofzo (in gedachten verzonken vind ik een betere term, en we mochten niet in de camera kijken dus vandaar.. ) en dan dachten ze misschien dat het niet leuk was.. Haha
Normaal lopen we trouwens niet in die belachelijke opgezwolle aardbei bodywarmers hoor.. Lang leve de publiciteit! Haha