vraagje he.. hebben jullie nou ook ''lastige'' paarden (zo ja, wat is er dan moeilijk aan?) als wij bij jullie rijden, rijden natuurlijk altijd de lieve paardjes mee, dus ben wel eens benieuwd..
jaaaa hihi naja t licht er aan wie je dr opzet taisa jascha en chica zijn bij beginners heel vervelend maar bij gevorderde rijden ze heel lief. verder niet echt alleen als ze een "vreemde" bui hebben maar ze zijn allemaal lieff
kay valt met kleine kindere heel erg mee omdat ie dat leuk vind :P bij gevorderde juist weer niet (gek paard is dat!!) en tos ja daar heb je gelijk in .. gippy vind de dingen engen als ze eenmaal bang is blijft ze ook bang maar dat is alleen buiten! niels kan ook heel lief zijn afen toe .. pebb aanvalle enso.. lor is heel erg als ze hengstig is verder trapt ze naar pony's
hmm ben toch wel blij dat wij wel wat moeilijkere paardjes hebben.. maar tis voor de afwisseling wel onwijs leuk om een keertje zo bij de poelruiters te rijden... het is net alsof je opnieuw in de beginnersles zit.. is echt al laaaaaaaaaang geleden dat ik dingen zo heb gedaan
wat is er op ddd dan?? vorige week stond er op de lijst allemaal paarden aangekruist en er stond Visser boven ik ging er vanuit dat dat daar over ging!
Aaa, meeuwenoord ken ik ook Leuk dat ze daar nu staat! Het was ook echt een paardje voor buitenritten!
Ik sta op Manege Meeuwenoord met mijn Haf, en ik red zo af en toe mee met de ritten op de manege. Ik heb ook 1x op Fortuna gereden, echt een heerlijk beestje is het !!! Aangezien Meeuwenoord geen manege meer is, is ze verkocht naar Veneturf, dat is een pensionstalletje op de hoek van de schulpweg waar ze een kleine manege zijn begonnen.
.. pff de 5 lessen zitten er weer op .. maargoed, als het goed is.. ga ik nu samen met nog 3 uit deze 5 lessen ... weer 5 lessen doen (paardrijden is toch leuker dan golf/aerobics/ tennis etc)
maar wel leuk dan Marjolijn Madeus heeft gekocht! ben wel eens benieuwd hoe hij er bij haar onder het zadel uitziet vast heel anders dan hoe ik hem tot nu toe heb gezien