Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanneh14 schreef:Ik ben 2 jaar terug geweest. Was heel gezellig, leuke paarden en te gekke buitenritten! Ik had toen Suske, echt een schat van een pony! helaas leek haar moeder (suprise) heel veel op haaren zodoende ben ik ook eens op Suprise geweest
al die mensen daar : waarom heb je de verkeerde pony?? Ikke: schaam schaam..
en al die mensen lachen
![]()
Ik vond het alleen wel vervelend dat je maar 5 muntjes perdag kreeg, en daar moest je op leven qua limonade enz. als je dorst had, moest je maar water drinken
xx Sanne
Le0niie schreef:En SuperLiesje (hoe heet je eigenlijk echt?) Zaterdag worden er even mooie piccs van Paris gemaakt
Sophiee schreef:Sanneh14 schreef:Ik ben 2 jaar terug geweest. Was heel gezellig, leuke paarden en te gekke buitenritten! Ik had toen Suske, echt een schat van een pony! helaas leek haar moeder (suprise) heel veel op haaren zodoende ben ik ook eens op Suprise geweest
al die mensen daar : waarom heb je de verkeerde pony?? Ikke: schaam schaam..
en al die mensen lachen
![]()
Ik vond het alleen wel vervelend dat je maar 5 muntjes perdag kreeg, en daar moest je op leven qua limonade enz. als je dorst had, moest je maar water drinken
xx Sanne
Het is ook de bedoeling dat je ook nog zelf geld meeneemt voor drinken he
Die muntjes zijn gewoon extra.
Le0niie schreef:oooooh, zaterdag wedstrijd..!
Ik ga ten onder mensen.. Is het nou echt eerlijk dat ik, met mijn 3x-op-gereden-Paris tegen al die EIGEN en LEASEPONY'S moet?Oooh, Sophiiee, had mij bij die anderen ingedeeld..!
Oke.. ik hoop op ene laatste plaats
![]()
Maar vrijdag Paris huren en nog even oefenen, en zaterdag in de les ook..
Sannetje schreef:Kiim schreef:Heeft iemand misschien een foto van Joey
Die vond ik toch wel super super lief
We noemde hem altijd neus omdat die zo'n grote neus heeft
Hier een foto van Joey:
http://pic2.picturetrail.com/VOL1017/36 ... .jpg[/img]
beantsje schreef:hee, is Kayla er ook nog?
Amulet schreef:En Judy is inmiddels al wel dood, of niet?
Citaat:Kan me jouw stunt met Jacolien (of eigenlijk Jacoliens stunt met jou ) nog wel herinneren, je hebt iedereen flink laten schrikken .
Kayla schreef:Haha ja vroegah he. Toen woonde ik nog op de Bongerd zo ongeveer. Ben er toevallig een paar maanden geleden nog geweest (met Anita die Kadans heeft gekocht) en behalve Esther, Leo, Rivka en Jannie zag ik weinig bekende gezichten, om over alle nieuwe paarden nog maar te zwijgen.