Manege de Bongerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 21:40

oooooh, ik wil naar de manege, jeetje mineetje, alweer neit gereden.. maar maby huur ik deze week Paris even om nog even te oefenen voor zaterdag: WEDSTRIJDD Haha, ik ga op Paris.. als k op der mag

Sanneh14

Re: Manege de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:05

Ik ben 2 jaar terug geweest. Was heel gezellig, leuke paarden en te gekke buitenritten! Ik had toen Suske, echt een schat van een pony! helaas leek haar moeder (suprise) heel veel op haar en zodoende ben ik ook eens op Suprise geweest al die mensen daar : waarom heb je de verkeerde pony?? Ikke: schaam schaam.. en al die mensen lachen Ik vond het alleen wel vervelend dat je maar 5 muntjes perdag kreeg, en daar moest je op leven qua limonade enz. als je dorst had, moest je maar water drinken

xx Sanne

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:14

Btw iemand een foto van Suske?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 19:57

alle foto's zijn welkom...maakt niet uit van wie!!!

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:01

Ik heb hier een paar foto's:

Suske:

Afbeelding

Jan (weet het niet zeker):

Afbeelding

Bingo:

Afbeelding

Zo dat was het ongeveer

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 21:14

helaas pindakaas kan ik die foto's niet zien
er staat een kruisje

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:41

Ik kan ze ook niet zien.. foto's van Suske en Bingo zijn wel welkom trouwens
En SuperLiesje (hoe heet je eigenlijk echt? ) Zaterdag worden er even mooie piccs van Paris gemaakt

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:44

Sanneh14 schreef:
Ik ben 2 jaar terug geweest. Was heel gezellig, leuke paarden en te gekke buitenritten! Ik had toen Suske, echt een schat van een pony! helaas leek haar moeder (suprise) heel veel op haar en zodoende ben ik ook eens op Suprise geweest al die mensen daar : waarom heb je de verkeerde pony?? Ikke: schaam schaam.. en al die mensen lachen Ik vond het alleen wel vervelend dat je maar 5 muntjes perdag kreeg, en daar moest je op leven qua limonade enz. als je dorst had, moest je maar water drinken

xx Sanne

Het is ook de bedoeling dat je ook nog zelf geld meeneemt voor drinken he
Die muntjes zijn gewoon extra.

En Leonie ik zorg wel dat je op Paris mag, morgen vergadering van 't bestuur en aangezien ik daar in zit zal ik wel even zorgen dat je d'r op mag
En ik ben zaterdag ook ringmeester dus als dat beest over de hekjes ofzo springt sla ik hem er in
Haha nee.
Maar net als de vorige x met Shadow ofzo.

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 22:01

HAHA NEE SOPHIE,
toen met Bingo Toen ik jou bijna een ram verkocht met mijn zweep Haha, veel te grappig toen MAAR IK HAD TOEN WEL MOOI HELE TOFFE PUNTEN
aaah Sophie, ik aanbid jou van hier tot Tokio Zorg maar lekker dat ik op mijn Paris beest kan En binnekort ff geweldige foto's maken met jou geweldige uber mooie setje, stommerd Ik ben zeer jaloers

Amethyst_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 22:35

Le0niie schreef:
En SuperLiesje (hoe heet je eigenlijk echt? ) Zaterdag worden er even mooie piccs van Paris gemaakt

Kan je ook een paar plaatjes van leon en/of clio schieten? zou super zijn!!!

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 12:52

Sophiee schreef:
Sanneh14 schreef:

xx Sanne

Het is ook de bedoeling dat je ook nog zelf geld meeneemt voor drinken he
Die muntjes zijn gewoon extra.

Dat werd er niet bij verteld toen wij voor info ginge vragen daar, we zijn er namelijk eerst geweest om te kijken hoe het daar was... toen zeiden ze dat we zo min mogelijk geld mee moesten nemen, ivb met zoekraken van portemonnees enzo...

btw de fotos van suske doen het niet.. misschien heb ik er ook nog wel een die ik er even op kan zetten )

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:06

Yeah!!! net bevestiging binnen gekregen voor kamp nu ist officieel: 22 Juli t/m 28 Juli ga ik de bongerd onveilig makan samen met lies

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 18:17

mn echte naam is Lisanne
why??

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:22

nog ehm... 5 maanden en een aantal dagen... en dan ga k samen met liesj de bongerd helemaal gek maken

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:59

oooooh, zaterdag wedstrijd..!
Ik ga ten onder mensen.. Is het nou echt eerlijk dat ik, met mijn 3x-op-gereden-Paris tegen al die EIGEN en LEASEPONY'S moet? Oooh, Sophiiee, had mij bij die anderen ingedeeld..! Oke.. ik hoop op ene laatste plaats
Maar vrijdag Paris huren en nog even oefenen, en zaterdag in de les ook..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 21:42

ik wacht nog steeds op meer foto's (A) enne veel suc6 bij de wedstrijd iedereen die meedoet!!!!

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:13

Le0niie schreef:
oooooh, zaterdag wedstrijd..!
Ik ga ten onder mensen.. Is het nou echt eerlijk dat ik, met mijn 3x-op-gereden-Paris tegen al die EIGEN en LEASEPONY'S moet? Oooh, Sophiiee, had mij bij die anderen ingedeeld..! Oke.. ik hoop op ene laatste plaats
Maar vrijdag Paris huren en nog even oefenen, en zaterdag in de les ook..

Haha odol, je moet samen met 10 andere mensen die ook op manegepony's rijden en allemaal veel korter dan jij, tegen 10 mensen met eigen paarden die ze nog maar net hebben en niet super presteren op wedstrijden.
DUS JE MOET ZE ALLEMAAL KUNNEN VERSLAAN!
Hoelaat ga je vrijdag rijden dan?
Ik heb les namelijk.

Kiim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 16:37

Sannetje schreef:
Kiim schreef:
Heeft iemand misschien een foto van Joey
Die vond ik toch wel super super lief
We noemde hem altijd neus omdat die zo'n grote neus heeft

Hier een foto van Joey:

http://pic2.picturetrail.com/VOL1017/36 ... .jpg[/img]

Oo dankjewell
Zo'n lieve slaperd
Heeft iemand nog meer foto's?

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:14

ja, suske bijvoorbeeld??

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:39

beantsje schreef:
hee, is Kayla er ook nog?

Amulet schreef:
En Judy is inmiddels al wel dood, of niet?

Al een hele tijd volgens mij.
Kan me jouw stunt met Jacolien (of eigenlijk Jacoliens stunt met jou ) nog wel herinneren, je hebt iedereen flink laten schrikken .

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:01

haha dat Judy al een hele tijd dood is zal me niks verbazen, ik ben er ook al een hele tijd niet geweest Moet eerlijk zeggen dat ik er eigenlijk niet zoveel van mis heb het er prima naar mijn zin gehad, maar lekker bij een (kleinschalige) rijvereniging rijden heeft zo z'n charme (net als het op een kleine pensionstal staan ).

Citaat:
Kan me jouw stunt met Jacolien (of eigenlijk Jacoliens stunt met jou ) nog wel herinneren, je hebt iedereen flink laten schrikken .

Ach ja, toen kende je eigenlijk heel veel mensen die bij de bongerd reden wel (in ieder geval van gezicht) dat is nu wel anders (ja hoor oma!)

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:11

Haha ja vroegah he. Toen woonde ik nog op de Bongerd zo ongeveer . Ben er toevallig een paar maanden geleden nog geweest (met Anita die Kadans heeft gekocht) en behalve Esther, Leo, Rivka en Jannie zag ik weinig bekende gezichten, om over alle nieuwe paarden nog maar te zwijgen.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 00:03

Mjah, daar in dat vierkantje van de lange laan staan regelmatig paarden van de bongerd, daar herken ik dan hier en daar weleens iets van (Carlos ) maar dan houdt het ook op. Ga misschien zaterdag nog even kijken, even iemand supporten op dat wedstrijdje.......waar de persoon in kwestie hélemaal niet blij mee is hahaha

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:41

Kayla schreef:
Haha ja vroegah he. Toen woonde ik nog op de Bongerd zo ongeveer . Ben er toevallig een paar maanden geleden nog geweest (met Anita die Kadans heeft gekocht) en behalve Esther, Leo, Rivka en Jannie zag ik weinig bekende gezichten, om over alle nieuwe paarden nog maar te zwijgen.

Anita van Kadans ken ik ook nog wel, met een blonde moeder met allebei dezelfde kuif
Er zijn idd heeeeel veel nieuwe paarden..

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 20:08

Jeteje Sophie, stommerd Zomaar beetje laat op de manege komen Nouja, batterijen van me digi waren toch op
Maar Eva en ik waren dus van plan om te rijden, waren om TWEE UUR de bakken al bezet In de ene een beginnerslesje en in de ander Bronno met z'n privéles Grrrr..
Maar ik, Eva en Rianka zijn toen naar Yde gegaan Alle vakantie paardjes weer gezien was echt heel leuk
Als jullie nog foto's willen, geef dan even een gil (het zijn alleen de paardjes die in Yde staan.. Zoals, Bingo, Lowietje, Julia, Nonna enzo
Aaah, zin in morgen..