Haha, ik ga op Paris.. als k op der mag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Haha, ik ga op Paris.. als k op der mag
en zodoende ben ik ook eens op Suprise geweest
al die mensen daar : waarom heb je de verkeerde pony?? Ikke: schaam schaam..
en al die mensen lachen
Ik vond het alleen wel vervelend dat je maar 5 muntjes perdag kreeg, en daar moest je op leven qua limonade enz. als je dorst had, moest je maar water drinken 

) Zaterdag worden er even mooie piccs van Paris gemaakt
Sanneh14 schreef:Ik ben 2 jaar terug geweest. Was heel gezellig, leuke paarden en te gekke buitenritten! Ik had toen Suske, echt een schat van een pony! helaas leek haar moeder (suprise) heel veel op haaren zodoende ben ik ook eens op Suprise geweest
en al die mensen lachen
![]()
Ik vond het alleen wel vervelend dat je maar 5 muntjes perdag kreeg, en daar moest je op leven qua limonade enz. als je dorst had, moest je maar water drinken
xx Sanne

Toen ik jou bijna een ram verkocht met mijn zweep
Haha, veel te grappig toen
MAAR IK HAD TOEN WEL MOOI HELE TOFFE PUNTEN
Zorg maar lekker dat ik op mijn Paris beest kan
En binnekort ff geweldige foto's maken met jou geweldige uber mooie setje, stommerd
Ik ben zeer jaloers
Le0niie schreef:En SuperLiesje (hoe heet je eigenlijk echt?) Zaterdag worden er even mooie piccs van Paris gemaakt
Sophiee schreef:Sanneh14 schreef:Ik ben 2 jaar terug geweest. Was heel gezellig, leuke paarden en te gekke buitenritten! Ik had toen Suske, echt een schat van een pony! helaas leek haar moeder (suprise) heel veel op haaren zodoende ben ik ook eens op Suprise geweest
en al die mensen lachen
![]()
xx Sanne
Het is ook de bedoeling dat je ook nog zelf geld meeneemt voor drinken he
Die muntjes zijn gewoon extra.
misschien heb ik er ook nog wel een die ik er even op kan zetten
)
nu ist officieel: 22 Juli t/m 28 Juli ga ik de bongerd onveilig makan samen met lies

en een aantal dagen...
en dan ga k samen met liesj de bongerd helemaal gek maken
Oooh, Sophiiee, had mij bij die anderen ingedeeld..!
Oke.. ik hoop op ene laatste plaats
Le0niie schreef:oooooh, zaterdag wedstrijd..!
Ik ga ten onder mensen.. Is het nou echt eerlijk dat ik, met mijn 3x-op-gereden-Paris tegen al die EIGEN en LEASEPONY'S moet?Oooh, Sophiiee, had mij bij die anderen ingedeeld..!
Oke.. ik hoop op ene laatste plaats
![]()
Maar vrijdag Paris huren en nog even oefenen, en zaterdag in de les ook..
Sannetje schreef:Kiim schreef:Heeft iemand misschien een foto van Joey
Die vond ik toch wel super super lief
We noemde hem altijd neus omdat die zo'n grote neus heeft
Hier een foto van Joey:
http://pic2.picturetrail.com/VOL1017/36 ... .jpg[/img]

beantsje schreef:hee, is Kayla er ook nog?
Amulet schreef:En Judy is inmiddels al wel dood, of niet?
) nog wel herinneren, je hebt iedereen flink laten schrikken
.
Moet eerlijk zeggen dat ik er eigenlijk niet zoveel van mis heb het er prima naar mijn zin gehad, maar lekker bij een (kleinschalige) rijvereniging rijden heeft zo z'n charme (net als het op een kleine pensionstal staan
).Citaat:Kan me jouw stunt met Jacolien (of eigenlijk Jacoliens stunt met jou ) nog wel herinneren, je hebt iedereen flink laten schrikken .
Ach ja, toen kende je eigenlijk heel veel mensen die bij de bongerd reden wel (in ieder geval van gezicht) dat is nu wel anders (ja hoor oma!)
. Ben er toevallig een paar maanden geleden nog geweest (met Anita die Kadans heeft gekocht) en behalve Esther, Leo, Rivka en Jannie zag ik weinig bekende gezichten, om over alle nieuwe paarden nog maar te zwijgen.
) maar dan houdt het ook op. Ga misschien zaterdag nog even kijken, even iemand supporten op dat wedstrijdje.......waar de persoon in kwestie hélemaal niet blij mee is hahaha
Kayla schreef:Haha ja vroegah he. Toen woonde ik nog op de Bongerd zo ongeveer. Ben er toevallig een paar maanden geleden nog geweest (met Anita die Kadans heeft gekocht) en behalve Esther, Leo, Rivka en Jannie zag ik weinig bekende gezichten, om over alle nieuwe paarden nog maar te zwijgen.

Zomaar beetje laat op de manege komen
Nouja, batterijen van me digi waren toch op 
In de ene een beginnerslesje en in de ander Bronno met z'n privéles
Grrrr..
Alle vakantie paardjes weer gezien
was echt heel leuk 
Zoals, Bingo, Lowietje, Julia, Nonna enzo