hahah zou het niet weten,, maar ik heb echt (serieus) een heel erg slecht geheugen, ik vergeet alles.. Soms hoor ik ook dingen die vorige maand zijn gebeurd waar ik niets meer van weet! Dus.. haha ik zou nie weten of ik er op heb gereden
Nou die van bij de vorige eigenaar heb ik niet op de computer... En van Vaylet had ik ook foto's.. maar die zijn verwijdert toen m'n computer gecrasht was.. banketstaaf.. maarja.. ze zijn aan het uploaden Zet jij ook eens even een dijk foto's neer dan
Had ook nog een paar foto's van cavel..die zal ik er ook wel effe opzetten maar geloof dat als je ze via msn spaces upload dat ze neit altijd te zien zijn maar ik gaat het wel effe proberen...
Vin alle foto's maar saai als ik ze zo nog een paar keer bekijk en ze vergelijk met de jouwe (jij heb echt wel veel en mooie foto's ) Hier kijkt ie errug gezellig
Veel plezier bij je paardjes (moet ook zo weg duzzz....) Vaag is wel dat ik geen gescande foto's in mijn album kan uploaden
Foto's neerzetten gaan heel simpel ( alleen moeten ze wel al op een site staan) je klikt een keer op img of URL en dan vul je het URL-Adres in, vervolgens klikt je nog een keer op IMg of URL en dan doen ze het!
Ik heb er 6 jaar geleden gereden. Me zusje rijdt er nog steeds. Vroeg me af of er mensen zijn die trabant en lianne nog hebben gekend en of izzi er nog staat? Sorry als ze der al in stonden maar heb nog geen tijd gehad om alles te lezen....
Jah Izzy is der inderdaad nog en heb er toevallig pas een keertje op gereden. Het is echt wel een apart paardje hoor...heel stijf en ze laat krijg der tanden zien...kan zo in een tandpastareclame
En Trabant was echt zo een geweldig paard Heeft iemand misschien nog een foto van hem...was helemaal fan van hem!
Lianne ken ik ook nog wel, maar die is niet zo lang op de manege geweest toch Ennuh Nanka Unie, Great, Fabiola, Eeco, Ronno, Amar (mijn favoriet), Lovertje, Brauna, bonheur, Macho natuurlijk en Brammie!, Sanousje (is der ook nog) en effe denken wie we nog meer hadden, Valentino, Jolin, Bolero, Blits en meer weet ik der effe niet
nou vergeet je nozem. en nanka, amar, lovertje, brauna, bonheur, macho, bram, sanous, valentino en blits ken ik ook nog. En van de zomer nalina, en verder nog otello.
Nalien was echt een toppeerdje...die zal ik echt niet vergeten hoor ....Maar bedoelde eigenlijk de oudere paarden. Dus van een jaar of 5 tot 8 geleden ....hihihi