Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaB schreef:De Marith waar jullie het over hebben is niet de Marith waar ik het over heb. Jullie hebben het over Marith Dop. Die kom ik regelmatig tegen op wedstrijd ..
Marleen en Nancy (en haar zus) zijn ook namen van die tijd.
Van de eigen paarden ken ik de Meiden van Pannekoek nog opnoemen van Silver.
Els dan van Karen, idd Ineke van de Wal, Femke Ambriola met Ceasar, Kathleen Boelsems (begon later een sportschool in julianadorp) Had in mijn tijd een roodschimmeltje, Caby Zwiebel,
Er waren ook nog twee zusjes die woonde altijd op de hoek aan de linkerkant als je huisduinen binnenkomt,(Huis heeft toen in de brand gestaan tijdens hun vakantie, ik reed toen hun pony) later zijn ze verhuist naar Schoorl, Ik 1 van die namen ook nog wel eens op de startlijsten voorbij komen.. Jennifer en.. Borst volgens mij.
Inkeke Hilverink stond er toen ook, later is ze voor haar zelf begonnen met de Emmahoeve in Slootdorp.
Liesbeth toen Timmering sr en jr. Inmiddels heet sr niet meer zo..
In die tijd werden ook Harmony en Frapant geboren van Marian Lyssen (zie ik ook nog wel eens als jury voorbij komen)
Kreeg toendertijd les van Loes en Jan.. Nou ja als iemand uit deze tijd nog meer namen weet.. Gooi maar op hihi
Citaat:Nancy... hmm even mn hersenen laten kraken had die destijds Zaragoza?