En balen andrea dat het niet lukt! Hopelijk kan diegene bij de gewichtsconsulent je helpen En simone hopelijk komt er iets uit waardoor je er wat aan kan doen en je snel beter voelt!
Even een ego post van mij zonder op de andere te reageren, sorry daarvoor.
Sommige zullen het al gelezen hebben op Facebook maar wij hebben vanmiddag onze oudste hond Saigon in laten slapen. Ze was gewoon echt op! Ze at de laatste tijd al amper meer, kwam wel zelf beter overeind door die extra pillen die ze kreeg. Vanmorgen had ze schijnbaar gespuugd met wat bloed erbij en toen ik beneden kwam ook diarree tegen de deur aan gespoten. En toen later toen ze gewoon op dr kleedje lag kwam er bloed met wat poep uit dr achterkant lopen. Toen was het voor mij duidelijk dat het klaar was. Ze was ook al helemaal in zichzelf gekeerd. Dus mijn broertje is van zijn werk gekomen, mijn zusje is van school weg gegaan en mijn moeder is opgehaald na dr cursus en niet naar dr vergadering gegaan en toen zijn we met zijn allen + de andere hond, een uur in de auto gezeten naar onze dierenarts en is ze ingeslapen.
Nu hebben we dus nog maar 1 hond, heel apart. Maar het is goed zo, ze was echt op en ze wilde gewoon echt niet meer. Ze is ruim 11 jaar geworden. Toch een mooie leeftijd ondanks haar ziekte.
Wat leuk Fee! misschien weer een paardje. Ja veel mensen vragen een vergoeding.. maar als je lang genoeg zoekt vind je wel iets
Wat vervelend zeg Andrea! nu je juist zo goed ging! maar onthoud dat het al heeel erg knap is hoeveel je bent afgevallen! en dat er bijna altijd wel weer wat terug komt. Hopelijk kan je een oplossing vinden
Vervelend dat je zoveel last hebt van je buik Simone! hopelijk komen ze er snel achter wat het is!
Sterkte Linda! nooit leuk maar ze was echt op uit jouw verhalen te lezen.
Linda heel veel sterkte, jullie hebben er wel goed aan gedaan want als ik het zo lees was ze echt op.
Gister naar een heel gedoe m'n uitslagen gehad, astma is stabiel, heb de goede medicijnen, uit bloedwaarden kwam dat mijn astma van binnen uit komt en niet van pollen hooikoorts etc.
Mijn echo was doorgestuurd naar m'n verkeerde huisarts ( waar ik eerst zat). Uiteindelijk bij de goede arts aangekomen en niks op te zien, dus nou een verwijzing naar de internist. Om verder te kijken.
Ik had net weer les met King. Hij is laatst helemaal door de molen geweest en we kunnen nu eindelijk weer echt goed gaan opbouwen. Zadel is aangepast, King is tweemaal helemaal gemasseerd en dus los gemaakt en hij krijgt wat meer voer want hij kreeg te weinig (hij kreeg weinig omdat die moest afvallen maar is nu gelukkig zo goed als op gewicht). Dus hopelijk gaan we nu weer vooruit. Zondag hebben we weer wedstrijd, kijken of we onze eerste plek kunnen behouden!
_Lucy
Geplaatst: 30-01-15 21:37
Een kwpner. Heel anders maar ook heel leuk =)
Fijn dat ie weer goed is! succes met jullie wedstrijd
Gezien mijn gezondheid, studie en de situatie met m'n zus heb ik ervoor gekozen om het alleen bij twister te houden, die andere ruin pak ik er later weer bij.
Twister word zo knorrig van de binnenbak. Wil het bos weer in.
Na wat gemaild te hebben met Jose ben ik dit jaar voor het eerst leiding bij FP! Super leuk maar het blijf natuurlijk altijd spannend je eerste keer leiding ..
De gene die hier al leiding waren, zijn jullie dit jaar ook weer leiding ?