Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik weet ook nog Pukkie en Linda, Linda was echt mijn favoriet voor ze met Filip meeging. Pukkie heb ik mijn allereerste lessen op gereden
Citaat:Kim is toen weggegaan omdat ze dat truukje had waarmee ze iedereen eraf gooide. Ze heeft toen bovenop een vriendin van mij gestaan.
Die had haar hoeven in haar borst staan.
KellyG schreef:bij mij hetzelfde verhaal (heb toen die asbak naar bobbie zn kop gesmeten, hahahaaa)
al kwam ik hem een half jaar terug tegen en toen was het "he, kel, hoe is het? blablabla"
(last van hersenbeschadiging???) hahahaaa
zomaarikke schreef:laten we hopen dat boontje om zijn loontje komt, voorlopig is zijn zogenaamde bedrijf nog actief op edres manege http://www.fixedlite.com
ROMANxBEAUTY schreef:Smartiej schreef:Ik kan me ook nog iets herinneren over een Laika? Die was er volgens mij vrij kort...
Laika is idd pas heel laat op hcb gekomen. Ik weet dat Nicole daar vaak op reed. Maar laika kwam pas toen ik weg was.
ROMANxBEAUTY schreef:Smartiej schreef:Ik kan me ook nog iets herinneren over een Laika? Die was er volgens mij vrij kort...
Laika is idd pas heel laat op hcb gekomen. Ik weet dat Nicole daar vaak op reed. Maar laika kwam pas toen ik weg was.
okido schreef:Zo net ff 12 pagina's bijgelezen was toch benieuwd hoe en wat er nou precies aan de hand was
Zag vanmiddag iemand met een auto en lege trailer er naartoe rijden en dacht gaan de paarden nou toch weg
Maar zo te zien niet
Elke keer rijd ik er langs maar wilde toch niet gaan kijken
Alweer 7 jaar geleden dat ik wegging met Okido en alexander ook zoiets toch blijf je je toch wel interesseren hoe het daar ging