We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xriannes

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:44

dankjewel eef! ik wil samen herfst 2010 nog een x over doen! hihi zo leuk!!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:49

xriannes schreef:
dankjewel eef! ik wil samen herfst 2010 nog een x over doen! hihi zo leuk!!

Dat was leuk :)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:50

Maar dan graag zonder moonlight-rit!
Meestal weet ik wel wat ik ongeveer moet doen en ben ik echt niet bang... maar toen.. Suus steigerend in het donker..brrr... dat was niet leuk meer.
O ja.. en graag beetje warmte... daar draai ik beter op.

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:55

jaa o god wat een nachtmerrie was dat! en Ronald helemaal onder de blubber. arme schat helemaal smerig. die kleren kreeg ik toen niet meer schoon, wat een prut.

gelukkig heeft herfst 2011 de moonlight rit goed gemaakt. was zooooo veel leuker!

haha weetje nog dat we tussen de frituurpannen ons dansje stonden te oefenen! <3

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:06

ja we zitten allebei op het alfa college, maar niet op de zelfde richting en locatie dus hebben met hele andere docenten te maken.

jahh daar ben ik helemaal voor! was super gezellig! :D
alleen die moonlight rit mag van mij ook wel overgeslagen worden.. was blij dat suus niet mee liep dit jaar :+ was toch wel beetje bang dat zoiets weer zou gebeuren.. (en dan ben ik niet eens leiding, lijkt me nog enger als je leiding bent..)
en ronald idd met die modder xD

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:14

_Lucy schreef:
jahh daar ben ik helemaal voor! was super gezellig! :D
alleen die moonlight rit mag van mij ook wel overgeslagen worden.. was blij dat suus niet mee liep dit jaar :+ was toch wel beetje bang dat zoiets weer zou gebeuren.. (en dan ben ik niet eens leiding, lijkt me nog enger als je leiding bent..)
en ronald idd met die modder xD

Om eerlijk te zijn heb ik toch wel gelachen toen... Heel zachtjes natuurlijk...
Maar hij bleef huilen en de leidingen zeiden dat ie nu is zijn mond moest houden. maar die zaten natuurlijk nog met suus.
Die ging echt stijl omhoog!
Viel me mee dat de andere paarden zo rustig bleven

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:27

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:30

ik ga ook alfa doen hihi, maar dan wel zelfde school als danielle:D kan ik vast weer vaker meeten lucy met jou als ik mijn ov heb hihi

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:41

We stonden gewoon te lang steeds stil (José had gezegd dat we echt moesten blijven stappen) er werd ook steeds 'stop' geroepen... en toen was Ronald ook nog gevallen.. en stonden we weer stil. (Suus ging toen flippen) En heb ik lekker pedagogisch onverantwoord tegen Ronald geschreeuwd dat hij niet mocht huilen totdat we op het erf waren... dat hielp want hij was alleen aan het snikken... en Rianne was zo super om hem meteen onder de douche te zetten thuis.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:47

haha ja ik moest toen ook wel lachen hoor (reed toen achter je he :P)
en dat was eefje idd, EN NU HOU JE JE MOND RONALD!! (of iets wat daar op leek xD)

maar met suus vond ik ook wel eng, rot beest. reed er vlak achter en je kon bijna niks zien. toen was ze er af gesprongen en zei ik van kom maar hier (pikke donker tussen de paarden staan naast flippende suus is natuurlijk niet zo handig en ik stond aan de rand van het pad. maar ze had van die licht dingen om en dat vond jacklin toch wel eng, dus die ook pootjes in de lucht, haha klein stukje maar gelukkig :+
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 02-02-12 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:48

xriannes schreef:
spannend succes! <3

1,5 uur trampoline springen? hoe leuk en gezond is dat! doe je dat met school? keuze vak ofzo?

Ik doe de gymminor, zodat ik straks ook gym mag geven aan de klas! Ik leef in mn gympakkie en geef op maandag en dinsdag zelf gym aan alle groepen. De rest van de week gym ik zelf en daaruit kan ik ideeen halen voor mijn eigen lessen. Ook heb ik eigen vaardigheid, wat ik allemaal moet kunnen! Daarbij zit trampoline springen, maar dan over een bok heen. Dat is me vandaag helemaal gelukt :D tot nu toe valt alles me mee; dacht dat ik slecht erin zou zijn; maar ik behoor nog tot één van de beste ! :O

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:49

hihihi technisch verantwoord dus zeker wel. want het hielp. je wat een ramp we stonden echt alleen maar stil en iedereen riep stop hahaha. dra-ma.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:34

@Steph... wat goed dat je ook je gympapiertje gaat halen. Ik moet ook als ik ooit eens een vaste baan krijg in Assen... ben ook bang van de eigen vaardigheid... ben slecht met ballen en motoriek is ook niet super.
@Rianne ja het hielp geen sirene (dat verhaal van handschoentje verloren op dagtocht kwam meteen naar boven) maar stilstaan in het donker met zoveel paarden dat doe ik echt nooit meer. De rest van week was trouwens super gezellig.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:37

Oooh ik zag afgelopen herfst ook zoooooooo op tegen de moonlightrit!! Maar t viel me idd 100% mee, nou was er dit jaar ook niks raars gelukkig! :)

Hengsten keuring was leuk!! zaten in t begin naast echt een stel oude mannetjes die dr wel kijk op hadden was wel grappig want die gingen vanalles uitleggen, wat super moeilijk te verstaan was! hahahaha. later zaten we naast een paar irritanten mensen met teveel geld, die zaten alleen maar er door heen te kleppen en cool te doen.... Hebben op school al beetje gehad waarop word beoordeeld bij n keuring. Maar zou nog leuker zijn geweest als we bijvoorbeeld met wat profs mee hadden gelopen (Dus bijvoorbeeld met je stage mee daar heen). En al die kraampjes met spullen, daar word ik zoooooooooooooow hebberiggg van!!!!!! (A)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:37

Ik heb het echt even gehad.. Heb het idee dat ik er helemaal alleen voor sta sinds mijn moeder weg is. Zij was degene waar ik altijd veel mee kletse en waar ik alles aan vertelde, waarvan ik wist dat ze naar me zou luisteren. Mijn vader is absoluut geen kletser, ligt op de bank te slapen of smst met een 'collega' van hem. Hij is altijd maar bezig met zijn mobiel, ik word er gek gan! Heb het tegen hem gezegt dat ik dat vervelend vind maar blijkbaar interesseert het hem niks want hij doet het nog steeds. Ik zit de hele dag in mijn eentje als ik niet op school ben en ook 's avonds als hij thuis is voel ik me enorm eenzaam... Ik ben altijd zo'n kletser en mijn adhd uit zich ook grotendeels in veel praten, maar nu als ik thuis ben praat ik misschien 10zinnen en dan is het over. Ik vind het eogenlijk niet eens fijn als mijn vader thuis is, dan ben ik nog liever alleen dan dat ik hem alleen maar zie smsen en op facebook zit....

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:41

@eefje wat een tijden he eefje, super week (opdierit+dekouna)!

@marlous Leuk marlous!!! jaaa zoveel leuke dingen heb je je kunnen beheersen?

@Ella Rot zeg ella, en je hebt ook nog een broer toch? is die ook nooit thuis? en je vriend? <3

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:42

Tja.. je verandert je pa niet zomaar. Kan me wel voorstellen dat je dan meer aan je moeder hebt. Ik zou er ook niet aan moeten denken om alleen bij m'n vader te wonen... zeker niet toen ik puber was... had toen wel echt mijn moeder nodig om alle communicatie te regelen. Nu nog steeds zo...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:43

.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 27-09-24 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:43

Nou ik moest me wel beheersen xD Had 8 euro aan klasgenootjes geleend, omdat ze anders geen uiteijkaart konden kopen, heb n ijsje gekocht en toen was me geld op xD hahaha en op me rekening stond ook heel weinig (35 euro) omdat in Barneveld de laatste week best veel mensen geskimmd zijn... dus heb ik t geld van me rekening gehaald behalve die 35 zodat me telefoonrekening nog afgeschreven kon worden want dat is volgens mij nog niet gedaan. Dus ja dan moet je je wel beheersen xD hahaa

Goh kak ella! Misschien kun je wat vaker met je ma bellen/mailen/smsen ofzo? Dat je toch je ei kwijt kunt?

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:49

kun je je moeder niet opzoeken?

goedzo marlous! hier btw ook veel skimmers! vreselijk!!!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:52

kan je anders niet bij je moeder gaan wonen ella? of alleen in het weekend of paar dagen door de weeks? geen idee of dat mogelijk is voor jou..

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:53

niks over skimmers gehoord hier is groningen, gelukkig maar..

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:55

Kun je je moeder niet bellen, Ella? Of afspreken met vriendinnen waar je goed mee kunt praten ?

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:00

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:01

Ze is wel eens hier thuis omdat ze hier vlakbij werkt dus dan kletsen we heel wat af en op dinsdag eten mijn broer en ik bij haar. Bij haar wonen mag niet, er mag maar 1 persoon in haar appartement overnachten mag hooguit heeeeel af en toe daar slapen maar dan slaap ik denk ik liever in mijn eigen bed. Meer bij haar langs kan niet, dan zou ik 1,5 uur enkele reis in de bus zitten. Het zou wel kunnen als ik mij rijbewijs heb, het is met de auto 15minuten rijden. Ik sms sowieso elke dag met haar maarja het is zo anders, normaal kwam ik thuis gan school en begoN meteen uitgebreid mijn dag te vertellen en dat ging door totdat ik ging slapen. Nu zitten we zwijgend ons eten weg te werken. Dat gaat binnen 10 minuten, dan verdwijnt mijn broer naar boven en zit mijn vader de rest van de avond met zijn 'collega' te smsen en hij ligt te slapen.