Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:30

Twinklebel schreef:
Waar was dat Es, bij Van Rijs?

Ja

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:30

Ik moet ook nog mijn winterdekens laten wassen. Vien gaat dit jaar denk ik niet onder deken, kunnen ze mooi schoon in de kast voor Esmee volgend jaar.....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:31

Serada schreef:
Esther28 schreef:
Lin: zeg je Lessie ook nog even gedag van mij :D

Zal ik doen... ;)

Haha moet je even een foto om em te herkennen, dr staan dr namelijk nogal wat bruintjes met zwarte manen en grote blessen in zn weitje :D
Ter herkenning: hij staat/stond op het grote land achter de loopstallen, tegen het bos aan. Zijn harem bestaan 1 vosje en 2 witjes

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:35

Even een ander vraagje voor de pc/it kenners onder ons:
Mijn hotmail zit op een of andere manier iedereen uit mijn adresboek te spammen (dagelijks) en ik krijg dus dagelijks dik 150 returnmailtjes met status onbezorgbaar....
Hierdoor zit ik dus aan mn max voor verzenden, kan dus geen mail meer versturen en iedereen wordt platgespamd door mijn account......

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:37

Twinklebel schreef:
Ik moet ook nog mijn winterdekens laten wassen. Vien gaat dit jaar denk ik niet onder deken, kunnen ze mooi schoon in de kast voor Esmee volgend jaar.....

Ik moet die van mij ook nog wassen. Misschien kunnen we dat wel weer gezamenlijk doen en dan op laten halen door Kelly...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:38

Nou volgens mij doet het niet meer?? Ik kan in ieder geval geen gegevens meer vinden van ze op het internet....
Heb mn winterdekens vorige maand naar de wassalon in Vlaardingen gebracht....stuk goedkoper en zeer snel....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:40

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Ik moet die van mij ook nog wassen. Misschien kunnen we dat wel weer gezamenlijk doen en dan op laten halen door Kelly...

Is wel een goed idee!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:41

Esther28 schreef:
Nou volgens mij doet het niet meer?? Ik kan in ieder geval geen gegevens meer vinden van ze op het internet....
Heb mn winterdekens vorige maand naar de wassalon in Vlaardingen gebracht....stuk goedkoper en zeer snel....

Maken die ze ook weer waterdicht dan?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:43

Ja als je dat aangeeft wel. Ik had mn eigen Bucas wasmiddel meegegeven ivm de garantie op mn deken, dus dat hebben ze voor mijn deken gebruikt.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:43

Esther28 schreef:
Haha moet je even een foto om em te herkennen, dr staan dr namelijk nogal wat bruintjes met zwarte manen en grote blessen in zn weitje :D
Ter herkenning: hij staat/stond op het grote land achter de loopstallen, tegen het bos aan. Zijn harem bestaan 1 vosje en 2 witjes

Ahum en gewoon LESTERRRRRR roepen helpt niet? O:)

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:44

Ze reken daar per trommel ipv per deken, dus als er meerdere dekens in 1 was kunnen ben je goedkoper uit.
Ik dacht 11 voor een grote trommel en 9 voor een kleine excl. waterdicht....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:44

Esther28 schreef:
Mijn hotmail zit op een of andere manier iedereen uit mijn adresboek te spammen (dagelijks) en ik krijg dus dagelijks dik 150 returnmailtjes met status onbezorgbaar....
Hierdoor zit ik dus aan mn max voor verzenden, kan dus geen mail meer versturen en iedereen wordt platgespamd door mijn account......

Dave denkt dat je hier vrijwel niks tegen kunt doen omdat hotmail ook gratis is. Optie is een ander account nemen...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:45

Serada schreef:
Esther28 schreef:

Ahum en gewoon LESTERRRRRR roepen helpt niet? O:)

Hahahaha ehm nee.....of hij moet in een goede bui zijn....ik heb op de een of andere manier erg bourgondische paarden, die liever met hun kop naar beneden staan dan dat ze gezellig naar je toe komen....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:46

Serada schreef:
Esther28 schreef:

Dave denkt dat je hier vrijwel niks tegen kunt doen omdat hotmail ook gratis is. Optie is een ander account nemen...

Ooh das mooi ka-ut dan...hoe kan zoiets eigenlijk gebeuren?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:47

Dat account heb ik echt al 10 jaar ofzo en nog nooit dit gedoe mee gehad, is iets van de laatste 2 weken....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:48

Maar ik ga me voorbereiden op de verbouwing morgen....m.a.w. vroeg op, dus zometeen luiken sluiten...
Tjuuuuusss en vielen spass morgen in Leende :evaw: :evaw:

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:51

Ik ga zo ook eens mijn bedje in, morgenochtend eerst maar eens voor nieuwe schoenen kijken voor op stal, deze vallen na ruim twee jaar nu toch wel ietswat uit elkaar van ellende, heel de binnenkant gaat stuk, is niet fijn met wandelen, krijg je blaren van...

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 21:51

Zo'n zin in morgen :D

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 21:51

Succes met het schoenshoppen morgenochtend Fiek!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:52

Esther28 schreef:
Ooh das mooi ka-ut dan...hoe kan zoiets eigenlijk gebeuren?

Dat kan je overal oplopen. Je komt dan gewoon op een bepaalde (niet bekende) sites, hoeft niks raars te zijn en dan wordt er een script uitgevoerd (die je niet kan zien) en die trekt je adresboek leeg en anderen gaan hierdoor ook risico's lopen.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:54

Esther28 schreef:
Maar ik ga me voorbereiden op de verbouwing morgen....m.a.w. vroeg op, dus zometeen luiken sluiten...
Tjuuuuusss en vielen spass morgen in Leende :evaw: :evaw:

Thanksss, ik zie jullie morgenavond! ;)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:56

Esther28 schreef:
Jeuh mn deken is gewassen en gefixt terug......Mag ook wel na een maand :o
Ik hoor dat het dinsdag 30-35gr word... :wow: Nou hou ik wel van een beetje warmte maar zo warm...ja das leuk als ik straks op vakantie aan het strand of zwembad lig.....

Jij weet ook niet wat je wil.. 20 graden is e koud.. is t straks boven de 25 is t ook niet goed :p

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:05

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:10

Twinklebel schreef:
Ik vroeg me al af waarom er acht politie auto's en een ambulance voorbij raceden, en er een politiehelicopter in de lucht hing vanmiddag, maar dit is dus vlak om de hoek bij de winkel bij mij.....http://www.regio15.nl/actueel/lijst-wee ... sweg-delft

Dan komt het ineens wel heel dichtbij hé! Wat bizar dat de zoon de vader gewoon met een mes steekt als hij ruzie heeft. Het is toch niet normaal meer! :(

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:10

Ja zoiets had ik ook al gelezen.. wist niet dat het zo dicht bij je werk was.

Mafkees die gast...