Twinklebel schreef:Waar was dat Es, bij Van Rijs?
Ja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Serada schreef:Esther28 schreef:Lin: zeg je Lessie ook nog even gedag van mij
Zal ik doen...

Serada schreef:Twinklebel schreef:Ik moet ook nog mijn winterdekens laten wassen. Vien gaat dit jaar denk ik niet onder deken, kunnen ze mooi schoon in de kast voor Esmee volgend jaar.....
Ik moet die van mij ook nog wassen. Misschien kunnen we dat wel weer gezamenlijk doen en dan op laten halen door Kelly...
Esther28 schreef:Haha moet je even een foto om em te herkennen, dr staan dr namelijk nogal wat bruintjes met zwarte manen en grote blessen in zn weitje
Ter herkenning: hij staat/stond op het grote land achter de loopstallen, tegen het bos aan. Zijn harem bestaan 1 vosje en 2 witjes
Esther28 schreef:Even een ander vraagje voor de pc/it kenners onder ons:
Mijn hotmail zit op een of andere manier iedereen uit mijn adresboek te spammen (dagelijks) en ik krijg dus dagelijks dik 150 returnmailtjes met status onbezorgbaar....
Hierdoor zit ik dus aan mn max voor verzenden, kan dus geen mail meer versturen en iedereen wordt platgespamd door mijn account......
Serada schreef:Esther28 schreef:Haha moet je even een foto om em te herkennen, dr staan dr namelijk nogal wat bruintjes met zwarte manen en grote blessen in zn weitje
Ter herkenning: hij staat/stond op het grote land achter de loopstallen, tegen het bos aan. Zijn harem bestaan 1 vosje en 2 witjes
Ahum en gewoon LESTERRRRRR roepen helpt niet?
Serada schreef:Esther28 schreef:Even een ander vraagje voor de pc/it kenners onder ons:
Mijn hotmail zit op een of andere manier iedereen uit mijn adresboek te spammen (dagelijks) en ik krijg dus dagelijks dik 150 returnmailtjes met status onbezorgbaar....
Hierdoor zit ik dus aan mn max voor verzenden, kan dus geen mail meer versturen en iedereen wordt platgespamd door mijn account......
Dave denkt dat je hier vrijwel niks tegen kunt doen omdat hotmail ook gratis is. Optie is een ander account nemen...

Esther28 schreef:Ooh das mooi ka-ut dan...hoe kan zoiets eigenlijk gebeuren?
Esther28 schreef:Jeuh mn deken is gewassen en gefixt terug......Mag ook wel na een maand![]()
Ik hoor dat het dinsdag 30-35gr word...Nou hou ik wel van een beetje warmte maar zo warm...ja das leuk als ik straks op vakantie aan het strand of zwembad lig.....
Twinklebel schreef:Ik vroeg me al af waarom er acht politie auto's en een ambulance voorbij raceden, en er een politiehelicopter in de lucht hing vanmiddag, maar dit is dus vlak om de hoek bij de winkel bij mij.....http://www.regio15.nl/actueel/lijst-wee ... sweg-delft