Ireen_ schreef:Ze gaat waarschijnlijk op speciaal beslag en ze is ingespoten met een ontstekingsremmer, dan wordt het afwachten.. Ze heeft een gradatie 2-3 op rechts voor en links voor een kleine 2 (op schaal van 0 tot 5, 0 is geen afwijkingen op het straalbeen en 5 is heel ernstig).
Rechtrichten is belangrijk bij het rijden, maar daar was ik al veel mee bezig.
Het is een beetje onzeker hoe het zal gaan in de toekomst, springen zal niet meer gaan (vind ik niet zo erg), er zijn paarden met een klasse 4 die de rest van hun leven goed lopen en er zijn paarden die zo veel pijn krijgen dat ze ingeslapen worden. Heli van Madelon had het ook dacht ik..
Ja dat klopt Ireen..Heli had al fase 4 hoor toen we er achter kwamen. Heb idd door via de methode van antoine de both te gaan rijden nog een jaar met hem kunnen rijden. Ook strand ritjes waren weer aan de orde. Maar mede door zijn leeftijd had hij ook artrose en in zijn rechtervoorbeen was dat best wel erg. en er zaten ook echte gaten in zijn straalbeen. Hij had echt pijn en ook ik heb hem nog laten inspuiten maar dat mocht niet meer baten.
Jade is toch nog jong dus als je haar goed recht blijft rijden heb je toch wel een goede kans dat je nog lang plezier van haar kan hebben.
Maar wat balen zeg Ireen, dat is nou het laatse wat je had gedacht dat er uit zou komen neem ik aan.
Weet je zeker dat je al laat inspuiten? Het is moeilijk hoor want ga maar lezen bv hier op bokt...de meningen zijn allemaal verschillend.
Sterkte ermee!
Je moet