Ikke morgen weer En ga wss dinsdagavond me les inhalen.
Megamutsj
Geplaatst: 17-12-10 00:05
Suuskipje schreef:
ik ben gewoon een beetje vreemd geniaal trouwens, ze konden geen bloedvat vinden voor de narcose toene eindelijk gevonden willen ze de spuit erop doen voor dat middel. bloed spuit eruit was net 1 of andere slechte horrorfilm, ik lachte me helemaal dood
Ja dat klopt. Klinkt gek maar wondjes genezen in je mond veel sneller dan op je huid
_Lucy
Geplaatst: 17-12-10 09:09
gelukkig maar! lijkt me niet echt fijn een snee in je tong..
nouja, voor 1 keertje kan je toch wel wat vroeger op staan britt? ik reed eerst elke zaterdag in de 9uur les, moest ik 7 uur mn nest uit in t weekend maar 1 ochtend kan toch wel?
Ik ben benieuwd vanavond. Me moeder wilde naar het bos net heeft ze er een half uur over gedaan om de wijk hier uit te komen, is ze maar weer naar huis gegaan. Het is ook best glad volgens haar. Straks kan ik niet gaan rijden omdat ik niet normaal op de manege kan komen
Nee.. hij staat er niet want deze schijnt 25 pixels hoog te zijn en hij mag maar 15 pixels hoog zijn anders verspringen de regels en dat leest dan onrustig... deze is wel uit dat forum, als in dat bokker ze gemaakt heeft... dus ik ga ze gewoon gebruiken vind ze te schattig. Maar ze zijn dus niet officieel tot dat iemand er een maakt van 15 pixels hoog. @Marieke... hoezo kerstontbijt met droog brood? Op school ofzo? @Ella... ja is echt slecht weer, als ik radio moet geloven is het in de Randstad helemaal bar en boos... hier in Peize zijn de wegen ook wel meer ijsbanen maar het is nog wel te doen. Ik ben al naar de winkel gefietst en zie ook auto's voorbij rijden.
hier gaat het nog best met de wegen, maarja ik heb ook geluk dat mijn straat gestrooit word maar in het zuiden enzo is het veel erger hoorde ik, hier kan je ook op niet gestrooide wegen nog wel fietsen
Ja nou hier ligt nu zo'n pak dat ik mensen naast de fiets zie lopen en er komen steeds meer sleetjes langs. Vind het opzich wel leuk maar niet dat daardoor het verkeef zo gehindert word. Ik ben benieuwd want het blijft nog even lekker doorsneeuwen zag ik op buien radar. Ik heb er ook niet echt zin in om er 1.5 uur over te doen om op stal te komen
nou hier zak ik tot aan me enkels weg ondertussen en zo nu en dan stopt t even met sneeuwen en dan komt er weer van dat poedersneeuw heel zachtjes vallen en dan wee hard... pffff...
ik ben net naar de kapper geweest, dat meisje wat me knipte dacht dat ik al op kamers woonde xD zo veel ouder lijk ik toch helemaal niet? ze was helemaal verbaasd dat ik 15 was xD