Pollux is altijd zo druk hé
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:En en en en en het sneeeeeuw! Dus heb wel een beetje een excuus
Nala26 schreef:Kirsten_S schreef:Ligt ook per karakter en hoe de situatie verder is. Als ik thuis rijd , dan is Ringo heel anders en dan
reageert hij zijn frisheid af door bakkabouters te zoeken. En als ik op de manege rijd waar het altijd druk
is en overal geluid is, jaaa dan is het bulldozer die steeds harder gaat lopen. Best lastig om hem dan
te rijden met je benen want dan wordt het op dat moment erg tegenstrijdend been geven en ophouding
geven met je handen of stelling nemen. Daar moet ik dus nog aan werken die balans te vinden!
Goh herkenbaar, je benen eraan moeten houden terwijl ze al voorwaarts zijn, heb ook de neiging dan juist me benen
eraf te willen houden, maarja dat moet dus juist niet.
denk dat het ook vnl karakter is hoor. Ringo staat toch ook buiten overdags?
Liisette_ schreef:Mijn 'jong' en 'wild' paardje was dinsdagavvond behoorlijk lastig. En dan rijdt er ook nog een bommetje pollux bij je in de les!
Dus ik zat alweer te janken en we waren nog geen vijf minuten bezig. Maar Frans pepte mij weer op en ik ben doorgereden ondanks z'n rare fratsen en hupjes en wegrennen. En het voelde echt wel goed toen ik door ben gereden!dus was wel ff trotss op mijzelf en Frans gaf ook complimentjes dus was wel ff fijn! Volgende week nog een keer haha!
Komt mooi door die katheter.
Broccoli schreef:Oh welke zijn dat? Heb het sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen echt vaakKomt mooi door die katheter.
En wilt lekker hard