_sandra schreef:peet donderdag avond heeft erik om half tien savonds een afspraak bij mij. als ie overdag wilt kan dat ook hoor!
Ik zal het aan hem door geven. Dan hebben jullie nog wel ff contact over hoe laat.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xan schreef:Ate en Winn: Vandaag een lekkere wandeling maken, wellicht kunnen jullie vanavond dan toch een beetje slapen.
San: veel succes met het stappen met Mav. Hoe ging dat gister ???
xan schreef:_sandra schreef:hallo schatjes! jullie zullen de bijeenkomst zonder mij moeten doen. donderdag werk ik altijd van 9 uur tot 22.00 uur. dus helaas!
Ja, dat is jammer. Maar ik denk dat het zowiezo erg moeilijk gaat worden om echt met z'n allen
af te kunnen spreken.
Een volgende keer doen we het dan niet op donderdagavond. Dan kan jij in ieder geval komen.
LIQUITA schreef:DUS...de volgende schatjes kunnen op donderdagavond 18 november.
1. Xan
2. Nicole
3. Liquita
4. Ate
). Kan me nu nog even niet zo snel voorstellen waarom iedereen daar zo over moppert, maar we zullen zien!
Alleen wel balen dat ik vanavond kantine-dienst heb, dat vind ik nou echt helemaal niets! Kijken of ik me voor volgend jaar kan opgeven voor een evenement op- of afbouwen!

mntj schreef:Ja, daar ben ik ook achter gekomen. Heb gewoon spierpijn van het uitje naar de manegevanmorgen weer erg fijn gereden in het golf slag bad. hahaha.
nog ff liquita dan zit je er ook weer op.
wel je spieren van je benen bijven oefenen. die gaan heel snel heel hard achteruit. weet er alles van,.
mntj schreef:denk dat ik een paarden verzekering voor me zelf ga afluiten. stukken voordeliger.
krijg net de rekening van mik. had bij het klussen een aanvaring gehad met stanley. dus maar even laten hechten kosten 152.- eigen risico.
dus tel maar ff in ene neer.
boven de maandelijkse konsten. denk dat hij het invervolg niet eens meer laat hechten. meeste hechtingen springen toch weer open bij hem.
ik ga het rest van het jaar nog maar ff flink dokteren. ben namelijk al over mn eigen risico heen. maar vooruit bestellen alles.liefst in 3 fout haha
xan schreef:Ik kreeg net een telefoontje van mijn collega (hfd Civiel), die heeft
zijn gesprek al gehad. Hij melde mij dat ze mij nog willen houden tot 1 februari 2011.
Dan is het nog niet zo snel afgelopen, en heb ik nog wat tijd om rond te kijken.
(wel gemeen van me, maar ik denk dat ik weet waarom ze gekozen hebben voor 1 febr ipv 1 jan,
dan kan mijn collega namelijk nog even op vakantie, haar vakantie is geboekt van 5 jan t/m 20 jan ofzoiets)
haha dat wordt een verrassend gesprek morgen
Nicole1995 schreef:Hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen slapen.
@Win,ik herken dat wel gelijk met je kind naar bed,ik deed dat ook heel vaak toen ik met Lars nog alleen woonden.Dacht ik die dag is ook weer om.
Moet je ook weer door heen,gaat vanzelf steeds beter.
mntj schreef:denk dat ik een paarden verzekering voor me zelf ga afluiten. stukken voordeliger.
krijg net de rekening van mik. had bij het klussen een aanvaring gehad met stanley. dus maar even laten hechten kosten 152.- eigen risico.
dus tel maar ff in ene neer.
boven de maandelijkse konsten. denk dat hij het invervolg niet eens meer laat hechten. meeste hechtingen springen toch weer open bij hem.
ik ga het rest van het jaar nog maar ff flink dokteren. ben namelijk al over mn eigen risico heen. maar vooruit bestellen alles.liefst in 3 fout haha
xan schreef:Ik kreeg net een telefoontje van mijn collega (hfd Civiel), die heeft
zijn gesprek al gehad. Hij melde mij dat ze mij nog willen houden tot 1 februari 2011.
Dan is het nog niet zo snel afgelopen, en heb ik nog wat tijd om rond te kijken.
(wel gemeen van me, maar ik denk dat ik weet waarom ze gekozen hebben voor 1 febr ipv 1 jan,
dan kan mijn collega namelijk nog even op vakantie, haar vakantie is geboekt van 5 jan t/m 20 jan ofzoiets)
haha dat wordt een verrassend gesprek morgen