Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 10:25

_sandra schreef:
peet donderdag avond heeft erik om half tien savonds een afspraak bij mij. als ie overdag wilt kan dat ook hoor!

Ik zal het aan hem door geven. Dan hebben jullie nog wel ff contact over hoe laat.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 10:27

_sandra schreef:
vanmiddag weer op mavje stappen. hopen dat het weer wat rustiger word. hij is al zo gespannen , heeft ie geen onguur weer bij nodig!

Heel veel succes +:)+ !!! Laat je ff weten hoe het gegeaan is?

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:22

xan schreef:
Ate en Winn: Vandaag een lekkere wandeling maken, wellicht kunnen jullie vanavond dan toch een beetje slapen.

San: veel succes met het stappen met Mav. Hoe ging dat gister ???

gisteren heeft inge gewoon weer met hem aan het halstertouw gewandeld. vind het nog te riskant voor anderen om met mav alleen op te stappen.
hij mag echt niet aan de ren gaan, en wil anderen daar niet mee opzadelen. dus alleen ik ga erop, en de dage dat ik niet kan mag ie gewoon lekker aan halstertouwtje wandelen.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:23

xan schreef:
_sandra schreef:
hallo schatjes! jullie zullen de bijeenkomst zonder mij moeten doen. donderdag werk ik altijd van 9 uur tot 22.00 uur. dus helaas!

Ja, dat is jammer. Maar ik denk dat het zowiezo erg moeilijk gaat worden om echt met z'n allen
af te kunnen spreken.
Een volgende keer doen we het dan niet op donderdagavond. Dan kan jij in ieder geval komen.

zo is het ook hoor. ik lees wel op bokt hoe gezellig het was!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:23

xan schreef:
Ik ga zo naar stal.
Chantal gaat weer voor het eerst rijden.
hihi op NoNo

las het al op haar hyves. leuk, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze weer dagelijks gaat rijden op valero!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:24

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:
peet donderdag avond heeft erik om half tien savonds een afspraak bij mij. als ie overdag wilt kan dat ook hoor!

Ik zal het aan hem door geven. Dan hebben jullie nog wel ff contact over hoe laat.

komt goed!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:24

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:
vanmiddag weer op mavje stappen. hopen dat het weer wat rustiger word. hij is al zo gespannen , heeft ie geen onguur weer bij nodig!

Heel veel succes +:)+ !!! Laat je ff weten hoe het gegeaan is?

doe ik!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:15

LIQUITA schreef:
DUS...de volgende schatjes kunnen op donderdagavond 18 november.

1. Xan
2. Nicole
3. Liquita
4. Ate

Ik moet die dag werken en ben pas laat thuis. Dus na een hele dag buiten in de kou ben ik blij als ik op tijd m'n bed in kan (dat is tot nu toe steeds het geval geweest en het wordt alleen maar kouder...). Hopelijk doen jullie het de volgende keer een keer overdag of op een dag dat ik niet werk, dan is het geen probleem! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:19

14 November a.s. mag ik met een collega op het tweespan Sinterklaas binnenhalen, leuk he! Heb er enorm veel zin in, hoewel alle collega's me uitlachen: niemand vindt de Sinterklaas-optocht leuk om in te rijden met de koets en verwacht dat ik achteraf hetzelfde ga zeggen. Zelfs Oege wil die dag geen intocht rijden, terwijl hij altijd staat te springen om met het tweespan te rijden! Hij gaat liever de stad in dan de intocht doen (zegt eigenlijk al genoeg :? ). Kan me nu nog even niet zo snel voorstellen waarom iedereen daar zo over moppert, maar we zullen zien! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:22

Het lijkt trouwens wel weer vergadertijd: vanavond men-vergadering bij de Zaanse en volgende week men-vergadering op het Koetshuis! Bij Dennis op het werk is het ook de ene bespreking na de andere (en hij heeft er al zo'n hekel aan, ha ha)! Nou ja, dan zijn we in ieder geval weer op de hoogte! ;) Alleen wel balen dat ik vanavond kantine-dienst heb, dat vind ik nou echt helemaal niets! Kijken of ik me voor volgend jaar kan opgeven voor een evenement op- of afbouwen! :D

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:58

denk dat ik een paarden verzekering voor me zelf ga afluiten. stukken voordeliger.
krijg net de rekening van mik. had bij het klussen een aanvaring gehad met stanley. dus maar even laten hechten kosten 152.- eigen risico.
dus tel maar ff in ene neer.
boven de maandelijkse konsten. denk dat hij het invervolg niet eens meer laat hechten. meeste hechtingen springen toch weer open bij hem.
ik ga het rest van het jaar nog maar ff flink dokteren. ben namelijk al over mn eigen risico heen. maar vooruit bestellen alles.liefst in 3 fout haha

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:59

vanmorgen weer erg fijn gereden in het golf slag bad. hahaha.
nog ff liquita dan zit je er ook weer op.
wel je spieren van je benen bijven oefenen. die gaan heel snel heel hard achteruit. weet er alles van,.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:33

Uiteraard ging het rijden van Chantal goed.
Maar ben wel benieuwd hoeveel spierpijn ze morgen zal hebben. :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:37

Ik kreeg net een telefoontje van mijn collega (hfd Civiel), die heeft
zijn gesprek al gehad. Hij melde mij dat ze mij nog willen houden tot 1 februari 2011.
Dan is het nog niet zo snel afgelopen, en heb ik nog wat tijd om rond te kijken.
(wel gemeen van me, maar ik denk dat ik weet waarom ze gekozen hebben voor 1 febr ipv 1 jan,
dan kan mijn collega namelijk nog even op vakantie, haar vakantie is geboekt van 5 jan t/m 20 jan ofzoiets)

haha dat wordt een verrassend gesprek morgen :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:07

krijg zo kijkers voor gipsy
blijkt een nicht van bianca te zijn kleine wereld he

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 15:06

mntj schreef:
vanmorgen weer erg fijn gereden in het golf slag bad. hahaha.
nog ff liquita dan zit je er ook weer op.
wel je spieren van je benen bijven oefenen. die gaan heel snel heel hard achteruit. weet er alles van,.
Ja, daar ben ik ook achter gekomen. Heb gewoon spierpijn van het uitje naar de manege :=

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 15:06

ATE schreef:
krijg zo kijkers voor gipsy
blijkt een nicht van bianca te zijn kleine wereld he
Ik ga voor je duimen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 15:19

mntj schreef:
denk dat ik een paarden verzekering voor me zelf ga afluiten. stukken voordeliger.
krijg net de rekening van mik. had bij het klussen een aanvaring gehad met stanley. dus maar even laten hechten kosten 152.- eigen risico.
boven de maandelijkse konsten. denk dat hij het invervolg niet eens meer laat hechten. meeste hechtingen springen toch weer open bij hem.
ik ga het rest van het jaar nog maar ff flink dokteren. ben namelijk al over mn eigen risico heen. maar vooruit bestellen alles.liefst in 3 fout haha

Jaah leuk...ik kreeg ook zo'n brief. Met een bedrag van €77,02 (van de 1e echo) die ik moet betalen. Dus ik weet dat er nog een rekening aankomt van de inwendige echo en de operatie. Maar dat gaat me dan niet meer kosten dan €87,98 , want ik heb een eigen risico €165,- .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 15:24

xan schreef:
zijn gesprek al gehad. Hij melde mij dat ze mij nog willen houden tot 1 februari 2011.
Dan is het nog niet zo snel afgelopen, en heb ik nog wat tijd om rond te kijken.
(wel gemeen van me, maar ik denk dat ik weet waarom ze gekozen hebben voor 1 febr ipv 1 jan,
dan kan mijn collega namelijk nog even op vakantie, haar vakantie is geboekt van 5 jan t/m 20 jan ofzoiets)

Hmmm...dat is niet gemeen van jou, maar dat is gemeen van hun. Nou ja, het is dat het voor jou scheelt en dat je dan nog wat tijd heb om wat te zoeken. Sterkte met je gesprek alvast.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:31

Nicole1995 schreef:
Hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen slapen.
@Win,ik herken dat wel gelijk met je kind naar bed,ik deed dat ook heel vaak toen ik met Lars nog alleen woonden.Dacht ik die dag is ook weer om.
Moet je ook weer door heen,gaat vanzelf steeds beter.

heb dat anders haast nooit hoor maar merk gewoon dat ik erg moe ben (na een week hard werken op de camping) en denk ook dat het emotioneel meer met me doet dan dat ik denk. Ben meer bezig met hoe en wat verder en wat wil ik eigenlijk....
Heb al een paar leuke vacatures zien staan, moet gewoon maar eens gaan bellen en informeren......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:32

_sandra schreef:
wat een nachtbrakers zijn jullie winn en ate! ik lag heerlijk te slapen. geen wind gehoord! hihi ook niet van rick whahahahaha

haha

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:33

xan schreef:
Ate en Winn: Vandaag een lekkere wandeling maken, wellicht kunnen jullie vanavond dan toch een beetje slapen.

San: veel succes met het stappen met Mav. Hoe ging dat gister ???

ik heb uiteindelijk heel veel uren geslapen hoor maar met een onderbreking

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:36

xan schreef:
Voor Winn en Inge.

[Winn: ik heb een cd met foto's van deze dag bij mij thuis liggen (ook voor Inge
maar die neem ik zo mee naar de manege).

ik kan de foto niet zien (afmetingen konden niet bepaald worden staat er bij)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:40

mntj schreef:

zorg dan dat je hechtstrips in huis hebt. Altijd makkelijk.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:41

xan schreef:

je bent helderziende toch?!?!?!?
En als je nu niet tot 1 februari kunt omdat je op de beurs een hele leuke opdracht hebt gekregen........