Denk idd niet of ze ooit voor alle paarden een hofdstel hebben gehad Ze hebben er wel een paar maar die worden heel af en toe gebruikt.
_Lucy
Geplaatst: 08-11-10 23:35
dat de slaap zalen niet schoon zijn, ligt vooral aan de kampkinderen denk ik.. bij ons was het ook een bende, en we hebben tussendoor wel iets van 3/4x geveegd. maar t was gewoon een rotzooi.. maar dat lag gewoon aan ons zelf, want toen we er kwamen was t wel gewoon goed
en eigenlijk is het gewoon heel slim met die halsters, t werkt prima, en voor 100 paarden een hoofdstel kopen word aardig duur.. en dan krijg je dat de riempjes kapot gaan, en dan moet het goed onderhouden worden, en met een halster + bit is t een stuk minder werk
nee bij mij was het bij aankomst ook al zo en het werd er gedurende de week sowieso niet beter op zoals ik zei ik vond de slaapzalen en douches niet zo, maar de buitenritten waren prachtig, leuke betrouwbare paardjes ook o weet je wat ik trouwens ook wel jammer vond, dat je je tussendoor soms te pletter verveelde kan aan de groep hebben gelegen trouwens nja en het was toen een beetje chaotisch
oke, nou dat was dan toeval denk ik, want de slaap zalen worden altijd wel gefeegd enzo (met klusjes van de vorige groep) maar kan zijn dat dat een keer niet goed gegaan is.. en vervelen ligt idd aan de groep, in de herfst hadden we nog meer vrije tijd omdat we niet naar t rono gingen enzo, maar we hadden gewoon een super leuke groep, dus heb me geen een keer verveeld ofzo
Bij ons was het altijd vrij schoon, sommige stukken niet, maar dat lag dan echt aan de personen die daar lagen. Verder hadden wij altijd wat te doen, 't was altijd gezellig!
zal bij mij dan aan de groep hebben gelegen, had ik denk ik net even pech
EllaBellaah
Geplaatst: 09-11-10 14:51
Nou ik verveel me nooit hoor Even het weiland in, kletsen, lezen, kaarten, effies op bed liggen. Maarja als je niet zo'n gezellige groep heb verveel je je nogal snel. Denk dat jij gewoon pech had haha
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 24-11-10 21:57
.
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 27-09-23 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt
ik wil in de zomer graag weer op kamp, en in de herfst, maar dan moet ik maar alvast flink gaan sparen
jiskaringo
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-10 20:57
ik ga niet meer op kamp:( het leek me echt heel leuk, maar ik moet het zelf betalen, en de prijzen zijn weer omhoog gegooid, is het nu niet meer haalbaar..:S
ja nou, als je bij andere kampen kijkt is t ook vaak wel rond de 300 euro hoor, en ook niet altijd 7 dagen, maar 5... maar als je t zelf moet betalen is het aardig prijzig idd..
hee ella, ik ben van het motto niets moet alles mag, dus moeten moet niet en weet ik niets van eefje ik denk niet dat ik een goede leiding zou zijn , k val al van t paard als ik nieteens voorop rijd
Marchador
Geplaatst: 25-11-10 23:22
Ik ben jaren geleden een aantal jaar bij het Fjordenpaard geweest. De eerste keer is nu zo'n 11 jaar geleden meen ik. 9 jaar geleden voor het laatst. Mijn pony heb ik daar leren kennen en ze is na het ponykamp bij mij gekomen. Ik vind het een leuk back to basic ponykamp. Heb het er altijd erg gezellig gehad