nog minder dan 3 maanden voor mij 
Heb er zin in xD
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nog minder dan 3 maanden voor mij 

)

maar ach... voor 1 nachtje prima 

(eigenlijk alleen ivm de naaktslakken en sprinkhanen die daar allemaal rondwandelden
, maar uiteindelijk waren ze ook gered van de regen
) 

dan stroomde het de rivier in,mwhaha
, al zorgend dat je je rijbroek niet onderpiste 

Ik liep vandaag nog steeds als een dronken olifant, Maar goed het was verder wel een heel leuk paardje, voor eens in het jaar

zie t al helemaal voor me xD
Lijkt me best eng ook 

krijg nu na 2 weken niet rijden door de vakantie, al enorm veel zin om te rijden, alsof t een paar maanden geleden was.
Maargoed... vrijdag is weer mn 1e 2-uursrit (over het strand) van dit seizoen xD )

wij gaan gewoon met 20 of 30 mensen ofzo naar bijvoorbeeld parijs ofzo, of ardennen-survivalkamp
labyrinth schreef:Hallo ik kom weer eens "jullie" :p topic verstoren..
Ik moet even mijn levensverhaal kwijt hoor, Heeel spannend! Nee ik ben zondag voor het eerst in een half jaar weer wezen paardrijden, door drukte kon ik steeds niet. Was gelijk een strandrit van 4 uur.
Nou had ik eerder bij die manege gereden, en toen ging het wel lekker en omdat ik best wat strandervaring had met jonkies dachten ze goh die kunnen we wel even op onze nieuwe zetten. Daar ging ik dus op een pony/paard ergens ertussenin :p, dat pas 1 keer op het strand mee was geweest.
Problem is, het was zo'n spierbonk weet je wel, breed en gedrongen. Leuk beestje hoor dat wel, in de duinen luisterde goed naar het been enzo.
Maar toen op het strand! Volgens mij heeft hij de eerste keer alleen maar rengalop gedaan, zo reageerde hij wel in ieder geval! Ik kreeg meteen druk op de teugels, alle spieren werden aangespannen, kop de lucht in, ik dacht OOO oliebol ;p
Dus ik prob hem zo in de kont van het voorpaard, heb maar even gevraagd of we de stap over konden slaan en direct aan een goede draf konden beginnen. Dat deden we dus, ik had werkelijk niets aan mijn teugels, heb hem zoveel mogelijk begrensd zodat hij er niet langs kon, maar that was it.
Toen we uiteindelijk in rengalop gingen spurtte ik dan ook direct een paar tientallen meters voor de rest uit. Seriously toen ik nog in de rentraining reed had ik dat wel vol gehouden misschien, maar bij de laatste keer dat we gingen galopperen hadi k echt geen kracht meer over. Ik stond nog half in de beugels teugels in 1 hand, andere hand op de hals gezet en heb me zo omhoog gehouden![]()
Maar goed de begeleiding was helemaal enthousiast, vroegen of dit weekend weer wilde komen rijden zodat hij eraan went niet directi n rengalop te mogen enzo, nouu ik heb maar even gezecht dat dat een paar weekjes moet wachten voordat ik weer kon, ik zag de bui al hangen . En ja hoor, de volgende ochtend wordt ik wakker, en ik kwam mijn bed niet meer uit![]()
Ben naar school geweest, mijn vriendinnen lachten me allemaal vierkant uit omdat ik werkelijk loop alsof ik een stok in mijn kont heb ofzo. Die avond maar in bad gaan liggen, maarja hoe kom je er dan weer uitIk liep vandaag nog steeds als een dronken olifant, Maar goed het was verder wel een heel leuk paardje, voor eens in het jaar
1234 schreef:Mwhahazie t al helemaal voor me xD
Jij jou omhoog houdend, hopend niet in de rengalop van je paard af te kukelenLijkt me best eng ook
Bij ons op stal heb je ook van die paardjes die dan echt onder je uit lijken te rennen en zich sterk maken. Dan raak k helemaal gespannen als k daar dan op zit
Dat moet dan wel behoorlijk wat spierpijn geweest zijn indd!! Zullen we bij DDM ook wel weer krijgen, haha
(zou t zelf niet volhouden om een half jaar niet te rijdenkrijg nu na 2 weken niet rijden door de vakantie, al enorm veel zin om te rijden, alsof t een paar maanden geleden was.
Maargoed... vrijdag is weer mn 1e 2-uursrit (over het strand) van dit seizoen xD )
Zou indd nog niet direct weer op dat beest gaan rijden xD dan ben je weer helemaal gesloopt volgens mij