mntj schreef:daar ben ik weer,
liep langs de kast en ik hoorde daar wat.
er riep iets.
eet me.eet me.
ach dan zit ik weer aan de chocolade. erg he.
dit gaat niet goed komen, morgen allemaal pukkels hihi!!!! en dikke billen!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:De dochter van een kennis van ons heeft sinds vorige week ook een "beugel" maar die hoeft ze niet 24 uur p/d in.
2 uur overdag en dan wel de hele nacht.
Zag er heel raar uit (ik dacht eerst dat ze d'r mond vol snoep had hahaha) dat ding is ook fel blauw. Zier er verder uit als zo'n bitje waar je wel een fluorbehandeling mee krijgt.

meelen schreef:Hmmm...dat klinkt beter. Ik kreeg zo'n bitje (voor 's nachts) toen m'n beugel er uit ging.De dochter van een kennis van ons heeft sinds vorige week ook een "beugel" maar die hoeft ze niet 24 uur p/d in.
Zag er heel raar uit (ik dacht eerst dat ze d'r mond vol snoep had hahaha) dat ding is ook fel blauw. Zier er verder uit als zo'n bitje waar je wel een fluorbehandeling mee krijgt.

xan schreef:meelen schreef:De dochter van een kennis van ons heeft sinds vorige week ook een "beugel" maar die hoeft ze niet 24 uur p/d in.
Daar loopt hier ook de halve buurt mee. Je kunt die kinderen amper verstaan als ze iets zeggen.

meelen schreef:xan schreef:By the way, heb een lekker wijntje hier.
Heb er nog maar 1 ingeschonken
Morgen vrije dag?
LIQUITA schreef:_sandra schreef:heb trouwens weer wat lekkers gevonden in de supermarkt!!! caramelpudding met room saus!!!! bij gebrek aan chocola heeeeerlijk!!!!!!!!!!
Ik ken alleen een varkenshaasje mer room saus