Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FenDT schreef:Ik heb die dag zelf wedstrijd, helaaaasUit je hoofd leren is toch wel echt een aanrader! Ik rij nu ook altijd mijn proefjes uit mijn hoofd (ben er in het M2 mee begonnen) en dat gaat echt heel fijn! je weet gewoon precies waar je aan toe bent en het geeft een veel rustiger geheel. Bij mijn laatste wedstrijd was ik wel opeens een stukje vergeten op het eind maar toen stond ik iets naast de hoefslag voorbij E stil en toen zei de jury opeens "E afwenden"
Toen heb ik gewoon naar X gestuurd en daar moest ik ahlthouden. (Dat wist ik weer) Daarna kon ik het laatste stukje zo weer oppakken en had ik alleen een 4 voor het afwenden met als commentaar "te groot". En weet je wat mij punten waren? 197! De jury waardeert het heel erg als je het gewoon uit je hoofd rijdt en het geeft een veel mooier en rustiger beeld!
linda2008 schreef:Misschien een rare vraag maar het schoot me net te binnen en ik kom maar niet op die naam, dat irriteerd me mateloos!!!
Wat is Arno zijn achternaam ook alweer???
FenDT schreef:linda2008 schreef:Misschien een rare vraag maar het schoot me net te binnen en ik kom maar niet op die naam, dat irriteerd me mateloos!!!
Wat is Arno zijn achternaam ook alweer???
DAMMERS haha
FenDT schreef:Hahaha oww... Op welke dag heb jij wedstrijd dan?