Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Georgette schreef:Nou eigenlijk wel.. Een uur stappen! Wat kan je doen? Figuren rijden, zonderzadel. Sorry als het boos overkomt. Maar het is niet boos bedoeld!Suus, denk je nou echt dat je daar een inhaalles voor krijgt???
SuusKiiss schreef:Georgette schreef:Nou eigenlijk wel.. Een uur stappen! Wat kan je doen? Figuren rijden, zonderzadel. Sorry als het boos overkomt. Maar het is niet boos bedoeld!Suus, denk je nou echt dat je daar een inhaalles voor krijgt???
AnnemiekvM schreef:Ze zijn ingeënt en mogen niet zweten!Waarom zou een les een heel uur gaan stappen? Dat is heel niet logisch...Al snap ik wel dat ze met deze hitte wel een stukkie rustiger aan doen.
Ik heb vandaag een watergevecht gehouden met mijn kleuters. Was superleuk.
Tommie heeft vandaag lekker vrij. Hij is in de wei geweest en gaat vanavond even met Ghandy spelen.
hestejente"
[quote="SuusKiiss schreef:Georgette schreef:Nou eigenlijk wel.. Een uur stappen! Wat kan je doen? Figuren rijden, zonderzadel. Sorry als het boos overkomt. Maar het is niet boos bedoeld!Suus, denk je nou echt dat je daar een inhaalles voor krijgt???

Maar daar echt vakantie!
Hihi, wat een weer he?

alleen soms begon het te regenen en was 't een beetje koud maarja