. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Astor schreef:Mel ik had trouwens wel gereageerd op jou berichtje van het rijden op Victor?
Kirsten_D schreef:iemand toevallig hier die de pabo gaat doen?
Astor schreef:Woow sorry hoor.
En Kirs wat een mooie foto's en Venice ziet er mooi uit en het setje is ook errug gaaf.
En die peesjes ga ik ook halen, weet alleen nog niet of ik het met of zonder bont wil.
En natuurlijk maat pony/cob anders is het een beetje te groot voor Ayla.
(ik dacht een beetje aan jou toen ik de foto maakte..
)
Kirsten_D schreef:He hoe moet je een link in je onderschrift zetten zodat je niet alleen die link hebt, maar ook de titel van het topic?
Kirsten_D schreef:He hoe moet je een link in je onderschrift zetten zodat je niet alleen die link hebt, maar ook de titel van het topic?
Kirsten_D schreef:iemand toevallig hier die de pabo gaat doen?

maar indd zo moet het... snap je het? Astor schreef:Kirsten_D schreef:He hoe moet je een link in je onderschrift zetten zodat je niet alleen die link hebt, maar ook de titel van het topic?
[url=website]tekst[/url]
fallenangel3 schreef:Kirsten_D schreef:iemand toevallig hier die de pabo gaat doen?
Ik doe de pabo... maar eh jij deed hem toch en was gestopt?? Waarom eigenlijk?
Melanieetjuh schreef:Kan dat niet op MP kirs?
Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Kan dat niet op MP kirs?
?
Edit: Oohw marktplaats, ja daar staan ze ook, maar ik zet ze ook hier neer.
!

Flevolander schreef:Melanie en ik doen uit verveling een spelletje raad het liedje
haha (maar dat ligt niet aan jou amar aan de uitgever!Melanieetjuh schreef:Flevolander schreef:Melanie en ik doen uit verveling een spelletje raad het liedje
En wie gaat er winnen..![]()
Jane_ schreef:Heee Meliiss
hoelaat ga jij weer naar stal ?
Ik ga zo lekkerrr Phill rijden

Flevolander schreef:Voor wie door wilt voor de wasmachine...
Maak de zin af![]()
en zo warm tegelijk
en ze doet iets met mij
ze is vrij....