Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Redlich

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:50

Malvin was niet zo vies. Hij had wel 4 zwarte sokken aan. We hebben even in de buitenbak gereden. Omdat we zo laag bij de grond zijn, zaten we al snel onder de water/modder spetters. Om 5 uur was de binnenbak vrij en hebben we daar ons galopje nog even gedaan.

Knap Taverno dat je het hebt aangedurft om alleen naar het Buytenpark te gaan. Daar had je vorig jaar niet aan moeten denken.

Jarrah gefeliciteerd!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:35

Baco was ook niet zo vies, ook alleen vier zwarte sokken, hahaha heb niet eens een poging gedaan om die te poetsen.

De les was best hard werken, maar Wilma was helemaal blij toen ze Baco netjes in de aanleuning zag lopen.
De stap ging al zo goed als vanzelf en de draf nu ook.
In de galop had Baco me even tuk tot 2 keer schoot hij de andere kant op en was ik even stuurloos.
Uiteindelijk toch gelukt en kreeg hem weer netjes rustig en terug bij me.

Weer een aantal tips gekregen van Wilma waar we de komende week mee aan de slag gaan ...

Helaas pas weer rijden aanstaande maandag ...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:59

Ik was ongevraagd mijn mening aan het geven en daar kan ik nog al eens enthousiast in worden. Zal me inhouden in het vervolg.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:46

Allemaal heeel erg bedankt voor de felicitaties!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Ik heb een leuke verjaardag gehad gister, we zijn met mijn 'schoonmoeder' naar mijn ouders en zusjes en broer in Sassenheim geweest en hebben daar lekker gezellig met zn allen chinees gegeten, was erg gezellig! De echte party is alleen pas zaterdag, dus is nog even afwachten Lachen

Woogy schreef:
Ik was ongevraagd mijn mening aan het geven en daar kan ik nog al eens enthousiast in worden. Zal me inhouden in het vervolg.

Ik denk dat dat niet erg is woogy, maar ik denk dat het fijner aankomt wanneer je het iets opbouwender en genuanceerder brengt in plaats van 'je moet met zo'n beest dit en dat, want ander sus en zo!'. Ik denk dat veel mensen wel openstaan voor discussie, maar niet zodra er maar 1 weg goed is en er eigenlijk geen discussie mogelijk is. Ik persoonlijk ben het eigenlijk sowieso maar sporadisch eens met jouw aanpak, maar dat wil niet zeggen dat wij niet gezellig kunnen kletsen oid, of dat ik niet opensta voor tips van jou (zolang ik maar wel zelf mag beslissen of ik ze uberhaupt toepas of niet Knipoog!
Dus bij deze 'tips zijn welkom, maar probeer ook de ander in zijn waarde te laten!'

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 08:22

Jarrah heeft mooi gesproken,zo bedoelde ik het ook.

Zo,nu gaan we weer verder met de orde van de dag. Haha!

Ik ben nog steeds vrij en geniet van het niets doen,ben alleen steeds zo verrekte vroeg wakker. Tong uitsteken

Freya,fijn dat de les goed ging en dat je er wat van opgestoken hebt.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:16

Ik zit weer achter mijn bureau. Ik heb een nieuw beeldscherm. FF wennen! Het lijkt wel een bioscoop hahahahah

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:29

Mogguh!
Wat heb je op het program voor vandaag Taverno?

Heb je een groter scherm dan Desyma? Wij werken hier met twee schermen naast elkaar, moest ik erg aan wennen maar ik zou nu al niet meer zonder kunnen... (hoezo verwend Haha! )

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:36

Cer schreef:
Mogguh!
Wat heb je op het program voor vandaag Taverno?

Ik heb nog geen programma maar als jij graag wil mag het van mij hoor! Knipoog

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:28

Heb je een groter scherm dan Desyma? Wij werken hier met twee schermen naast elkaar, moest ik erg aan wennen maar ik zou nu al niet meer zonder kunnen... (hoezo verwend Haha! )[/quote]

Je hebt altijd baas boven baas! 2 schermen!

Gaat er iemand vandaag nog iets leuks doen?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:37

taverno schreef:
Ik heb nog geen programma maar als jij graag wil mag het van mij hoor! Knipoog

Nou ja, als je er bent rond een uurtje of vijf dan kijken we even hoe de boel erbij ligt? Ik probeer hier nu echt een keer om half vijf weg te komen...

Nja, twee schermen, ik kan t ook niet helpen Tong uitsteken

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:42

Zit je net een SMS te sturen Cer Haha! maar het is goed hoor.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:18

taverno schreef:
Freya,fijn dat de les goed ging en dat je er wat van opgestoken hebt.

Ik was en ben nog steeds super trots op die knul ... hij doet zo zijn best en hij leert snel.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 13:48

gister buitengereden, maar ging niet echt geweldig. Meneer was goed dwars. Helaas had hij pech en waren we pas klaar toen hij had toegegeven. Denk dat ik hem vanavond maar eens flink aan het werk zet aan de longe. Grapjas Zij zijn groot en ik is klein!

@ freya: leuk dat je les goed ging. Weet alleen niet op welk paard je nu rijd??? Ben je er nog met nicolien uitgekomen wat lessen betreft.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:22

Ja met de les is het allemaal goed gekomen.
Ik rij nu op Baco, het fjordje wat in de oude hooitas staat. Ik rij hem nu 3 dagen in de week, waarvan nu eentje in de les.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:01

Cer heeft Tence gereden en ik geloof dat het wel goed ging,ik heb er niet veel van gezien(moest even ergens helpen) maar wat ik gezien heb zag er netjes uit.
Fijn dat Cer Tence af en toe wil rijden,ik heb er zelf ook veel baat bij,hij wordt zo voor mij ook wat makkelijker te rijden en ik merk dat tence zijn hele lichaam wat soepeler aanvoelt en het lopen op zich gaat ook stukken beter.

Als ze eens in het licht kan rijden zal ik eens proberen om foto`s te maken. Knipoog

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:00

Oh dear Scheve mond
Nou ja, een keertje in het weekend kijken dan maar...

Potver, vanavond komt er weer eens iemand voor een aansluiting kijken.. tussen zes en acht.. wat zijn dat nou voor tijden...?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:15

Als ik wat voor je moet doen?Wat een rare tijden.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 11:33

Cer schreef:
Oh dear Scheve mond
Nou ja, een keertje in het weekend kijken dan maar...

Potver, vanavond komt er weer eens iemand voor een aansluiting kijken.. tussen zes en acht.. wat zijn dat nou voor tijden...?

ach kan erger. Ik heb wel eens gehoord we komen tussen 12 en 17u. Wat betekend dat je de hele middag vrij moet nemen en dat ze pas om 17.15 komen aankakken. Boos!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:47

Het is rustig hier!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:49

Nou wil ik eens lezen en niets plaatsen, is het stil in de huiskamer.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:56

Zal je altijd zien desyma ...

Mij zie je ook morgen niet online. Vanavond ga ik met de boot naar York en ben zaterdagochtend weer terug. Even lekker shoppen daar.
Ga alleen wel me meisje missen ... Heb haar gisteren heerlijk geknuffeld en gestapt in de buitenbak en nog een keer geknuffeld tot dat ze het zat was, hahahaha

Zie jullie zaterdagmiddag weer...

Willen jullie Donna af en toe een knuf geven van me ? Voor het voer wordt gezorgd en ook het stappen en tutten met haar wordt voor gezorgd, maar ik ben nauw eenmaal een bezorgd typje, zeker nu ze "zielig" en drachtig is.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:35

Nou ik had vandaag mn moeder thuis zitten om op bezorgers te wachten, die om 10.00 uur zouden komen, iig tussen 08.00 en 12.00. Die komen vervolgens rustig op hun gemakje om 15.30 aanzetten zeg?? "Ja sorry, er stond een verkeerde tijd op de site.."

Van die kerel van vanavond heb ik nog niks gehoord dus ik denk dat ik maar niet naar stal ga.. Scheve mond En de bcc kan je ook niet bellen om te vragen hoe of wat.. Echt, t zijn commeciele bedrijven en je moet er geld voor betalen maar het is een service van niks ... pff

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:44

Ik ben gister echt heerlijk met mn meisje aan de gang geweest, ze heeft dan wel dikke benen van de mok, maar lopen als een gek! Ik heb dr gelongeerd met bijzet en alles en liep als een gek, ze bleef maar gaan. Uiteindelijk binnen lekker gerold en uitgestapt, wat uiteindelijk uitliep op een uitgebreide poetsbeurt en nog lekker spelen in de binnenbak want er hoefde niemand in, daar heb ik even lekker flink gebruik van gemaakt Haha!

Na het bewegen waren de beentjes ook weer helemaal dun. Helaas was mijn mokzalf bijna op, dus heb het gister alleen afgedroogd. Vanmorgen maar gelijk de dierenarts gebeld en er wordt nieuwe zalf opgestuurd, dus kan morgen of overmorgen beginnen met behandelen Lachen

Heb dus zo al met al echt een heerlijk dagje gehad met mijn meisje, lekker uitgebreid gepoetst en gespeeld, echt heerlijk Lachen

Freya: veel plezier!!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:11

Cer schreef:
Van die kerel van vanavond heb ik nog niks gehoord dus ik denk dat ik maar niet naar stal ga..

Stuur voortaan dan een SMS,want nu heb ik vandaag net niet gestapt met Scotch want het ging ineens hard regenen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:17

Freya veel plezier in York!

Lekker Jarrah,zo`n tutdagje met je paard.

Ik heb vandaag in de bak gereden,wat een wind zeg maar het was gelukkig wel droog.
Het ging best goed,lekker doorgegaloppeerd.Maar ik moet het nu bezuren,heb pijn in mijn rug. Boos!

Heb malvin nog vertroeteld want Desyma had wat anders aan haar hoofd. Ach gut
Toen wilde ik nog met scotch gaan stappen omdat cer gisteren mijn paard heeft gereden maar toen ging het hard regenen en toen ben ik toch maar naar huis gegaan. Bloos