Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jane_ schreef:Ohww me moeder zei zo van jaa mag ik ff wat opzoeken op de pc enzo dus ik zei wat wil je opzoeken want je kan niet met een pc omgaan.. komt me vader vet kwaad jaa doe normaal.. dus hij ging erop.. samen met me ma.. en toen snapten ze er beiden niks van wel nadat ik dingen zei tegen me pa.. en ik zei tegen me pa van als ik het niet snap snap jijhet helemaal niet toen werd ie vet boos..

Astor schreef:Gaat echt niet goed met de hond...
En de doktoren weten gewoon echt niet wat het is...
! dat is niet leuk natuurlijk! Ik hoop dat het niets ergs is!
saroanda schreef:Even spammen![]()
By the way, er komt volgende week donderdag een stal bij ons op de boerderij vrij!! Voor de liefhebbers, 200 euro per maand all-in. Voeren, mesten, binnen/buiten zetten. Incl. hooi, stro en brok. 's zomers en met heel goed weer op het land, zelfs dag en nacht. 's Winters en met slecht weer de hele dag in de paddock en 's nachts op stal. Grote buitenbak waar ook in gelongeerd mag worden. Paarden staan in groepjes, alleen kan ook. Schitterende uitrijmogelijkheden, 80km aaneengesloten ruiterpaden: de zeebodemtrail. Volgens mij zit 2x per jaar ontwormen er ook bij, en er komt ook regelmatig een DA en hoefsmid op stal. Kortom, supercool!!
Ik doe er vanuit Tussen de Vaarten een kwartiertje over met de auto. Ik denk dat het vanuit Haven met de brommer bijvoorbeeld maar 20 min. is.
saroanda schreef:ow, das jammer.. hoe oud ben je dan?
Annie_ schreef:8 dec ben ik al 4 dagen 16![]()