Sky is aan het wisselen, en ik wil zo graag een tandje van hem hebben... nu was ie met zijn bot bezig en ik zie een tand op de grond vallen, dus ik denk YEAH!
Ik loop ernaartoe... vreet die lummel hem snel op

Is nie eerlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iriis_ schreef:Hoi.
Bevrijdingsfestival was beetj saai, dus we zijn alweer terug![]()
x. Lea, Maaikie & Iris
(honden zijn me toch rare dieren... eten tanden, haren, poep, hun eigen kots
de mijne eet gelukkig geen poep
)DenK4ever schreef:oliebol oliebol oliebol!!!
Sky is aan het wisselen, en ik wil zo graag een tandje van hem hebben... nu was ie met zijn bot bezig en ik zie een tand op de grond vallen, dus ik denk YEAH!
Ik loop ernaartoe... vreet die lummel hem snel op
Is nie eerlijk
die van mij heeft een bek vol losse tanden....

).
Astor schreef:Goede middag (a)

fallenangel3 schreef:jij hebt een grote hond he? die worden volgens mij eerder oud dan kleine honden... of gaat dat alleen over de levensduur??
ach ja.. die tandjes komen er vast vanzelf uit... alhoewel.. mijn hond heeft altijd tandproblemen gehad dus misschien dat het daarom allemaal zo snel gaat? kan me van onze andere hond niet herinneren of hij zijn tanden nog had.. die hebben we iets van 10 jaar geleden in laten slapen op 15 jarige leeftijd...

! Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Hoi.
Bevrijdingsfestival was beetj saai, dus we zijn alweer terug![]()
x. Lea, Maaikie & Iris
Viel wel mee toch? Ik vind bevrijdingsfestival echt zo'n ontmoetingsplek, je komt er altijd te veel mensen die je kent..![]()
Ik baalde wel, ik wou eigenlijk Brainpower en VanVelzen zien, alle twee gemist, heb ik Di-rect gezien..(precies waar ik niet voor kwam.. :S)
Morgen om half 6, rijden ze dan dressuur?
Liisette_ schreef:Ik heb eerst duits, daarna een wiskundetoets + PTA , en dan heb ik nog engels.
Ik zit dus tot half vijf!

foto is al oud