Goedemorgen allemaal.
Blando past gelukkig tot nu toe goed in de andere ruinengroep

. Toen hij erin ging ging gelijk zijn hoofd naar beneden en grazen maar, na ongeveer 10 minuten was hij het zat en wilde gaan spelen. Even proberen of Moon er zin in had,

die had geen zit toen naar Amarat die had ook geen zin dan maar zelf spelen dacht hij.....hoofd heen en weer schunnen en een beetje rennen. Je hoorde hem denken....wil er nou niemand spelen

....dan maar weer grazen. Uiteindelijk heeft hij een slachtoffer gevonden....Moskai.....die gaan rennen bij Challenge en Kola.....Ik heb ook een Arabier maar dan een grove.....hij heeft vandaag de echte knie-actie en tuigerbewegingen laten zien die ik graag zie in een tuiger

.....Ben echt blij dat het zo goed gaat in deze groep. Vandaag ook maar even kijken hoe het gaat maar ik denk wel goed.
Zo dat moest ik even kwijt.
Waarom ben ik zo vroeg vandaag!!!!!!!! Vriendje was gisterenmiddag even naar Delft geweest en had een paar haringen gegeten. Toen is hij ziek geworden en is gisteravond maar weer naar huis gegaan

, voor mij betekend het wel een heerlijke hele dag op stal. banketstaaf voor hem natuurlijk maar hij zal wel weer snel beter zijn.......tot straks allemaal.