Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Renee__ schreef:Nog respect voor je kont, Denise, zal niet zo fijn zijn, hele tijd doorzitten op Lorens.

Kan hem ook steeds beter uizitten. Nog ziet het er niet helemaal netjes uit maarja
xManon_ schreef:Fieke het komt nu over alsof jij de hele les doorzit.. Lees ik dat verkeerd of doe je dat echt?
Summer vind ik een erg apart paard..
Renee__ schreef:Moet dat of doe je dat zelf gewoon?
Soms vind ik het wel lekker om gewoon door te zitten en blijven zitten.
Renee__ schreef:Nog respect voor je kont, Denise, zal niet zo fijn zijn, hele tijd doorzitten op Lorens.

Talida schreef:nog mazzel dat ze dan in het hoekje staat!
kohtje schreef:Vanavond geef ik manege les van 8 tot 9 , dus voor diegene die dat echt niet willen...jammer dan. Nee hoor geintje. Wie rijden er in die les? Ik vind het wel weer eens leuk om te doen.
Talida schreef:Heeft de fotograve nog een tijdsindicatie gegeven van wanneer ze de fotoos beetje uitgezocht had? ben benieuwd of nog beetje gelukt is met jet licht enzo
_Rijkie_ schreef:Idd eerst zien dan geloven.....
Maar als het zo is schuif ik wel de staldeuren dicht.... het regende gister al allemaal naar binnen, kan je nagaan wat er gebeurd als er zo'n mega wind staat
kohtje schreef:ach dan rij je een half uurtje of daarna. Ik vind Mina wel lekker los lopen, ik hoop echt dat dit zo door zet.
Kelly_Taco schreef:_Rijkie_ schreef:Idd eerst zien dan geloven.....
Maar als het zo is schuif ik wel de staldeuren dicht.... het regende gister al allemaal naar binnen, kan je nagaan wat er gebeurd als er zo'n mega wind staat
Nou die blijven lekker op een kier open hoor!
Weet je hoe stikkend het anders wordt binnen.