Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:26

Ja

Maar nu is de werkster aan 't stofzuigen en nu hoor ik m'n muziek niet meer, 't leven is zwaar. Clown

Katten houden ook van worstjes, net ontdekt. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:28

Hahaha en je arme zusje heeft nu niets meer? Nagelbijten / Gniffelen

Hmm, idd heel vervelend dat je je muziek niet meer kan horen. Ontslaan dat mens... Hoe durft ze door je muziek heen te stofzuigen Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:32

Haha jawel hoor m'n zusje heeft ook nog wat. *LOL*

Jah echt schandalig he, waar haalt ze 't lef vandaan. Clown *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:33

Tss zeg dat wel Nagelbijten / Gniffelen

Stom, ik moest nog iets aan je vragen volgens mij maar ik ben het vergeten Blond Ik ga er nog even over nadenken... Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:35

Haha denk d'r nog maar eventjes over na hoor Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:36

Dat heb ik de laatste tijd vet vaak... ik hoop maar niet dat ik aan vroege dementie lijdt Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:37

Ach joh de volgende keer dat je iets bedenkt moet je 't gewoon opschrijven. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:41

Hahaha idd, maar ik zat op de fiets toen ik het bedacht. Zie het al voor me, ineens een noodstop want ik moet iets opschrijven Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb ook vaak dat als ik TV aan het kijken ben en er reclame komt dat ik vergeet wat ik aan het kijken was... Word een beetje gek volgens mij.

Gisteren nog Seabiscuit gezien? Kon het niet laten om te kijken, heb de film nu al 5 of 6 keer gezien maar het blijft mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:45

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:45

*LOL* Nouja 't is wel heel belangrijk als je iets aan mij moet vragen. *LOL*

Ik heb wel 'ns dat als de reclame voorbij is dat ik denk "ohja", maargoed die reclames duren veel te lang. *LOL*

Seabiscuit niet gezien, was aan 't werk, we hebben de dvd volgens mij. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:49

Idd, de reclames zijn gewoon te lang Vork
Hahaha ik kan er gewoon echt niet meer opkomen... Zal je zien, bedenk ik het me vanavond in bed ofzo ineens Clown

Ben trouwens wel benieuwd naar Jessie vanavond, ook naar degene die haar dan gekocht heeft. Moet vast liefde op het eerste gezicht zijn geweest.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:49

Die van Stees loopt door tot ergens in 1600 nogwat, volgens mij ben ik een keer tot 1400 nogwat gekomen. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:50

Wow zo gaaf gewoon!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:50

Haha nouja dan hoor ik 't morgen wel Clown , hoe laat begint jouw les ookalweer btw? *LOL*

Ben ook benieuwd naar d'r, zal vast wel een leukerd zijn als ze zo snel is verkocht. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:51

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 12:55

Hmm da's 19.00 aanwezig zijn dus 18.30 vertrekken voor ons... Dat moet ik onthouden. Nagelbijten / Gniffelen

*Gaat Whisky kijken*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 13:08

OMFG, Beau je krijgt pb "kat in krat" Rolleyes

Wat een boelsjit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:26

Ooh ik hoop dat je kan komen! Lijkt me gezellig *LOL*

Wat een mafkees zeg, sorry hoor maar dit is gewoon keihard provoceren. En dan gaan roepen van: Wij worden nooit begrepen en wij krijgen alleen maar commentaar. Nou, van mij mogen ze echt ophoepelen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:31

Ik snap niet dat ze 't vreemd vinden dat er mensen zijn die een afkeer krijgen voor naturals, kom op he zo overtuig je geen mensen.

Overigens: wil je niet meer van die enge filmpjes sturen? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:34

Hahaha hij is goed he? Clown

Idd, zo krijgen mensen wel een afkeer van ze. De manier waarop sommigen anderen blijven lastigvallen is gewoon strontvervelend. Ik ben het er ook mee eens dat een paard niet 24u in zijn stal moet staan. Maar om dit op zo'n manier te doen vind ik erg ver gezocht

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:40

Hijs eng Nagelbijten / Gniffelen

Is zo ja, tuurlijk is 't niet goed om een paard 24 uur op stal te zetten, maar een ander uiterste is 24 uur op de wei zonder dekens, kou kan een paard hebben maar we hebben gewoon een extreem nat klimaat in NL. Ik heb overigens op HPS nog een keer een discussie gestart, mijn mening is dat je niet goed voor je paard kan zorgen als je iets doet omdat 't natuurlijk is of omdat 't normaal is, je kan alleen goed voor je paard zorgen als je iets doet omdat je paard daar goed op reageerd. Niemand kan mij wijsmaken dat elk paard 24/7 buiten kan staan zonder dekens, en niet iedereen heeft een schuilstal, 't mag ook niet altijd van de gemeente.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:44

OMFG dit is echt erg:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10170/b ... index.html

Idd, daar heb je helemaal gelijk in. Ik vind het ook behoorlijk grof hoe ik mensen hoor over hun paard dat altijd vrolijk in de wei staat terwijl het met bakken uit de hemel komt. Sorry, maar zulke dingen geloof ik niet En idd, het ene paard is veel gevoeliger voor kou dan de ander.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:50

Ik ga 'm even luisteren, overigens: ik vind 't heel fijn dat Stees overdag nog op de wei kan in de winter maar zo gauw als 't gaat regenen gaat ze toch echt naar binnen. Een beetje miezeren kan ze hebben maar wanneer 't gaat regenen staat ze als een zielig hoopje paard voor de uitgang van de wei te wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:51

Idd, da's altijd sneu om te zien Ach gut

Het is echt superzielig voor die jongen. Die 'vriendin' van hem is echt te erg, ze word nog kwaad ook. B*itch Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:55

Bloos! Ohmy..

"Binnenkort echt samen", vuuuuuil, en dan vind ze 't een naaistreek ook. Scheve mond