stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:03

danifur schreef:
Ja, dat snap ik! Maar ik ga liever van 9 tot 1 dan ofzo. Dan maar vroeg op.

Wat een heerlijke dag, 't is een dag dat alles mag!
Ik doe vandaag alleen maar dingen.. die ik in mijn dromen zag! Muziek!

K word zo vrolijk van die wolter Haha! haha

Hahaha heb ik ook vaak hoor vooral als Thimo keihard meezingt in de auto: "van je lijf van je KONT!"

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:25

AnneOmie schreef:
Naadje, Welkom nieuw Taamsmeisje Haha! Clown

dank je wel Haha! Haha!

ik weet nog niet hoe laat ik naar stal ga....ik twijfel..of eerst slapen en vanavond naar stal of straks naar stal en vanavond slapen Gestoord
moet weer om 0.45 werken en heb net een verhuizingsklusje van een collega achter de rug dus tja..moeilijk moeilijk...

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 14:37

hhaha ik ga vanavond ook rijden Haha! denk als het droog is dat ik dan maar in de buitenbak ga rijden anders hebben jullie weer last van beau.
dus als je in de buitenbak komt rijden heb je last van beau Tong uitsteken want die wandelt lekker me me pa in de bak.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:01

Ik hoop voor je dat t droog blijft dan Bren... wordt nog wat nu de mooie dagen voorbij zijn. Je zal regelmatig een natpak krijgen. Ben blij dat ik lekker rustig binnen kan rijden, ben nl niet zo'n regenfan hihi.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:08

ohja en iedereen! niet vergeten mijn mama te feliciteren vandaag!! Haha! ze is vandaag jarig!! Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 15:14

ShirleyA schreef:
Ik hoop voor je dat t droog blijft dan Bren... wordt nog wat nu de mooie dagen voorbij zijn. Je zal regelmatig een natpak krijgen. Ben blij dat ik lekker rustig binnen kan rijden, ben nl niet zo'n regenfan hihi.

anders ga ik ook gewoon binnen rijden en dan gaat me pa maar in de hoek staan met beau

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:40

bloempie186 schreef:
ohja en iedereen! niet vergeten mijn mama te feliciteren vandaag!! Haha! ze is vandaag jarig!! Haha!

Hihi dat weet ik: krijgen we taart????? Anders geen dekje he hahahaahah. Nee hoor we gaan massaal jouw moeder kussen vanavond.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:41

pascha7 schreef:
ShirleyA schreef:

anders ga ik ook gewoon binnen rijden en dan gaat me pa maar in de hoek staan met beau

Opzouten hoor met dat kleine ding hahahahaah geen paard dat zijn ogen er van af kan houden: niemand kan nog normaal rijden gaan allemaal rondjes om Body rijden.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 15:45

ja shir maar als het regent dan ga ik gewoon in de binnenbak rijden.
ik ehb ook geen zin om me paardtejs dood ziek telaten worden want dan had ik ze ook wel op het land kunnen laten verzuipen in de regen.
en beau hoest al dus als het regent gaan we lekker naar binnen en ik betaal net zoveel als jullie dus heb ik ook recht op een binnenbak.
trouwens wij in de 7e straat betalen 10euro meer dus wie houd mij tegen om in de binnenbak terijden.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:51

pascha7 schreef:
ja shir maar als het regent dan ga ik gewoon in de binnenbak rijden.
ik ehb ook geen zin om me paardtejs dood ziek telaten worden want dan had ik ze ook wel op het land kunnen laten verzuipen in de regen.
en beau hoest al dus als het regent gaan we lekker naar binnen en ik betaal net zoveel als jullie dus heb ik ook recht op een binnenbak.
trouwens wij in de 7e straat betalen 10euro meer dus wie houd mij tegen om in de binnenbak terijden.

Niet zo serieus hoor! Maak een geintje. Dat je meer betaald kunnen we betwisten maar dat doen we niet! Dat gaat ook over de stal en niet om de bak......
Maar natuurlijk mag ook jij in de bak rijden! Alleen als Body te veel last veroorzaakt zal je toch rekening moeten houden met de anderen. En niet andersom.....
Ilion heeft er ook geen last van hoor hij kijkt natuurlijk wel een beetje maar gaat er niet als n verliefd kalf achter aan hahahaah zal dat ruinengedrag wel zijn... hoewel... nu hij in t rose gaat hahahhahaahahah zou hij dus wel eens over zijn oren verliefd kunnen worden op Body hahahahaahahah. Het idee alleen al vind ik geestig!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:53

Ik ga lekker naar Thimo en dan door naar stal. Zie jullie vanavond wel. Toedeloe.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:56

ShirleyA schreef:
bloempie186 schreef:

Hihi dat weet ik: krijgen we taart????? Anders geen dekje he hahahaahah. Nee hoor we gaan massaal jouw moeder kussen vanavond.

haha, was dat maar waar..........maar dat zei ze zondag al......dat ging ze niet doen....k vrees alleen dat ik dr vanavond niet mee krijg naar stal....hebben allemaal visite thuis zitten.....maar ik ga t wel proberen!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 17:41

dat over het meer geld betalen van de stal kunnen wij niks aan doen hoor.
maar goed ik ga ook zo maar naar stal dan kom ik jullie lekker pesten met rijden denk ik of ik ga lekker in de buitenbak tuffen Haha! als het droog blijft.
tot zo en anders veel plezier hier zonder ons hahahaha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 18:32

hallootjes Haha!

ik ben al geweest Knipoog
ik wou longeren en wandelen maar de longeersingel was naar wild rose d'r idee te nat dus dat werd niks (was al helemaal opgetuigd)
uhm tja dan maar wandelen he?

dus hebben we gewandeld in het twiske naar het "ruiterveld" en heb ik daar haar haar longeertraining gegeven,ingestapt was ze tenslotte al Knipoog
Het ging echt supergoed totdat er 1 met een galop over het ruiterpad voorbij kwam`,toen werd ze even heel "wild rose" Clown
daarna weer rustig en weer opgepakt

en uiteraard met terugwandelen gelijk uitgestapt Knipoog
ze vetrouwde volledig op mij en liep soms waar ik liep ,plakker de plak dus Ach gut
we hadden de hele tijd het zonnetje er ook bij dus het was echt heerlijk Haha! Lovers

morgen misschien er op klimmen Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 18:34

pascha7 schreef:
dat over het meer geld betalen van de stal kunnen wij niks aan doen hoor.

tuurlijk wel,daar kiezen we toch zelf voor? Knipoog
je hebt zelf de keuze uit de boxen (soort)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 19:54

Ja daar kies je idd voor, net als dat ik kies om 2 x stalgeld te betalen...
Maar goed Bren hoe ging t rijden? Met je rose dekje? Hahahahaha we moeten snel een x naast elkaar rijden dan verblinden we iedereeen hahaahha. Cool

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 19:58

Haa Natas, met rose aan de hand in het Twiske gestapt? Super joh! Haha! Haha!

Mayo, gefeliciteerd met je mamsje, geef ze maar even door dan, want ik ben vanavond niet op stal. Ik was er vanmorgen, en in de namiddag Haha!

Even aan Shirley? Wat was dat in hemelsnaam vanmiddag in de auto? Word ik gebeld, Nadine neemt op, want ik ree, hoor ik haar lachen, en bla bla bla.... Eerst dacht ik dat het Brenda was, maar bleek Shirley te zijn! Wie heb ik nou aangereden? Wat had ik gedaan?
Nadine had er ook niet veel van begrepen, je begon ineens over je homo-paard, dus Nadine dacht echt zo van uhmmmm Verward hahahaha Mal mens ben je Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:45

Hahaha Ellen, ik was met Bren aan de tel en reed op de Haal en jij ook maar dan vd andere kant en je reed me haast vd weg en zag me niet eens! (ik moets in de berm ander kon je er niet door want het was erg smal daar, maar je was zo druk bezig te kijken waar je reed dat je me niet zag). Dus ik jou bellen, en toen zei ik tegen Nadine doe Ellen maar de groeten v t homopaard dan weet ze wel wie er belt......
Dat was t meer niet hoor. Maar moest zo lachen omdat je me echt niet had gezien terwijl we een meter v elkaar af waren: blinde! Je lijkt mij wel, ik schijn ook nooit iemand te herkennen in de auto Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:23

Bloos ahem.. Ik let op de weg, en op mijn medeweggebruikers.. tenminste, op hun voertuigen, en dus niet op de bestuurders! hahahhhaa sooooorrryyyyy! Tong uitsteken
Vergeef me Haha!

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:18

goede avond mensen
springles ging echt super goed pauline heeft ook gekke
fotos gemaakt van allano , dancer , lorenzo en missie:D
ze komen zo op de topic te staan

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:36

Leuk Kim!! Ik ben benieuwd..
Ik vind (vond) springen ook altijd erg leuk. Nu ik daar pijn in mijn rug van krijg laat ik het maar even... Hoewel het voor Bella wel erg leuk zou zijn...
hm.. kan misschien wel weer eens wat met balkjes doen in mijn volgende les Haha!

Moet trouwens Marieke maar ff smssen over donderdag.. Omdat AdB er natuurlijk is, .. gaat mijn les dan door? (om 18.00u.) Haha!

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:40

Dabo schreef:
Leuk Kim!! Ik ben benieuwd..
Ik vind (vond) springen ook altijd erg leuk. Nu ik daar pijn in mijn rug van krijg laat ik het maar even... Hoewel het voor Bella wel erg leuk zou zijn...
hm.. kan misschien wel weer eens wat met balkjes doen in mijn volgende les Haha!

Moet trouwens Marieke maar ff smssen over donderdag.. Omdat AdB er natuurlijk is, .. gaat mijn les dan door? (om 18.00u.) Haha!

Ja ik vind ook erg leuk ik vind net zo leuk als dressuur en me paard vind ook leuk op een gegeven moment vind ie er ook nix meer aan dan loop ie met hoofd laag net of het een western paard is daan die ging hem leren spinnen:P die mafkees

volgens mij gaat dan wel de les door van marieke ik heb morgen les van der om 4uur

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:51

Jaja Ellen! of wil je het gewoon allemaal niet zien Tong uitsteken haha

Pauline heeft inderdaad leuke foto's gemaakt. Heb ze al gezien, maar ben benieuwd als ze er straks opstaan!

Ik ga nu slapen!
Truste!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:01

Ik ben net een blinde kip op de weg hoor. Tong uitsteken
Maar iedereen moet gewoon voor mij aan de kant! Met een knalrode Peugot heb je toch altijd voorrang? Rood betekent toch stoppen? Dus als je mij ziet, STOP dan, en laat me erdoor! Tong uitsteken Haha! Haha! hahahahaha

Kweenie of ik op de foto's wacht.. mijn oogleden worden zo zwaaaaaarr...

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:06

Trusten allemaal!

Mayo nog gefeliciteerd met je moeder Clown

Springles was lachen Haha! Ik zat in het publiek en was erg leuk om misje te zien springen Tong uitsteken Wat een boefje is het toch Nagelbijten / Gniffelen

Omar ging lekker in de les alleen halthouden en dan vooral stil blijven staan tot ik zei dat hij weer weg mocht vond hij heeeeel erg moeilijk Tong uitsteken