Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lin4Life schreef:haha, bevalt t daar?
Zit je nu daar op kamers of ga je op en neer?
Jolien en ik mogen geheimzinnig doen
symphatico schreef:@Miss Blimm, toevallig ik kon er maar niet op komen van wie je nou precies was hihi..Maar nu je het zei herinner ik me het weer hoe gaat ie verders met je, met mij gaat alles superr, ben sinds oktober 2004 niet meer woonachtig in zwolle,ben lekker naar Adam verhuisd waar ik nu samen woon met vriendlief.
En even over Joyce zei hebt vele paarden versleten en dundee had ze (week voordat dundee verkocht werd) aan de lot over gelaten, evenals der andere afgerachte paarden. Tis een mokkel die enkel niet aan der eigen paarden denkt maar meer aan jongens jongens en nog is jongens en aan der zelf ook is zij zo,n iemand die bezette jongens pakt (ik en wss meer mensen zullen toch wel denken van bezet is toch bezet en daar moe je dan gewoon vanaf blijven toch), ze hebt zelfs keer aan een miss verkiezing mee gedaan (toen was ik voor verandering meegegaan), ze moest verhaaltje doen over der zelf, en daar kwam dus uit? Ze praatte toen een en al bekakt echt en der moeder die zei mijn dochter is de mooiste van nl, ik zo uhumm, maar goed ze werd afgewezen en is dus nie eens een ronde verder gekomen hihi..