Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mleentje

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:37

ja gelukkig gaat de wedstrijd door nog iets leuks vandaag...

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:32

ik ben net terug van de wedstrijd ik had 171 en was 2e met 185 dus weer een puntje erbij:)

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:41

En ik ben net terug van het ziekenhuis..
Moest er zondagochtend met spoed heengebracht worden, had veel bloed overgegeven..
Toen werden er veel onderzoeken gedaan, bloedprikken en speekselonderzoek.. oh wat stond ik daarvan te kijken wat ik allemaal moest doen, (nog nooit in een ziekenhuis opgenomen geweest)
Elke dag prikken, echt ik vond het zó eng..
Het eten viel opzich nog wel mee, heb vooral aan soep enz gezeten meer kon ik niet eten met mijn keel..
Uit de uitslagen is gekomen dan ik een longonsteking heb gehad, Angina heb + Pfeifer ofso als het niet meer was..
Ben nu weer gelukkig thuis, en ik wil z.s.m naar de manege..
Heb gehoord dat Tornado er niet zo mooi meer uitziet zonder sokken...

Dus hopelijk tot snel!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:51

Getver dat is echt even goed misgegaan, het is maar goed dat je teruggekomen bent van vakantie.
Tornado is inderdaad een beetje kaal maar dat komt wel weer goed.
Leentje gefeliciteerd

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 15:53

Nou daar gaat de rest van de vakantie dan.. Wel 'gelukkig' dat je naar huis bent gekomen en dat ze nu iets weten..

En ik heb liever een paard wat er dan lelijk zou uitzien en gezond was.. dan eentje die er goed uitziet en niet gezond was.. Als er elke dag goed naar gekeken was had het misschien niet zover hoeven komen (of wel, want ze stond toch dag en nacht buiten)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 21:58

En hoe was het met Tornado, het viel wel me denk ik.
Vandaag tussen de ponykamp ruiters gereden, poeh dat viel niet mee. De kinderen worden zo eigen op de manege dat ze de veiligheid een beetje uit het oog verliezen.
Had vandaag een echte kabouter om uit te stappen, blijft een grappig gezicht zo'n kleintje op zo'n groot paard.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 07:50

Opzich vond ik het er niet zo heel erg uitzien..
Alleen ze hadden beter van die voorpluk af kunnen blijven, die vind ik een stukje minder..
Ik had het gezien de kabouter op de tank, zag er leuk uit!
Misschien startkaartje aanvragen ? Knipoog

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 10:31

Blijven jullie wel van mijn kabouter af. Straks wilt ze niet meer op mijn pony's rijden! Haha!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 17:20

Tuurlijk wel, zolang de beugels niet kort genoeg kunnen is er niets aan de hand, en bedenk dat als hij gaat draven het voor S. een echte kermisattractie zal zijn en wellicht niet voor herhaling vatbaar.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 16:33

Ik zou ook eerder voor de tank kiezen als voor zon kleine opdonder Tong uitsteken:P (als ik klein was geweest he)
GRAPJE HE Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:58

heeeej peewij's site doet het weer Lachen maar nog geen update (slecht slecht)

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:05

Joyceee86 schreef:
heeeej peewij's site doet het weer Lachen maar nog geen update (slecht slecht)

Ja eindelijk doet hij het weer, maar wel goed kijken hoor. Is wel al een beetje bijgewerkt!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:35

owja nu zie ik het (had natuurlijk alleen bij fotoalbum gekeken Clown )

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 10:19

eerst kijken en dan praten Joyce (hoor wie het zegt) wordt een warm dagje vandaag. Ga zo op concours (springen) neem maar de nodige flesjes vocht mee.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:16

En Amarie het concours overleeft in de warmte?

Het was vandaag inderdaad warm, te paard voelde je met de minuut meer zweet vormen. Maar op zich wel wat fijner gereden als de afgelopen weken gelukkig. Dus kan met een gerust hart op vakantie.
Ga dinsdag de lucht in naar Torremolinos (Zuid-Spanje). En dan 16 augustus ben ik hopelijk weer op Nederlandse aardbodem. Wordt de eerste keer vliegen...ben zeer benieuwd.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:04

Concours was wel te doen, stond een beetje wind en we hadden veel water.
Leuk vliegen, heel veel plezier in Torremolinos.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:38

Gisteren was het weer een leuk dagje. De les van 10 uur ging de bossen in, behalve Kim met Versace want die wilde liever dressuren dan boshobbelen. Ging echt supergoed, Versace liep lekker te sjouwen. Daarna Paac gaan poetsen en zadelen.
Hij is volgens mij definitief uit zijn lente/zomerdip want hij liep erg lekker hoewel hij wel veel last had van de warmte ( wie niet Knipoog ). Dus daarna een lekkere been-douche gegeven Haha!. Volgende week moeten we het zonder angelique stellen en mag ik weer Legend-racen Clown. Hoewel dat paard eigenlijk veel te moeilijk is voor mij (oftewel: ik ben nog te onervaren voor dat paard Knipoog ), vond ik het de vorige keer erg leuk en heel leerzaam. Dus ik heb d'r al weer helemaal zin in. Hyper!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:18

Fijn Djoontje dat iedereen met deze temperaturen in een warmte dip schiet behalve Paco. Het was weer warm vandaag.
Gisteren met Vootje op concours liep het super, foutloos wel 2 balken in de barrage maar toen had ze het ook wel gehad.
De tank liep vandaag super met het losspringen, maar jammer genoeg gingen twee paarden met elkaar aan het knokken dat gebeurde net achter hem terwijl hij vlak voor de afzet naar de oxer zat. Hij schrok zich een hoedje en zette daardoor wel en niet af. Gevolg hij was bang op te springen.
Hij durft zoveel maar als hij bang is dan moet je van hele goede huizen komen en heel veel tijd voor hem uittrekken.
Die tijd hadden we dus niet, wel naar binnen gereden maar na 3 sprongen (huizenhoog) op een verkeerde hindernis aangestuurd zodat ze konden stoppen zonder verliespunt.
Dus daar zit weer wat werk in de komende week en dan is het maar de vraag of hij voor het komend weekend weer voldoende vertrouwen heeft.
Het is jammer maar nu eenmaal zo.
Ieder verder alles overleefd met de warmte, zijn jullie nog lekker gaan zwemmen?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:59

Dus dat was ook nog in t losspringen amarie??

Ik kom net van de kermis in Eindhoven af..Mooi daar joh, alles langs mekaar heel overzichtelijk en heel druk

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:24

ow jammer joh Amarie. maar kan me wel indenken dat als ie bang is dat t dan niet zomaar ineens weg is. ik vind dat zon grote schat.
maar t was van het weekend ook wel erg warm om te rijden. ruf ging ook wel weer n btje beter zaterdag. nog steeds erg heet aan het einde van de les maar dat komt doordat ze erg sjaggie en opgefokt raakt van de andere paarden. maar goed btje bij btje komen we er misschien ooit nog wel.

gister lekker met friends gebbq en gezwommen. bij mij is er dus geen zon verspild Haha!

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 09:03

Voor mij is de vakantie helaas voorbij, vandaag weer fijn werken.
Ik heb foto's geplaatst in mijn profiel, natuurlijk met hulp van mij marco'tje. Deze zijn tijdens de dressuurles van henny gemaakt.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:55

leuke fotos, wel een beetje weinig ... Knipoog

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 16:56

Blitz Deb, mooi kleurtje ook.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:37

Ja amarie nu jij nog Knipoog

Leuke foto's deb

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:52

dat gaat me vast lukken Joyce met jouw hulp natuurlijk. Heb nu zo'n berg foto's zal zorgen dat ze bij jou komen, zorg jij voor de rest. stuur me even in een pbtje je mailadres....