Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbie1986 schreef:Gisteren middag gewerkt tot 10 uur s avonds en toen de stad nog onveilig gemaakt, waar was iedereen nou?
Maar doen we tog maar niet
Staan we zo voor gek in de stad hè en ontstaat er allemaal verwarring
(zelfs hier
) t wordt gwoon een saaie, ondezelfde outfit...
LuMy schreef:In de tussentijd zijn er zowiezo al wel wat paardjes bijgekomen
_Marjon_ schreef:Waar is Lady naartoe gegaan dan?
Lady is de oma van mijn oude verzorgpony Axel.
Mariekje22 schreef:Nee ben niet zwanger, al voelt het wel een beetje als mama worden....
Wij krijgen morgen een jong katje....
wilde foto's plaatsen maar dat lukt niet.....help, wat doe ik fout?????
Wil dat dropje (als ie idd mag komen om de andere 2 wildebrassen ff te temmen) wel eens zien dan! Egt zo gaaf, een lief klein poesje erbij
Spannend hoor!
en ik wil hem eerst wel eens zien, anders heeft ie strax een naam die totaal niet bij hem past (zwartje.. is t wit katje
)
jammie
! Vervelend al die zieken, ik duim echt dat iedereen beter is hoor Nel, want op een bruiloft hoor je niet ziek te zijn!! Ik zit ook thuis met hele erge keelpijn, net aan de dokter geweest, hij had het over 'druiven' van amandelen...dus ben doorverwezen naar de KNO-arts. Kijken wat die ervan zegt. Maar hoe dan ook zal ik vrijdag komen hoor Nel! Heb niet voor niets mooie kleren geshopt
En ook jij moet niet ziek worden en ff razendsnel uitsnotteren!
Gaat lekkr hier dan (uhm Mariekje.. zo snel kan ik jou tog niet aangestoken hebben?
) *druiven van amandelen, arme Thirz!
Wanneer moet je nou naar de KNO arts?* Jullie kunnen nu egt niet ziek zijn met al die feesten voor de deur, dus heel snel beter worden! *ondertussen doet de rest ff flink zn best om vooral niet ziek te worden! Tip: Stap niet in de trein, egt iedereen loopt daar te kuchelen, te sniffen, te snotteren en op allerlei andere manieren bacterien rond te strooien. Heerlijk!
Was mn opwarm oefeningen ff vergeten, en dan wil je stem nog wel eens weigeren!
Ben zo benieuwd naar t lieve dropje achter de naam! *Thirz, k wil graag een heel kraamvisite verslag

)
Ik weet ook niet waar je vandaag komt, en wat je verwacht van Paardoes?
)
)
paardje moeten natuurlijk ook eten