Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Romana01 schreef:@ Melissa: gave foto zeg! Misschien een beetje een vreemde vraag, maar wanneer ben jij onder Bri'Chel fotografie gaan werken?
Astor schreef:Romana01 schreef:@ Melissa: gave foto zeg! Misschien een beetje een vreemde vraag, maar wanneer ben jij onder Bri'Chel fotografie gaan werken?
Bri'Chel Fotografie heb ik zelf opgestart. Is mijn eigen bedrijfje, binnenkort ook aangeven bij de KVK etc.
Maar fotografeer eigenlijk vanaf 2009 onder Bri'Chel Fotografie.
Romana01 schreef:@ Deena: ja mijn verzorgpaarden staan naast de vaartuintjes, je kan misschien ook proberen met een zweetmes met kartels
Ik heb maandag afgezegt en ik ga nu weer eens zaterdag ochtend rijdenhoop dat ik nog een keer op worlino kan.
xDeena_ schreef:Romana01 schreef:@ Deena: ja mijn verzorgpaarden staan naast de vaartuintjes, je kan misschien ook proberen met een zweetmes met kartels
Ik heb maandag afgezegt en ik ga nu weer eens zaterdag ochtend rijdenhoop dat ik nog een keer op worlino kan.
Oke grappig, mn nicht verzorgt patrick, robin en hurby. Ken je denk ik wel? Ik ga wel kijken voor een zweetmes met kartels, volgens mij licht er nog eentje ergens op stal. Jammer dat je maandag afgezegd hebt, zie ik je niet hahah.
xDeena_ schreef:Romana01 schreef:@ Deena: ja mijn verzorgpaarden staan naast de vaartuintjes, je kan misschien ook proberen met een zweetmes met kartels
Oke grappig, mn nicht verzorgt patrick, robin en hurby. Ken je denk ik wel? Ik ga wel kijken voor een zweetmes met kartels, volgens mij licht er nog eentje ergens op stal. Jammer dat je maandag afgezegd hebt, zie ik je niet hahah.
wie weet zien we elkaar wel eens als je voor vast komt rijden!
Pebbs schreef:Dilemmaaaaa! Ik mag van me ouders zelf een cadeau uit zoeken voor me verjaardag!
Maar wat ?? Ik weet het echt niet.....
gewoon EJ langs gaan, kom je vanzelf wat leuks tegen
of Hypostore, bijv. zo'n gaaf halster. wanneer ben je eigenlijk jarig? Astor schreef:Pebbs schreef:Dilemmaaaaa! Ik mag van me ouders zelf een cadeau uit zoeken voor me verjaardag!
Maar wat ?? Ik weet het echt niet.....
Weet je niet echt wat je echt echt echt graag wilt hebben? Of iets voor Xander of een nieuwe outfit?
Romana01 schreef:xDeena_ schreef:Oke grappig, mn nicht verzorgt patrick, robin en hurby. Ken je denk ik wel? Ik ga wel kijken voor een zweetmes met kartels, volgens mij licht er nog eentje ergens op stal. Jammer dat je maandag afgezegd hebt, zie ik je niet hahah.
wie is dat dan? Ken robin en patrick en hurby behoorlijk goed, vriendin van mij heeft robin verzorgt en ik heb regelmatig hurby voor de deurwie weet zien we elkaar wel eens als je voor vast komt rijden!
xDeena_ schreef:Romana01 schreef:
wie is dat dan? Ken robin en patrick en hurby behoorlijk goed, vriendin van mij heeft robin verzorgt en ik heb regelmatig hurby voor de deurwie weet zien we elkaar wel eens als je voor vast komt rijden!
Yasmin, redelijk lang stevig meisje, donkerblond en vrij lang haar. Verzorgt ze samen met een ander meisje, lisa volgens mij.