Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Xander heeft me vandaag gebeten, VOOR het rijden nota bene, met poetsen bleef ie niet stilstaan, met voeten uitkrabben wilde hij z'n voeten niet geven, dus ik ging hartstikke boos rijden, het viel me nog mee dat het rijden redelijk ging maar ooh wat was ik boos op hem!![]()
![]()
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:Xander heeft me vandaag gebeten, VOOR het rijden nota bene, met poetsen bleef ie niet stilstaan, met voeten uitkrabben wilde hij z'n voeten niet geven, dus ik ging hartstikke boos rijden, het viel me nog mee dat het rijden redelijk ging maar ooh wat was ik boos op hem!![]()
![]()
oh ohh wat is dat nou, pubergedrag!
maar zo'n gevoel erop gaan is ook niet handig natuurlijk! effe stoom afblazen hahah
Pebbs schreef:maja nou zit ik dus met een dikke pink.. kan 'm een beetje bewegen, kan het niet strekken, tintelt, doet verrekte zeer. heb al sinds ik thuis ben met een ijspack erop gedaan ..
en dan zou je denken, ach je kan best zonder je pink, maar het verbaast je hoeveel je eigenlijk met je pink doet
Pebbs schreef:ja das lekker makkelijk praten maar ik heb zo'n ontzettend kort lontje op het moment en dan bijt ie me gewoon en hij liet ook niet los!
Pebbs schreef:ik kan niet zomaar met lange teugel gaan stappen in de buitenbak dan ben ik hem volledig kwijt
maar het ging best redelijk dus dan koel ik langzaam af en verder probeer ik me heel erg in te houden als iets niet gaat zoals ik wil dat ik niet uit mekaar spat.. Marjolein29 schreef:Je moet toch wat![]()
Mijn broertje was echt nog jong en dit was het eerste wat in hem opkwam.
Maar even zonder gekheid, met een boos gevoel op je paard stappen is natuurlijk niet goed maar als hij constant aan het klieren is dan zit er weinig anders op.
Die boosheid kan dan wel ervoor zorgen dat hij juist meer gaat opletten dus het kan zn voor en zn nadelen hebben.