zo ik ben ook al een aardig eind op weg. Nog een km of 90 en ik ben er.... Pantani houdt zich redelijk rustig gelukkig... hopelijk niet teveel file want als we onder de 50 rijden begint hij te stuiteren.......
Jaa ik ben ook weer thuis.... Pantani heeft heerlijk staan schranzen op stal.... klootviool. Koffer uitpakken zit er hier ook nog niet in... zal zo wel even de foto's op de laptop knallen.
Hellow, Ik ben ook thuus, klein beetje file gehad maja. Het regent als t droog is ga ik nog wel rondje stappen denk ik Ben benieuwd naar de fotos! Was zeer geslaagde week
Heey colette! Hoe ging het springen nog? Heb helaas geen foto's meer kunnen maken van het springen zelf omdat mijn taxi er was... maar van het crossen zitten er wel een heel aantal leuke bij!
haha nice. Ja ik zag je ineens niet meer haha. Springen ging heel goed, ook 3 sprong gedaan enz Grappig elke spring/cross instr vroeg of paard al hoger gelopen had XD
Ik ben ook thuis na een hele boel file! Was een heerlijk weekje meiden. Maes maakte ook gelijk een inhaalslag met eten toen hij thuis was haha. Nu snel door naar de fysio voor mijn arm, ben benieuwd naare alle foto's maar zo te horen duurt dat nog wel even!
goeiemiddag! Ik was met wiso om kwart voor vier thuis en heb haar direct in de wei gezet. Frits deed alsof ze jaren was weggeweest... Heb ook direct alle spulen opgeruimd en had ook een cdtje gekocht dus ook eerst alle foto's bekeken! Helaas van wiso en mij maar van twee lessen foto's maar gelukkig hebben jullie ook nog heel veel foto's en filmpjes gemaakt!
Ben ook benieuwd naar onze groepsfoto van gister...
Dropbox is klaar!! als je alles selecteert en via het pijltje rechts op downloaden klikt kun je ze allemaal binnenhalen
Martine_Levi
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-11 17:46
Marcha, zet je die van jou er ook bij of zet je 'm in mijn album?
Sjel
Geplaatst: 10-06-11 18:10
Martien, heb jij alle foto's van de CD of heb je er nog meer? Heb het cd'tje namelijk zelf ook gehaald, dan hoef ik niet te kijken. Jij stond er wel veel en mooi op hé! Ben benieuwd naar de foto's van Marcha! En ook naar die van Ellen, helemaal die van vandaag tijdens de keuzeles
Jaa!! Als alles loopt zoals het moet lopen zeker weten!! Heb het springen en crossen nu een beetje door!!
Marcha
Geplaatst: 10-06-11 20:18
Nou het is gelukt hoor....
http://www.mijnalbum.nl/Album=FXNAEKFX Als het goed is zouden jullie ze zo moeten kunnen zien.... heb heel het album tegelijk geupload dus het percentage Pantani is wel erg hoog... sorry ervoor