o anders moet je natuurlijk langer blijven, Ach is ook wel wee rgezellig als het druk is toch? Anders heb je zo weinig te doen xd
nee als het zo druk is als vorige week zit je continu heen en weer te rennen, dan is het egt niet leuk, is veel te veel stressen. Daarom zeg ik, het mag wel een btj druk zijn zodat je wel de hele tijd bezig ben, maar niet zo stressvol druk...das niet leuk meer
ik rijd met agiera inmiddel soms lekker aan de teugel. in de stap wil het wel maar begin ik te draven gaat de kop omhooog. dan heb ik bijna een kwartier met kop omhoog gereden wil zij eindelijk op de rechterhand ontspanning krijgen maar ga ik op de linkerhand dan gaat zijn hoofd weer kaarsrecht omhoog. en in de galop wil ze alleen maar te diep wat kan ik daar tegen doen?
het enige wat ik dan kan verzinnen is veel overgangen rijden? En anders niet teveel focussen op dat hoofd, deed ik met de witte ook altijd nou dan ging het helemaal niet meer en dan ging niks meer goed ;p Dus gewoon lekker rijden dan komt het vanzelf wel?
niet te veel focussen op aan de teugel, proberen de heletijd zo ontspannen mogelijk te rijden, dan gaat t hoofdje vanzelf wel wat naar beneden. en misschien veel halsstrekken, zodat ze naar beneden gaat, en al ze ontspant ook belonen door haar hals te laten strekken enzo. en veeel voltes. (dat heb ik geleerd met faron, en bij ons helpt het, maar ieder paard is natuurlijk anders..)