Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daar kon je makelijk mee alleen dingen doen

Hitime schreef:Madelyn, is Amarillo vaker een beetje vervelend of niet?
Ik was vorige maand op 't Reelaer voor een keertje met vriendinnen om een les te rijden enzo en ik zag Amarillo en ik was bijna gelijk verkocht. Terwijl ik helemaal niet van veel wit houd, maar vind dat Amarillo een heerlijk koppie heeft.
en toen was ie nog niet lief
althans, het was geen wilde hengst maar hij bokte wel super hoog, en die hindernissen werden dus veel hoger gesprongen dan nodig was
Maar tijdens de JT was ie super lief! en de weken erna was hij dus ook lief 
xmaddyx schreef:Wij hadden alle ijsco's mee, en die meiden lagen constant in de slappelach, tijdens het proefrijden al. Degene die erop moesten hadden echt zoiets van Hmmm wat kunnen we verwachten, en toen we gingen draven was het echt een grote groep töltende ijslanders met meiden erop die dubbel lagen van het lachen;p
Ze wilden er niet meer vanaf, en ook niet meer ruilen;p
xNathaliee schreef:Hoop dat het weer ook mee zit
Heb 1x met regenjassen gereden, en dat modder in je gezicht als je achter iemand aangaloppeerdvind 't maar niks.

Tölt lijkt me wel leuk om inte zitten. Maar ook niet heel de rit. Ik verzorg een draver, en die kan ook telgang en tölt. Nou telgang zit echt lekker, maar al gaat die draven, moet je het echt uitzitten.