een beetje vroeg, want het wordt lekker waarmmm!
Ontspan en het zal goed komen
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
?

Echt leuk, je mag zo dat terrein op lopen en alle beesten aaien
Toen ik er was stonden er kamelen en olifanten buiten, maar ik zag ook paarden staan, en achter de tent waren nog meer dingen
Emmaa_ schreef:Ja ik heb een boomhut in de jungle
Nee, Dombo staat bij het circus in HavenEcht leuk, je mag zo dat terrein op lopen en alle beesten aaien
Toen ik er was stonden er kamelen en olifanten buiten, maar ik zag ook paarden staan, en achter de tent waren nog meer dingen
!!!!
Kirsten_S schreef:Mel en Bien goodd luckkkk tomorrowww! 'Gelukkig' rijden jullie
een beetje vroeg, want het wordt lekker waarmmm!
Ontspan en het zal goed komen!
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Ja ik heb een boomhut in de jungle
Nee, Dombo staat bij het circus in HavenEcht leuk, je mag zo dat terrein op lopen en alle beesten aaien
Oh ohhh ik wil ooookkkkkk!!!!
Meestal mag je niet aaien, alleen de peerdjesss , maar olifanten oookkkkk!!
Ai ai aiiii
Tenminste, iedereen was ze aan het aaien, en er liepen de hele tijd mensen langs dus ik denk dat het wel mocht

beter als gisteren tenminste! we zullen zien hoe het dit weekend gaat! eerst morgen maar! 
of de mannetjes moorden elkaar uit.. Dat maakt echt veel lawaai 
Dus daar moet ik eerst even naar kijken
Vandaag foto's hebben gaat dus niet meer lukken, ik ga vanmiddag weg namelijk...